Posts by Casio

    Vanavond aan het bier in stad. Helaas zitten we aan evenementsbier vast. Ik had liever een lekkere hertog jan weizner van de tap in een mooi glas dan pisbier in een plastic beker. ;) Achja zolang er maar bier is.

    Citaat van Joshua


    Nice, nice. Is het een grote stap en is het nog te doen? :)


    Beetje laat antwoord, maar welk vakkenpakket kies je? Ik had 2 profielen, nt en ng. Met de vakken: Nederlands, Engels, Biologie, Economie, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde. Bij mij was de overstap van wiskunde mavo naar wiskunde b het moeilijkst, het is totaal nieuw en wat ik op mavo heb gehad sloot totaal niet aan op wat er verwacht werd dat je al zou moeten kennen.


    Maar uiteindelijk (ik met bijles wiskunde b) was het wel te doen ;)

    Ik gok dat ik ga slagen, maar naarmate het belletje dichterbij komt begin je ook te denken dat het ook anders kan zijn.


    Ik word gebeld tussen 15.15 en 16.00 ongeacht of je geslaagd bent of niet.

    Robin, ja inderdaad, ik kom oorspronkelijk uit Limburg (12 jaar gewoond) maar ik praat nog steeds dialect tegen mijn ouders, familie en mensen uit Limburg en het komt inderdaad aardig overeen.

    Heb je het examen ook niet af kunnen maken? Dan zou ik een herkansing eisen.


    Morgen wiskunde B, havo. Ik ga dood.

    Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben. Wiskunde B is een hel op havo. Als je het niet nodig hebt zou ik het ook niet kiezen :P Met veel moeite sta ik een 6 en moet ik donderdag een examen maken waar ik geen vertrouwen in heb, maar wie weet.


    Overigens heeft mijn hele klas moeite met wiskunde B (mijn klas bestaat uit 6 personen).


    We zullen zien hoe het is gegaan ;)


    Iedereen succes met alle examens!

    Makkelijk is ook weer een groot woord :P In ieder geval makkelijker dan Wiskunde B.


    Iedereen bedankt.

    2 jaar geleden mijn MAVO diploma gehaald, nu aan het leren voor HAVO examens.


    Vakken:


    Natuurkunde
    Scheikunde
    Wiskunde B
    Engels
    Nederlands
    Economie
    Biologie


    Moet te doen zijn.

    Nee, alle tekst staat al tussen <p> </p> dus dat zal het wel niet gaan oplossen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.03.11 20:24:42:
    Jannick in ieder geval bedankt, ik ga er mee aan de slag!

    Beste leden,


    Ik ben bezig met van alles en nu wordt mij gevraagd om bij deze site .. de tekst in het frame iets meer van de kant af te halen dus iets meer naar rechts te verschuiven zodat het er mooier uitziet.


    Ik heb niet echt verstand van dit allemaal dus hierbij deze vraag.


    Casio

    Maar ik wil zelf in de hand hebben wanneer ik andere beelden wil zien. Hij moet dus automatisch een overgang maken als ik op een knop druk. Want je moet voorstellen dat ik sta te praten op een podium voor publiek met een beamer. Ik kan wel dingen in elkaar plakken maar als ik dan uitloop over een onderwerp dan komen al de beelden van het andere onderwerp.

    Beste mensen,


    Ik heb al op internet gekeken maar ik weet niet zo zeer waar ik moet zoeken, misschien weet een van jullie.


    Ik weet niet of het bestaat maar ik zoek een programma waar ik allemaal aparte filmfragmenten in kan doen die lopen. Als ik dan op NEXT druk net als bij powerpoint dus naar de volgende pagina ga dan moet vloeiend het volgende fragment worden afgespeeld dus met een goede overgang.


    De vraag, bestaat zoiets? En weet iemand hoe het programma heet?


    Want ik wil een presentatie maken maar daarbij alleen filmbeelden gebruiken die weergeven waarover ik iets vertel. Dus als ik over een appelboom praat moet ik een filmfragment zien van een appelboom bijvoorbeeld en als ik over de perenboom ga praten dan klik op op volgende en dan krijg ik met een mooie overgang filmbeelden van een perenboom. Ik verzin nu maar iets maar op die manier zou ik het willen


    Dus is dit mogelijk?


    Bedankt.


    Bas