Cp is ziek

  • Goedenavond allemaal,


    Ik wil even melden dat de cp crew gewoon te ziek voor woorden is.


    Ze verbannen 10 accounts voor een offtopic onderwerp waar iedereen offtopic gaat.


    Dit gaat niet lang duren op deze manier, de crew moet nodig eens wakker geschut worden.


    [off] = OFFTOPIC ONDERWERPEN


    Dus bannen voor offtopic is nutteloos, jullie werken jezelf tegen!



    Lang leve de proxy want je vind mij toch nooit :cheer:


    Edit:


    Even de reactie van koen boven halen....



    Regels zijn er voor IEDEREEN dus ook voor de crew die nog regelmatig offtopic gaat maar niet verbannen word.


    En dat noem jij rechtvaardig ?


    Schelden doet geen pijn, begin ik dus ook niet aan.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @ 'Kpn': zou je mij de topics in het offtopic forum kunnen PB-en? Dan kan ik zien waar je het over hebt. En dan kan ik ook echt iets concreets doen. Tot die tijd kunnen wij als crewleden vrij weinig doen, omdat elk geval anders is.


    We zijn bezig met het evalueren van CP, en daar valt dit ook onder. Een aantal crewleden moet echter nog reageren.

  • Ik vindt het vooral "zielig" dat mensen zich niet aan de regels houden en hun ban accepteren en dubbelaccounts gaan aanmaken.


    Maarja voor zover ik weet heb ik nog nooit iemand in een offtopic een banpunt gegeven om die reden.

  • Dit werd inderdaad intern reeds opgenomen in een onderzoek.


    Het bannen van 10 mensen is nodig, als die 10 mensen in plaats van te reageren op het topic beginnen met het kritiek uiten op alles wat maar kan.
    Het is de bedoeling dat wij een toffe sfeer creeren, dit kan niet als zomaar alles en iedereen wordt afgekraakt zonder gefundeerde achterliggende motivatie.
    En dan nog hoort dit niet...


    Goede programmeurs willen we niet wegjagen, maar als ze niet correct kunnen reageren, vind ik niet dat wij hen moeten steunen in iets dat niet door de beugel kan...


    Regels zijn er voor iedereen.


    Verder is banpunten het enige dat we op dit moment kunnen uitdelen in zo'n situaties.
    We bekijken echter wel of we dit niet op een andere manier kunnen oplossen naar de toekomst toe (zoals eerst moderatie voor iets wordt geplaatst bij bepaalde leden).
    Ben je niet in fout, komt je bericht meteen online te staan, anders wordt dit eerst nagelezen.



    Ps: en in scheldwoorden zijn we onverbiddelijk, is op dit moment ook meteen een tijdelijke, beperkte, ban. Dit juist omdat wij het niveau hoog willen houden.

  • Criminalspoint is niet ziek.
    Ik ben héél tevreden over hun. Alleen spijtig dat ik, ja Ferhat, een permanente ban gekregen heb. Sorry, ik hoop dat ik men account terug krijg (avec mon Elite). Maar ik begon Jgdonleach te haten met z'n misbruik. Hopelijk aanvaarden jullie m'n excuses.
    Ik heb CP geholpen en wil ik nog altijd doen.
    Sorry..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.09 22:30:45:
    @ KPN: ik was de eerste dagen ook boos omdat ik verbannen werd.
    Maar daardoor is de volledige CP-crew niet ziek. Er werd misbruik gedaan, maar dit zal hopelijk voorbij zijn.

  • Beste mensen,


    Gelijk maar met de deur in huis vallen dan...
    Ik heb jullie allemaal een ban gegeven (in de win prijs topic dan)
    Ik heb iedereen 1 banpunt gegeven, er was een persoon bij die ik 4uur heb gegeven.
    Wie de rest van de uren erbij gedaan heeft weet ik niet maar zal dus ook wel terecht zijn :)


    Dus jullie hoeven niet onnodig zoals gewoonlijk een topic maken van "r-mulder of een andere crewlid gebruikt de admin gedeelte niet zoals het hoort te gaan en blabla" want de bans die ik uitgedeeld heb is 100% terecht verdiend.


    Het ging er dus om wie jullie de 3aardigste vinden en niet om offtopic te gaan.
    Ook is het niet toegestaan dat jullie dus kritiek gaan leveren in de topic over mij, Koen Rens, Rick enz enz.

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


  • Koen, reageer toch gewoon niet als je alleen maar voor dit soort topics actief bent.
    Een goede community ziet de dingen toe die gebeuren, niet dat men onbehoorlijk gedrag gaat vertonen, maar pietleutige offtopic reacties. Ga je daar waarschuwingen voor uitdelen? Ik niet, maar daar schijnen een aantal hier wat van te kunnen.


    Zojuist weer een van dit soort gevallen opgetreden: Ik geef aan dat het een slecht idee was r-mulder, NielsB, etc. in de crew te hebben (ja, ook jijzelf bent gewoon een fail), en voor dit soort reacties krijg ik dan een ban. Het is hier toch godverdomme geen dictatuur dat men niet meer in fatsoenlijke mate kritiek kan uiten?!


    Waar is ?upt enige vorm van beleid hier? Men doet maar en het komt wel goed.


    Als ik een verstandige ondernemer was, en dat zou ik zijn, zou ik gewoon met de hele crew (zonder die kinderen van criminalsfanaat) afspreken hoe we de boel gaan aanpakken.


