Jammer dat je weggaat, maar toen ik de topic titel las dacht ik al; Het is Dein. Naja, jij was één van de crewleden die ik vertrouwde en goed mee om kon gaan. Ik heb ook wel eens getwijfeld Criminalspoint te verlaten toen ik in de crew zat dit heb ik op een zeer onbeschofte manier toen laten weten, wel wist ik niet alles wat er ging gebeuren aangezien ik mijn wachtwoord toen had gegeven aan iemand die mijn afscheidsbrief zou plaatsen maar dus een heel ander doel had. Ik wil even zeggen dat jij het altijd goed hebt gedaan en er altijd voor ons stond. Good luck Dein, ik zou je nog spreken op MSN en natuurlijk lever ik binnenkort je layout
Say goodbye
- Dein
- Closed
-
-
-
Kan je mij niet missen? Geen nood, ik ben bezig om elke dag tweets op mijn 'fans' af te schieten @ Twitter. Dus als je ge?nteresseerd bent, kun je me daar altijd vinden via: Thracxxx, ben ook veel te vinden via Facebook waar ik vooral Mafia wars, en Poker speel(daarstraks 20k chips gewonnen :}). Zoek op mijn naam: Dein Dehouwer.
Voor de mensen die nog iets van mij moeten, stuur mij een PB, dan geef ik mijn Gmail adres wel even.
Ga je goed! :cheer:
-
Veel succes gewenst dein in de toekomst, nooit problemen met je gehad.
-
Succes in je verdere leven.
Ik wens je het beste:cheer:
-
Succes met alles wat je nog gaat doen. Bedankt voor de kans die jij hebt gegeven, en bedankt voor jouw goede tijd hier op CP.
Het ga je goed!
-
Dein ga niet weg...:((
Je bent de enigste in de crew die normaal doet, en waarmee je kan praten.
Zonder jou was ik nog steeds permanent verbannen
-
Citaat van sloosmedia
Dein ga niet weg...:((
Je bent de enigste in de crew die normaal doet, en waarmee je kan praten.
Zonder jou was ik nog steeds permanent verbannen
Idd, HET EINDE IS NABIJ DE WERELD VERGAAT.
Ohnee wacht, alleen CP is ten einde.
Zullen vast wel meer communities zijn over dit onderwerp dus even gaan zoeken dan maar. -
Sloosmedia, je hebt altijd nog:
Darsstar
Killingdevil
TerrorSheep
LodewijkDat zijn persoonlijk mijn favorieten. Als de rest van de crew dan weg gaat, maakt mij dat niet zo veel uit. (Sorry!)
Dein was wel iemand met goede bedoelingen, maar sommige beslissingen waren niet echt verstandig. Om heel eerlijk te zijn vind ik het zelf ook geen ramp dat hij weg is. Sorry, Dein.
Laresh, ga jij verdomme toch lekker naar WebmastersCity ofzo als je zo negatief wilt doen. Dat hier op CP kleuters van 3 rondlopen betekent niet dat dat aan iedereen hier ligt, hoor. Je zit nu iedereen van één kant te scheren.
-
hij was wel de enige in de crew die zag dat ik geen kwade bedoelingen of iets anders hebt.
Darsstar = ook wel oké.Maar de crew laat me nu met rust (eindelijk)
zal wel door woutr komen die zei: ban paisley om elke reden..:@ -
Kan me moeilijk voorstellen dat Woutr zoiets zou zeggen.
Hij was ook altijd wel te vertrouwen. -
Maarja gelukkig is woutr uit de crew..
On-Topic On Dein!
[offtopic]tupac zei: The Good Die Young.[/offtopic]
-
Deze gaat alleen weg,
He lives to fight another day. -
on-topic: dein jammer dat je weggaat heb je niet veel gesproken maar kon het wel goed met je vinden.
-
echt jammer hopelijk maak je wel weer een comeback
-
goodbye, hopelijk ga je wat doen met je leven ipv. cp 8-|
-
dein deze is voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=i2I0UHcrWoo :p
[offtopic]ben nu weg uit dit topic.[/offtopic]
-
Dat is best gay. :p
-
-
:p maar je zegt het tegen je vriendin, niet tegen een 17 jarig spekkie.
-
succes dein, hopelijk kom je nog een paar keer langs!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!