Heb hem erg serieus ingevuld, maar hoop wel dat er iets mee gedaan word
Bijvoorbeeld al die offtopic reacties alleen al in dit topic.
Kijk naar Major-Crime, Superior en Iyanna (Baldez kan er ook wat van).
Heb hem erg serieus ingevuld, maar hoop wel dat er iets mee gedaan word
Bijvoorbeeld al die offtopic reacties alleen al in dit topic.
Kijk naar Major-Crime, Superior en Iyanna (Baldez kan er ook wat van).
Offtopic is gewoon gezellig. Je bent gewoon een stijve hark als je daar al een probleem van gaat maken.
Inderdaad, het moet wel gezellig blijven wat moeten we doen op een community waar je alleen mag antwoorden en luisteren en anders een ban krijgt.
Ik heb hem ook ingevuld en ik ben het volledig eens met hierboven. Een community moet gezellig zijn en als je voor de onbenulligste dingen een banpunt krijgt is de sfeer ver te zoeken.
Word er ook een soort vorm van statistieken uiteindelijk gepost.
Kunnen we zien hoe het merendeels erover denkt.
Ik heb het ook over de reacties die het juist niet gezellig maken.
En tja als jullie mij een stijve hark vinden mij best, ik ga er niet verder op in.
en sorry superior ik heb gewoon een hekel aan je (xD)
dus ik ga wel even cod6 spelen buiten is een beetje koud namelijk.
Kun je dat niet uit de reacties hier opmaken dan?
Cas, ga jij maar lekker COD6 (4.2) spelen. Aan degene die een hekel hebben aan Superior, heb ik een hekel.
Cas,
In het begin was ik ook niet groot fan van superior! Maar ik zie nu wel in dat hij één van de enige is die er een beetje verstand van heeft! Heb daarom ook mijn excuus des tijds aan hem gegeven!
Daarnaast, ben ik het nu met Fold eens wie een hekel heeft aan superior hebben wij nu een hekel aan.
M z z l Cas want ik ben ook voor superior (xD) je staat allen vandaag...
Ik bedoel er gewoon mee dat wie een hekel aan Superior heeft, heeft een hekel aan mij.
Heb mijn oprechte mening dan ook maar gegeven.
Daar gaan we weer, de kleuter tijd in geloof ik moet er helderheid komen en ook nog niet eens kinderachtige reacties onder de leden. Trouwens, ik vond Superior ook een kneus eerst maar toch heeft die gelijk. Als je met iemand ruzie hebt, en die gene de volgende dag overlijd zou je er spijt van hebben. Toen waren wij allemaal voor Dominic, en nu hebben wij een hekel aan hem omdat die zo Criminalspoint verkocht en hem peerde. Elk mens maakt fouten; ook ik, Koen en jullie.
@Hoi
Even serieus volgens mij was het cas zelf die ik heb een hekel aan superior zonder onderbouwing. En aangezien ik superior gelijk geef in zijn mening om CP ben ik voor superior.
Het gaat hier niet om superior of cas of wie dan ook maar over koen.. ff ontopic blijven heh:P
Moet jij zeggen Stan, geloof ik onderbouw je zelf niks en ben jij de grootste kleuter van heel Criminalspoint. Meeloper, heb nog geen enkel argument van je gezien onderbouw je reacties is en heb een beetje lef. Trouwens, dit was geen discussie topic dus maak lekker een discussie in KPN of mijn topic.
Dat is een mening, geen argument ook al moet ik het wel met je eens zijn als er niks veranderd.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!