Posts by Fold

    Citaat van Casio

    Dit lijkt me wel een leuk spel ;) Is dit spel na de release datum gewoon te koop bij b.v. media markt? En anders bestel ik hem wel ergens.


    Hij komt wel op PirateBay te staan denk ik. Kost je ook geen geld ^^


    [offtopic]Niels, niet zo irritant met je snelle reacties![/offtopic]

    Bedoel je een automatische generatie van een wachtwoord? Dat is niet zo moeilijk.

    Citaat van Dein

    :} Kijk wat er gebeurt als ik ineens weg ben uit de crew, alles loopt in het honderd..


    Discussies van hier tot in .. verweggistan


    But believe me, i never come back!


    Gelukkig maar.

    Hallo allemaal,


    De conclusie lijkt mij vrij duidelijk. Koen doet *zijn best*. Oké, laten we het daarbij houden! Het heeft geen zin pagina's vol te schrijven met de zonden van een ander, dat doet de overheid wel voor je. We weten nu allemaal van elkaar hoe we erover denken, punt.


    Ik heb net Killingdevil gevraagd naar zijn mening. Begrijpelijk dat hij als admin hier niet vrolijk van wordt.
    Het is aan iedereen nu de keuze: Doorzeiken en kans lopen op een ban waar niemand iets aan heeft, of de sfeer gezellig en vriendelijk houden terwijl Lodewijk de enquête regelt.


    Dat laatste spreekt mij meer aan eigenlijk, dus als men het niet erg vindt, ga ik nu de laatste hand leggen aan deze topics.


    Ik hoop dat de rest mijn voorbeeld zal volgen.


    Groetjes,
    Richard.

    Superior, als Koen zijn site niet verkoopt, en CreativeDev is voltooid, dan is CP sowieso verleden tijd. Het is maar wat Koen liever wil: Dat het doorgaat onder een andere eigenaar of dat het een enorme fail wordt.