Posts by RiiCk

    slaat hij gewoon uit de laptop? Of, start hij opnieuw door de installatie. In het geval van het 2e moet je de optie kiezen met cd opstarten.


    In het geval van de 1e:
    Compleet schoon maken van binnen.
    Kijken als alles wel goed vast zit.
    Indien geen verstand pc's raad pleeg een maker in u buurt is te kijken.

    Kabling: Probeer wat meer actief te zijn op het forum en probeer mensen te helpen;) Voor de rest ben je een goeie en positiefe moderator. Misschien soms iets te positief.


    Joshua: Ja, probeer nog meer op je gebruik van woorden te letten en houdt je offtopic reacties van af en toe in de gaten. Probeer tegen over iedereen te bewijzen dat leeftijd niet alles zegt.


    Suc6 heren.


    - RiiCk

    Dat internet suckt weet ik ook wel en hoef ik dus ook niet te horen. Maar, sommige mensen gebruiken het wel he;) dus wil het overal goed aanbieden.


    RiiCk

    Beste,


    Ik ben bezig met een website. En daar heb ik een dropdown menu bij. In Firefox(verder genoemd als FF) heb ik geen probleem. Maar in Internet Exploder(verder genoemd als IE) krijg ik de balk heel ver weg. (zie plaatje)
    Zo is hij fout (zo hij in IE is):

    Zo is hij goed

    Dus bij IE staat het 2e drop-down niet goed.
    Kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe?
    Hier nog wat handige links:
    Het menu
    http://82.74.35.144/jorrit/slenger/menu/
    CSS van het menu
    http://82.74.35.144/jorrit/sle…tic/style/menu_normal.css


    Met vriendelijke groet,
    RiiCK

    in 2kill zit de + - bug ook?


    Heb je berichten of zo ook verwijderd anders kunnen ze daar via een php stukje zich zelf ook credits geven.

    Kan het andere topic niet vinden en het werkt nogal stront irritant. Ik werk hier met internet explorer 8 op het werk. maar, zie alle pagina's helemaal onder de links van totaal online etc.


    Doe hier is wat aan heb het al 3x gemeld via msn aan een beheerder.


    Als je dit topic sluit ik ga hem niet ergens anders posten. Want, word gek van het scrollen.


    Danku.


    - RiiCk

    Een cron job is een activiteit op een server dat structurueel uitgevoerd kan worden. Je kan bijvoorbeeld met de server met een cronjob een php file elk uur laten starten om een SQL database op te slaan.


    Hoe maak je een cron job met Direct Admin om een PHP file te starten?


    ?Login in Direct Admin
    ?Ga naar Advanced Features
    ?Kies cron jobs
    ?Kies de volgende (voorbeeld)code voor een php file:


    /usr/local/bin/php -q /home/user/domains/domain.com/public_html/script.php


    script nu

    Maikel, je mag geen slotjes teken doen als je de topic starter niet bent. Het kan zijn dat de link perongeluk verwijderd is of dergelijke en dat hij z.s.m. weer online is!


    - RiiCk

    De bug is er nu inderdaad uit en kan gewoon de foto's gaan uploaden. Zoals in het begin komen de foto's wel in de map van:
    images/avatars maar komt nu bij de leden bij avatar url te staan:
    Sitenaam.nl/array

    [offtopic]Zulke gesprekken kun je via pb voeren TaskForce,
    Daarnaast is het wel mogelijk dat je een lay-out perongeluk het zelfde maakt. Er zijn zoveel lay-outs en het kan wel op elkaar gaan lijken hoor??
    Alle crimes lijken tegenwoordig toch ook elkaar al script je vanaf 0?


    Krijg net via prive de link van de lay-out van kyleM. Zo super veel lijkt hij er ook niet op hoor? Dit is gewoon eigen creatie die er toevallig een beetje van heeft? Ok?dit kan gebeuren nogmaals er zijn mega veel lay-outs op internet reken er maar op dat bijna overal wel 2 versies van zijn.[/offtopic]


    Excuses voor offtopic, suc6 met je projectje kyle:)

    Beste cp leden,


    Ik ben bezig met een avatar upload systeempje maar, ik doe waarscheinlijk iets heel doms fout.


    Het is dus de bedoeling dat als je een avatar upload dat hij naar de map images/avatar gaat. Dit gebeurt inderdaad ook. Maar, daarnaast moet de link waar hij opload ook in de tabel leden onder avaurl geplaats worden. Zodat je hem automatisch kunt zien in het profiel.


    heb het geprobeerd op een simpele methode:


    Maar, dan krijg ik de volgende error:

    PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /home/jipping/domains/domeinnaam.nl/public_html/modules/leden/instellingen.php on line 96


    [offtopic]Ik hoop dat jullie snappen wat de bedoeling is.
    Zo nee: je upload met dit script een afbeelding in de map images/avatar/
    Dit werkt allemaal correct en gebeurd ook
    stel je voor dat me afbeelding die ik upload vraagje.jpg heet. Dan moet in de tabel van leden onder avaurl auto bij de lid komen te staan.
    http://www.sitelink.nl/images/avatar/vraagje.jpg[/offtopic]



    - RiiCk