Posts by Jasper

    Zijn er al voorbeelden die jullie kunnen laten zien?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.12 18:52:37:
    De code is opgestuurd naar Yoichi

    Hoi Iedereen,


    Ik heb hier nog een code liggen voor 50 euro liggen, deze geef ik gratis weg aan diegene die een goede reden geeft waarom hij/zij deze code verdient. (ligt ook aan het project)


    Winnaar word vanavond rond 7 uur gekozen.


    Groet,


    Jasper

    buffy, ik ga even kijken of ik dat probleem ook heb. Dit script blijft zoals het nu is (bugs worden wel opgelost) omdat ik er geen tijd meer voor heb en ook vandaar de prijs ;).


    EDIT: Status update werkt hier gewoon, misschien bedoel je dat ze niet op je homepage verschijnen?


    Zoja dit klopt, dit is de plek waar de updates van je vrienden komen te staan, je eigen updates kan je bezichtigen op je profiel. Voor je vrienden komen deze wel op de homepage.

    Dat die niets meer aftrekt klopt, omdat je niet meerdere keren kan stemmen (wel als je up & down doet). Kan je misschien even een screenshow plaatsen?


    OOk haal ik gelijk het taalfoutje eruit.


    Alvast bedankt!

    Een basis script voor een social network. Functies die erin zitten:


    Inloggen
    Registreren
    Vrienden toevoegen
    Updates plaatsen
    Updates van vrienden bekijken
    Reageren op updates
    profiel bekijken (ook van je vrienden)
    Profielfoto uploaden/wijzigen
    Persoonlijke instellingen wijzigen
    Berichten naar andere gebruikers sturen
    Leden zoeken


    Dit script gaat in de verkoop omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb om het nog heel erg uit te breiden, er zitten aardig wat uren in maar omdat ik meerdere licenties verkoop gaat die weg voor maar 5 euro. Hierbij heeft u geen doorverkoop rechten en is deze licentie maar voor 1 domein.


    De layout die hierbij zit is een gratis layout van HTML5WebTemplates. Deze krijgt de koper er uiteraard bij en hiervan zijn geen kosten in rekening gebracht.



    Demo: verplicht
    http://www.socialnetwork.jaspervergers.nl


    Demo account:
    Email: [email protected]
    wachtwoord: demodemo


    Prijs:
    € 5,-


    Betaling via:
    http://www.mollie.nl/partners/…rtnerid=117541&id=1069587


    Mocht u nog vragen hebben of heeft u een bug in het script gevonden kunt u contact met mij opnemen door een bericht achter te laten in dit topic of even een prive bericht te sturen.


    Met vriendelijke groet,


    Jasper Vergers

    @Qantus, ik zeg ook niet dat ik dat niet erg vind, ik vind het goed dat jullie de beveiliging uittesten.


    Maar er zijn ook mensen die gewoon een beetje lopen te kutten op die site en locaties gaan toevoegen met ziektes die ik hier maar niet ga uitspreken.


    De mensen die de beveiliging testen vind ik niet erg daar heb ik zelf ookw at aan ;) dus Qantus voel je niet aangesproken ;)

    Hoi iedereen,


    Weet misschien iemand hoe het pagina systeem van bijvoorbeeld criminalspoint werkt? als je naar een link gaat dat je /naam krijgt en niet zoals ik eerst had ?Page=naam, want de oplossing die criminalspoint heeft lijkt mij in mijn ogen veel beter.


    Heeft iemand misschien een linkje naar een tutorial waarbij die uitgelegd word? en is deze manier wel efficient te gebruiken net zoals het pagina systeem dat hier op cp word aangeboden?
    (hiermee bedoel ik dat je php scripts apart houdt van de layout)


    Alvast bedankt!


    Groet,


    Jasper

    Hoi iedereen,


    Ik ben al een tijdje op zoek naar een webshop script die ik tijdelijk kan gebruiken. ik had hetzelfde script in mijn gedachten als word gebruikt op www.*****.nl maar ik weet niet meer welke dit is.


    Weet iemand hoe dit script heet?


    Groet,


    Jasper


    EDIT R.JIPPING: op verzoek van eigenaar van betrefde website, link verwijderd.