    Zou je het helemaal goed willen doen? Kom nooit meer online, neem die kinderen mee en laat Dos, Stefan, Pim en Lodewijk achter. Volgens mij zouden Stefan of Lodewijk uitstekende eigenaren kunnen zijn. Of wil je je eigen website zien falen? Ik denk dat je sowieso voor dat laatste zal kiezen. Ik zeg echter alleen wat je aangeraden is.


    Het is trouwens onvergefelijk. Verbidden wordt niet eens door VanDale gevonden.


    Edit NielsB; graag wil ik weten via pm waarom jij een hekel aan mij heb, want zie mijn naam wel vaak tegen komen.

  • Fold, nu lever je alweer enorm veel kritiek naar de crew en vooral naar Koen.
    Vloeken is niet toegestaan lijkt mij?
    Je werkt je zo wel enorm in de nesten terwijl we er ook gewoon zo met z'n allen uit kunnen komen?
    Nu solliciteer je gewoon naar weer een paar punten en die kun je krijgen (wat wel jammer zou zijn, terwijl het helemaal niet hoeft)


    En dan voor de rest van de cf crew die zijn meegekomen, jij leest alleen de negatieve dingen omdat we nu banpunten aan het uitdelen zijn geweest.
    De positieve dingen let jij volgens mij niet eens op er zijn genoeg mensen die wij super graag willen helpen maar die dus ook normaal kunnen reageren.
    Want dit gedrag vooral op het laatste stuk wat jij hier plaatst is gewoon kinderachtig!

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Positieve kanten zijn er gewoon niet aan jou. Doe me een plezier, en ga weg!


    ADSL, door K.Rens: gelieve goed aan te geven op wie je bericht bedoeld is om misverstanden te vermeiden.
    We zien ook liever postieve kritiek dan negatieve.
    Probeer het naar de toekomst toe opbouwend te formuleren.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.09 00:01:00:
    K.Rens Vergeet die positieve kritiek maar. Die verdient deze puinhoop gewoonweg niet.

  • CP is ziek, dat ga ik echt niet ontkennen. En daarom heb ik me ingezet te beginnen met het medicijn, en gelukkig valt de medewerking tot nu toe reuze mee (Ja, ook van hogerop!).


    Dus, alsjeblieft, maar het niet erger dan het is. Want zo langzamerhand worden jullie steeds meer de infectie in plaats van de patiënt. We hebben gewoon nog even de tijd nodig. En ja, het is veel en veel te laat, maar dat veranderd nu niemand meer.


    Dus, hou je nog even rustig. Doe het voor CP, voor de leden uit de crew die je wel mag, of voor de koningin.:hmm:


    Ik hoop dat jullie dit respecteren, bedankt!

  • Stefan, interresse in het overkopen van deze bende? Als we allemaal 1/6 inleggen is het nog niet eens zo duur.


    (Ik ben Fold trouwens. Je zou me een groot plezier doen me te unbannen en Ramon te bannen)

  • Een groot plezier doen door mij te bannen?
    Waarom een 2e account erbij maken om er even op te kunnen?
    Laten we gewoon kappen met dit onzin en gewoon weer vrolijk verdergaan.


    Als je mij niet mag, zal mij een zorg zijn? dan ga je toch met iemand praten die je wel mag... ik ga je toch ook niet de hele tijd zitten afzeiken ?

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Alleen omdat killingdevil het momenteel vraagt....


    Ik stop met reageren over de crew.
    Er zijn momenteel nog 4 in de crew die ik mag en naar luister daar hebben jullie geluk mee.


    zijn dus


    - 2 beheerders
    - 2 moderators

  • Allereerst de ban sloeg natuurlijk nergens op want aangezien je in een offtopic nooit offtopic kan gaan. Je hebt daar andere regels daarnaast denk ik dat jullie alleen maar aan het ontkennen zijn dat CP ziek is. Terwijl een normaal iemand er wat aan zou doen en het zou aantrekken.
    Dus dat is wel jammer en k.rens je zei dat je de "goede programmeurs" juist wil behouden maar dat wij kinderachtige reacties geven. Deze reacties zijn in jou ogen kinderachtig alleen in mijn ogen zijn het juist de enige reacties die nuttig zijn.
    Een goede manager houd zijn klanten tevreden en gaat niet net doen alsof de kritiek niet bestaat.


    [offtopic]

    Citaat van ADSL

    Stefan, interresse in het overkopen van deze bende? Als we allemaal 1/6 inleggen is het nog niet eens zo duur.


    (Ik ben Fold trouwens. Je zou me een groot plezier doen me te unbannen en Ramon te bannen)



    ik doe mee hoeveel moet ik inleggen (xD).[/offtopic]

  • Kpn ben het niet met je eens, als een [off] topic over bijvoorbeeld voetbal gaat ga je toch niet beginnen over tennis? dat is hetzelfde als je in een PHP topic iets gaat zeggen over iemand zijn avater (jaja het komt voor ;)) denk daar maar is goed over na ;) want de crew heeft al vaak genoeg aangegeven dat er tegen offtopic strenger word opgetreden. dus ik vind dat de crew zich alleen aan zijn woord houd en niks verkeerd doet

  • Ik denk dat we een nieuwe regel moeten invoeren.. Wat denken jullie crew?


    "Het niet accepteren van een tijdelijke of permanente ban zal worden bestraft met een IP-ban. Discussiëren over je ban is je volste recht maar dat doe je met de persoon die heeft geband of een hogerstaand persoon. Niet in een topic."

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!