Posts by Iyanna

    Vertel eens een keer wat nieuws.
    Ik word doodmoe je geen stap verder bent en schijtziek van het feit dat je niet doorhebt dat er geen positieve kanten zijn.
    Het enige positieve punt is dat het CP is, waar we goeie tijden aan kunnen herrineren ( V1, 2 en 3 ).
    Toen verziekte een zekere ziel het en verpeste de hele site.
    Verder is er geen niets.

    Waarom hebben wij niks van deze zogeheten "pogingen" vernomen.
    Waarom denk je dat we uberhaupt vanaf dag 1 al tegen waren, 1 is gamecoll, 2 hij doet toch niks ( heeft ie toen niet gezegd en heeft herhaaldelijk de laatste tijd in posts gezegd zich wel degelijk in te zetten voor CP wat niet zo is ).


    Koen + fusie CF is redelijk controversieel voor punt 2 daar...

    Citaat van Major-Crime

    Koen moet toch regelen dat de crew wat kan doen? Miss zitten er wel giga goeie mensen in de crew maar dat kunnen ze niet laten merken!.


    Bepaalde types hebben al bewezen dat ze giga-slecht zijn.

    Ook al ben jij wel het type dat "Mad with power" is.
    Kan ik mee leven, je zal het iig niet verpesten.
    Laat ik het zo stellen.
    Erger dan dit kan het niet worden, behalve koen natuurlijk, want hij is zoooo geweldig dat ie CP nog dieper de shit in krijgt.


    Bravootje voor koen.

    Joshua, dat was inderdaad het plan...
    Jammer alleen van dominic, kan me nog herinneren dat we het hem een tijd na verweten dat ie het beter had moeten eindigen ipv het aan koen te verkopen, arme knul...
    Arme koen, dat ie geen leven heeft dat ie communities moet verpesten om aan z'n trekken te komen.
    Arme CP dat wij hieronder moeten lijden.

    Citaat van Major-Crime

    ze hadden in eht vragen lijstje ook even moeten zetten overige:


    Hier zal ik dan neer gezet hebben: Kom op! we vullen nu iets voor jullie in! neem je de moeite wel eens het te gaan doorlezen? Misschien wel? Neemt koen dan wel de moeite er iets aan te doen? Hoogwaarscheinlijk niet! Cp is een andere eigenaar nodig! Dat staat vast! maar van de crew is er ook niemand die, die plaats kan vervullen!


    Veel suc6 verder.


    Dat is vanaf dag 1 al duidelijk toen koen CP kocht...

    Ik denk dat mijn signature de hierarchie van CP wel goed verwoord samen met koen en z'n schoothondjes overgestrompelt van cf...


    Helaas zit dat er gewoon niet meer in.
    Bij de overname hoopte ik dat of koen zou doorhebben dat je moeite moet doen, of hij de site verder zou doorverkopen..
    Zat er niet in, met het team van toen ging het nog redelijk.
    Toen kwam dat zielige banpunten systeem, wat door de cf crewleden zo misbruikt als de pest word.
    Om eerlijk te zijn, We hebben nu niet alleen een grote groep leden van geen niveau, in de crew zit ook bijna iedereen van geen niveau
    Uitzonderingen: Pim, Darsstar, Lodewijk, Killingdevil.
    CP heeft ook geen moeite meer om voort te bestaan.
    Koen denkt alleen maar aan zichzelf.
    ( ANDERS HAD JIJ JE ALLANG INGEZET VOOR CP EN HAAR LEDEN GEGEVEN WAT ZIJ WOUDEN, DUS NIET DE SITE LATEN VERGALLEN DOOR ER GEEN FLIKKER AAN TE DOEN EN DUS GEEN FUCKING CF FUSIE WAAR IEDEREEN TEGENWAS !!!!!!!!!!!!! )...
    Ga jij maar weer terug met je 7 man aan dimoweb, want je bent letterlijk te verk*****erd om ook maar 1 man op CP te zetten, dan kan je van mij letterlijk een schop in je hol krijgen.
    Je hebt eerst webscripters naar de maan geholpen, toen met jou valse belofte CF vergalt tot een fusie ( alleen jij bent kinderachtig genoeg om dit te doen ) en nu gaat dit ook dood omdat ook al kan men nergens anders heen.
    je site zuigt !!!!!!!
    r-mulder, tyf een eind op met je kritiek gezeik op fold, jij bent kritiek niet eens waard, hoe ze ooit zo wanhopig zijn geweest bij CF om jullie als crew op te stellen dat is mij altijd een vraag geweest, toch een schande want het was verder wel een gezellige site.


    Binnenkort zal ik wel een afgemaakte community laten zien waar je wel wat aan hebt en geen dictatoriale eensgezinde crew.


    JULLIE ZIJN NOG ALTIJD TE STOM, DOM EN ACHTERLIJK OM TE BEGRIJPEN DAT JUIST DIE HUIDIGE CREWLEDEN OP DE UITZONDERINGEN NA DE REDEN ZIJN GEWEEST DAT MENSEN ALS DEIN EN WOUTR ERMEE GESTOPT ZIJN, NIET WIJ


    Ik ga eens kijken op dat tbforum, mischien is dat nog wel een beetje een community met waardigheid.


    Edit: