Posts by R-Mijnten

    Goed om weer wat beweging te zien!


    Lang geleden ben ik hier ook moderator geweest en ivm tijdgebrek ben ik hier zelf mee gestopt, maar heb wel altijd ICT Scripters gevolgd ;)
    Het valt mij op dat er wel wordt gereageerd op topics maar de vakinhoudelijke kennis soms ontbreekt. Wat weer resulteert in weinig oplossingen of echte goede vragen. Hiermee wil ik dus niet zeggen dat het forum 'dood' is, maar dat er meer kennis op het forum moet komen bij de bestaande gebruikers waardoor de gebruikers met veel kennis automatisch vaker op ons forum verschijnen.


    Hiermee starten zou bijvoorbeeld al kunnen door tutorials te schrijven;
    - Basis uitleg van de meest gebruikte programmeertalen / maar zeker ook photoshop.
    - Zeer regelmatig nieuwe content te plaatsen met het laatste (web)nieuws, bezoekers lezen dit graag en zijn langer online. Nieuws wat er nu is valt te verwaarlozen, welgeteld 2 berichten in 2020 en 6 totaal vanaf januari 2018.. Neem een voorbeeld aan bijvoorbeeld phphulp.
    Misschien is het handig om op zoek te gaan naar iemand die op (freelance) basis nieuwsartikelen schrijft?
    - De mobiele versie vind ik te lomp en werkt niet erg soepel / goed, terwijl iedereen op dit forum een smartphone heeft en altijd up-to-date wil blijven met het laatste nieuws!

    Hallo allemaal,


    Ik verkoop hierbij diverse boeken.
    - Google Apps Hacks.
    - Dreamweaver CS4.
    - Dreamweaver CS3.
    - Perl in 24 uur.
    - Adobe Audition 2.0.
    - CorelDRAW X3.
    - Kant en klare Joomla! toepassingen.
    - Flash CS4.
    - Werken met het Zend Framework.
    - Iphone applicaties programmeren.
    - Ipad 1 & 2 guide.
    - Het sneltoetsenboekje.
    - SEO.
    - Internetstrategie.
    - Animaties maken op de computer.
    - Snelgids websites bouwen.


    Alle boeken verkeren in absolute nieuwstaat.
    Enkele is hooguit een paar keer open geslagen, maar geen slijtage te vinden.
    Boeken kunnen allemaal in 1 koop worden verkocht of per stuk. Gaat weg tegen elk aannemelijk bod ;)


    Voor foto's: http://www.marktplaats.nl/verkopers/11677386.html



    Groet,
    Ruben

    Dit is een geheel logische stap, helaas heb ik niet voldoende tijd om volwaardig als Beheerder op te treden.
    Dit komt deels door mijn werk (waar het nu erg druk is), een nieuwe website opdracht en een lieve vriendin.
    Vannacht vlieg ik om 05:40 uur naar Fuerte Ventura (Canarische eilanden) om daar 17 dagen lang vakantie te vieren. Ik wens Willem en Lars
    onzettend veel succes met het vervullen van de nieuwe taak. Van harte!

    rdgweb Volgens mij zit het zo dat als je inderdaad bedrijfsaankopen doet je de btw kan terugvragen in (ik dacht) box3. Maar dan moet het wel relevant zijn voor je 'bedrijf'.
    Bijvoorbeeld voor het maken van websites mag je dan een laptop kopen en de btw terugvragen, maar als je een bank koopt voor in de woonkamer geld dit weer niet.
    Ik weet dit niet zeker, maar vogens mij wel :)

    Hallo allemaal,


    Ik ben op zoek naar een webwinkel die ter overname wordt aangeboden.
    Liefst iets in de genre van;
    - Gaming.
    - Vrije tijd.
    - Electronica.


    Heb je toevallig een webshop klaar liggen wat buiten mijn genres ligt ontvang ik ook graag een PB.
    Liefst een webshop met een binnenlands groothandel adresje.
    Er is voldoende budget en tijd aanwezig om een beginnende webshop over te nemen!


    Budget: in overleg.


    Groetjes,
    Ruben Mijnten

    Kunnen jullie deze kwestie via de PB afhandelen?


    TS:
    Graag zie ik de reacties van de betreffende teamleden die zo hebben gereageerd.
    Dan zal ik even kijken of we uberhaupt verkeerd hebben gehandeld en hoe het in de toekomst beter kan.

    Hallo,


    Ik geraak er eventjes niet meer uit.. Momenteel ben ik bezig met het maken van een PDF factuur script.
    Nu heb ik 2 tabellen: Klanten en Bestellingen die ik aan elkaar wil koppelen.


    Tabel klanten:

    SQL
    id 	naam 			voornaam 	achternaam 	adres 			postcode 	plaats
    1 	Onderneming a 		Piet 		Klaas 		straat-1 		1592 		Parijs
    2 	Onderneming b 		klaas 		konings		straat-2 		1521 		London
    3 	Onderneming c 		jan 		de boer		straat-3 		1203 		New York
    4 	Onderneming d 		keizer 		smits 		straat-4 		3203 		Amsterdam


    Tabel bestellingen:

    SQL
    id 	klant			product			aantal			bedrag
    1	1			Zeep			2			5
    2	4			Shampoo			1			3
    3	2			Bier			1			8
    4	3			Papier			10			12
    5	4			Inkt			5			90
    6	1			Boter			5			8


    Nu wil ik dat als klant 1(bestellingen) besteld er uit regel 1 van tabel klanten de klant gegevens tevoorschijn komen.
    Dus klant 1 moet matchen met de ID uit tabel klanten.
    Dit is wat ik zelf probeerde:


    SQL
    SELECT 
    k.id,
    k.naam, 
    k.voornaam,
    k.achternaam, 
    k.adres, 
    k.postcode, 
    k.plaats 
    FROM klanten AS k 
    LEFT JOIN bestellingen AS b ON k.id = '" . $_GET['id'] . "' LIKE b.klant = '" . $_GET['id'] . "'"


    Ik zou het echt tof vinden als een van jullie me een steuntje in de rug kan geven :thumbup:

    Google is met een project team bezig om een eigen bril op de markt te brengen. De zogeheten Google Project Glass bril.
    De bril wordt eind dit jaar op de markt verwacht.


    De google bril is via je stem te bedienen, zo kan bijvoorbeeld kijken naar informatie op Wikipedia. Het weer bekijken, maken van foto's en korte filmpjes (tot 15sec) behoren eveneens tot de mogelijkheden. En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden van de bril :)
    Helaas is de prijs van de bril nog niet bekend gemaakt, ontwikkelaars konden de bril testen voor €1.500 euro. Google verzekerd consumenten ervan dat de prijs aanzienlijk lager zal gaan uitvallen. Google richt zich met Project Glass op een brede doelgroep en verwacht miljoenen exemplaren van deze 'Google-bril' te verkopen.


    Ook benieuwd? Bekijk hier een filmpje dat de zoekgigant zelf heeft uitgebracht: Klik hier

    Hallo,


    Hierbij verkoop ik domein nufirefox.nl
    Reden van de verkoop is teruglopende vrije tijd in verband met andere werkzaamheden.
    Voor deze site heb ik nog een complete website liggen die je bij de koop krijgt.


    Prijs: € 25,00
    Hiervoor krijg je de extensie .nl en de website (http://www.r-mijnten.nl/nufirefox)


    Staat bij Versio, gratis push naar andere versio klanten. :thumbup:

    Hallo,


    Hierbij verkoop ik domein d3li.nl en .be
    Reden van de verkoop is teruglopende vrije tijd in verband met andere werkzaamheden.


    Prijs: € 25,00 (LCLL domein !)
    Hiervoor krijg je de extensie .nl en .be


    Staat bij Versio, gratis push naar andere versio klanten. :thumbup:

    Hallo,


    Hierbij verkoop ik domein htmldienst.nl en .be
    Reden van de verkoop is teruglopende vrije tijd in verband met andere werkzaamheden.


    Op de site staat momenteel een nieuwe layout die al gesliced is.
    Mijn doel was om deze website te maken met allemaal html codes, uitleg en de laatste nieuwtjes op html gebied.


    Prijs: € 20,00
    Hiervoor krijg je de extensie .nl en .be en de layout (gesliced)


    Staat bij Versio, gratis push naar andere versio klanten. :thumbup:

    Beste ICT'ers,


    De knoop is eindelijk doorgehakt wat betreft de proef periode's van onze crewleden.
    Tim, A.Bijlsma, MJorritsma, R-Mulder en onze kersverse papa Ferhat.Remory mogen aanblijven als Moderatoren op ICTs!
    Van harte gefeliciteerd allemaal!



    Helaas hebben we Giovanni te weinig gezien op ICTs en daar nemen wij dan ook voorlopig afscheid van.



    - ICT Scripters

    Hallo,


    De icoontjes zijn inderdaad klein, dat heb ik bewust gedaan. Bij een grote lijst aan klanten wil ik graag meer de nadruk leggen op de gegevens dan op de iconen.


    Indien interesse maak ik vanavond de icoontjes groter en zal ik de:
    - Particulier
    - Crediteur
    - Debiteur
    Vervangen door:
    - Crediteur (bedrijf)
    - Crediteur (particulier)
    - Debiteur (bedrijf)
    - Debiteur (particulier)


    - Ruben

    Hallo,


    Hierbij wil een uitgebreid klanten script aanbieden voor een kleine prijs: € 25,00


    Het is heel eenvoudig om gebruikers aan te maken die ook toegang mogen hebben tot uw klanten database.
    In uw klanten database kunt u zelfs bestellingen opnemen, bestellingen die geplaatst zijn door reeds bestaande klanten.


    Neem zelf een kijkje op: http://www.r-mijnten.nl/klanten



    - Verkoop betreft een licentie.
    - 2 Maanden hulp met evt. kleine aanpassingen / installatie.
    - Bij doorverkooprechten: € 75,--


    Prijs valt te onderhandelen.


    Demo account:
    Login: demo
    Wachtwoord: test