Hier nog een kopen alleen als ik de scripts erbij krijg wil ik graag geld erbij om de problemen te fixen.
Cp is ziek
- Kpn
- Closed
-
-
-
@ Superior: het gaat om jullie mening. Daar gaan wij dan mee aan de slag.
Bijna klaar...
-
lol, 500, hoorde dat dat enkel een roddeltje was tussen oplichter dominicje en koen.. Domeinnaam ga ik niet boven de 100 euro, zoveel is het niet eens waard. Heb al zelf complete community systeem klaar liggen die ik kan gebruiken, bugloos en wel, sommige hebben hem al gezien zoals Niels, mja.
-
Ik zou zeggen gooi een topic open met een bod van ?100 met wat jij te bieden hebt aan de leden etc. 100% dat 1/2 van de leden voor jouw kiest :k
-
Jongens,
Laten we even alles op een rijtje zetten. Ik was eerder altijd lid op cp tot koen er op kwam. Direct had ik het gevoel al dat heel cp naar de kloten zal gaan. Toen kwam ik dus terug een poosje geleden! Wou ik ten eerste reclame maken via dat banner plekje daarboven. Ik betaal maar het werkte niet dan zegt koen: dat is jouw probleem heb je iets verkeerd gedaan.
Klopt dit? damn, de gene die de site wil overkopen ik wil hierbij een bijdrage doen van 500 euro aan de nieuwe eigenaar!
Dan de crew?
Jgdonleach? ik heb hem nog nooit iets nuttigs zien doen alleen maar dingen voor zichzelf regelen en profiteren van zijn functies!er word vaak gezegt tegen Koen schud je crew is wakker. Maar ik zeg het andersom! CP & Crew schud koen is wakker!!
-
Ik doe een bijdrage van 150 euro.
[offtopic]sorry ik ben niet zo rijk als major-crime ben maar een arm studentje :-D[/offtopic]
-
Jgdonleach is geen crew meer?
Dit is ook geen verkooptopic dus graag terug naar de kritiek.
-
De klap op de vuurpijl;
Gok hoeveel van de CREWLEDEN de regels hebben gelezen? -
Degene die ze heeft gemaakt
de rest niet
-
ik gok dat er een was die echt alles voor cp gaf! dat is dein! die is nu weg? er zijn nu nog 4 redelijke crew leden. Waarvan naar mijn zegene er spoedig weer 2 zouden vertrekken.
Samen gaan met cf was criminalspoint grootste fout! zelf een flut scripter een jongentje van 10 kan aan dit niveau tippen!
-
Dan even terug op de regels die worden geschreven
Regels » 1.
Algemeen?
Toon altijd respect voor andere leden & crew leden.Moet de crew niet het goeie voorbeeld zijn? Ja toch? als jullie dan zoveel respect hebben? waarom ban je dan leden als jullie je zin niet krijgen? Waarom zijn jullie vaak de genen die een oplossing hebben maar er boven zeten Kom op dat is toch simpel!
-
@Major-crime
Het is toch overduidelijk dat de crew zich boven alles zet??
Vooral die stumpers van CF zijn zo bezig dat iedereen stopt met CP.Wat de regels betreft leest niemand ze :p trust me (xD)
-
Ik denk dat mijn signature de hierarchie van CP wel goed verwoord samen met koen en z'n schoothondjes overgestrompelt van cf...
-
Superior, ik heb de regels zelf doorgelezen, aangezien ik de basis ervan gemaakt heb (iemand heeft hem echter vol spelfouten gezet)
Als je ook crewleden een feedback zal kunnen geven met het systeem van Pim, lijkt het me best grappig. Ik denk dat Koen binnen een week een ban aan de broek heeft dan!
-
Ik heb het onderzoek afgemaakt en geplaatst. Zouden jullie er aan mee willen doen? Bedankt!
-
-
in het vragenlijstje staat zal een reorganisatie van de crew helpen. Ja zekers, iedereen er uit. inclusief koen! en laat de crew leden dan maar bewijzen aan de leden als ze moeten blijven!
-
Anton en Mitch zijn er mee begonnen, dat is geloof ik versie 1 t/m de PHPBB versie
-
Het gaat om de versies die verschenen onder de naam CriminalsPoint. De eerste versie was Webtiger, 2e Webtiger verbeterd door Vincent, 3e phpBB, en 4e de huidige.
-
Poeh, daar vraag je me wat.
2005-2006: CP v1
2006-2008: CP v2
2008-2009: CP v3
2009-heden: CP v4Geloof ik, pin me er niet op vast
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!