2006 is cp pas begonnen.
2007 werd er gewerkt aan een versie 2.
2008 kwam v3 online
2009 kwam v4 waar we dus nu in zitten (met bagger mensen:))
Cp is ziek
- Kpn
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
2003/2004 was mats er dacht ik? Ik zoek een persoon uit die tijd met crimescripter genaamd ZeRoDeAd, iemand die hem kent, neem contact op met mij.
-
Geschiedenis
CriminalsPoint is opgericht op 31 Maart 2006 door Anton Bekenkamp en Mitch. Het was bedoeld om mensen te helpen met hun problemen op gebied van criminals. Die versie was er vooral op gericht om uitbereidingen te downloaden voor jouw criminals game. Door de jaren heen is dit plan er ook nog wel, maar is CP (Afkorting: CriminalsPoint) uitgegroeid tot meer een webmaster community waar je met bijna alle vragen terecht kunt. -
Godborn, ik ken hem heb hem nog op een oud e-mail adres staan. Mats was eigenaar van crimescripter en begon deze te verkopen right?
-
godborn
Is toch de eigenaar van http://www.eliteavengers.org/main/index.phpKan ik me als laatst herinneren van aantal jaar terug.
-
Enfin, dat is het dus
Geschiedenis is niet mijn sterkste punt..
-
Ja dat is hem, thnx
oldskoolers hier zeg
hij was moderator ook op crime-scripter net als ik xD dacht dat het evilavengers was hahaha, nice, thnx boys!
-
Het gaat er vooral om dat je CP langer hebt meegemaakt,en je ook echt een mening kunt vormen
-
-
ze hadden in eht vragen lijstje ook even moeten zetten overige:
Hier zal ik dan neer gezet hebben: Kom op! we vullen nu iets voor jullie in! neem je de moeite wel eens het te gaan doorlezen? Misschien wel? Neemt koen dan wel de moeite er iets aan te doen? Hoogwaarscheinlijk niet! Cp is een andere eigenaar nodig! Dat staat vast! maar van de crew is er ook niemand die, die plaats kan vervullen!
Veel suc6 verder.
-
Sowieso lees ik het door. En ik zorg echt dat er iets met de resultaten gaat gebeuren, dat beloof ik
-
Citaat van Major-Crime
ze hadden in eht vragen lijstje ook even moeten zetten overige:
Hier zal ik dan neer gezet hebben: Kom op! we vullen nu iets voor jullie in! neem je de moeite wel eens het te gaan doorlezen? Misschien wel? Neemt koen dan wel de moeite er iets aan te doen? Hoogwaarscheinlijk niet! Cp is een andere eigenaar nodig! Dat staat vast! maar van de crew is er ook niemand die, die plaats kan vervullen!
Veel suc6 verder.
Dat is vanaf dag 1 al duidelijk toen koen CP kocht... -
@ lodewijk:
wat denk jij er mee te kunnen doen? Je kunt het aan koen geven meer niet! Er word niks aan gedaan! Je kunt en mag niet in de ftp! je kunt niet veranderen.De oplossing is simpel:
Laat koen opstappen en de site voor een normale prijs verkopen.
Laat active leden beslissen wie misschien een goeie keus zal zijn!
Laat de nieuwe eigenaar de crew er uitgooien! -
Wel triest, wij hebben dominic zodat anton het niet aan koen gaf, toen verkocht dominic het aan koen.
-
Binnen de crew lopen al enkele zaken rondom de nieuwe projectleider, die naast Koen ook het beheer heeft.
-
Ik ga mee met Major-Crime zijn idee
Denk je nou sireus dat koen dit gaat doornemen ?
Hij opent hem en denkt: PFFFFF hun weer "Delete".CP moet gewoon aan een verantwoord persoon verkocht worden.
En dan niet voor de belachelijke prijs van: 1.500 euro want dat is het niet meer waard.
Mensen azen nu enkel nog op het domein aangezien die goed bezocht word. -
Joshua, dat was inderdaad het plan...
Jammer alleen van dominic, kan me nog herinneren dat we het hem een tijd na verweten dat ie het beter had moeten eindigen ipv het aan koen te verkopen, arme knul...
Arme koen, dat ie geen leven heeft dat ie communities moet verpesten om aan z'n trekken te komen.
Arme CP dat wij hieronder moeten lijden. -
Zet mij als projectleider en alles komt goed, 100% succes verzekerd. :}
-
Ook al ben jij wel het type dat "Mad with power" is.
Kan ik mee leven, je zal het iig niet verpesten.
Laat ik het zo stellen.
Erger dan dit kan het niet worden, behalve koen natuurlijk, want hij is zoooo geweldig dat ie CP nog dieper de shit in krijgt.Bravootje voor koen.
-
AAAAH Ilyanna dit vindt ik een daverend applaus waard
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!