Posts by ssjharry

    goedenmorgen ictscripters.


    ik was vorige week jarig (19 geworden) en kreeg voor de grap een mankini (zon borat string geval)
    Maar nu is hij binnenkort jarig en wil ook iets aparts kopen maar heb echt geen idee wat?
    misschien dat jullie een idee hebben.


    mvg, ssjharry

    Citaat van lhmedia

    is zoiets niet illegaal? en als je spullen uit China haalt heb je grote kans dat je als nog belasting moet betalen bij de douane. wij deden dit ook met kameraden dan bestelden we een lading caps enz. voor eigen gebruik is vaak goed gegaan tot we ineens 90 euro moesten aftikken aan de bezorger toen was het geld wat we eraan verdient hadden snel weg. maar het precieze weet ik er niet van om eerlijk te zijn.

    ,, als je via groothandel doet mag het wel moet je wel kvk nummer hebben en alles

    ik had dat toendertijd ook met mijn nokia N97 mini ( ware ook kut mobieltjes vielen uit liepen vast batt ineens leeg) maar ik herinstaleerde de mobiel opnieuw en kon ineens wel W'app instaleren.


    dus miss ook wel een tip voor jou om te doen .



    mvg,ssjharry

    Citaat van jopitan

    Ben je trouwens iemand die van gamerstyle houd van de kast of meer van de strakke stijl? Daarnaast is een window aan de zijkant nooit verkeerd om je mooie hardware te bezichtigen.


    de vorm van de kast maakt helemaal niks uit mag van alles wezen. en zown window lijkt me wel kicke

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.04.12 12:14:19:
    heb al wat ideen binnengekregen via pb maar ben nog opzoek naar een mooi case om alles in te bouwen iemand ideetje ?

    Citaat van jopitan

    Kijk dat noem ik nou nog eens een budget. Had je ook nog enige wensen voor het uitbreiden van je PC? Bijvoorbeeld als je een nieuwe videokaart extra erbij wilt hebben (Crossfire, SLI)


    Ik denk dat je voor 1500 euro al gave game pc hebt. Mag bij die PC ook een ander scherm erbij worden gekozen?


    ja een pc die makkelijk uit te breiden is altijd goed. en ja er mag ook een ander scherm bij gekozen worden

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.04.12 17:55:58:

    Citaat van BrokenTrack

    Als je wilt kan ik je mijn pc samenstelling doorsturen.


    Deze heb ik ongeveer één maan geleden in mekaar gezet, koste totaal ongeveer 3060 euro. Als je dan van enkele dingen wat goedkoper neemt kom je ongeveer op jouw budget :)



    Elke samenstelling is welkom :)

    @BrokenTrack daar ben ik me van bewust en neem er alle tijd voor die er nodig is

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.04.12 16:31:19:
    jopitan


    budget is max 2500-,
    Hij moet games kunnen draaien zoals battlefield en paar toekomstige games die grafisch nog beter zijn.


    mijn huidige resolutie is 1680x 1050
    uhm het gemiddelde aantal film wat ik download is stuk of 10 per maand.


    de kosten mogen best hoog wezen al de snelheid beeld en alles van hoge qualiteit zijn



    mvg, ssjhenry

    goedenmiddag cp'ers ik had zown idee gekregen om een pc in elkaar tegaan zetten (voor gaming films enz)
    maar weet niet zow goed wat ik er allemaal in zal zetten.


    dus mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie allemaal in een kast proppen?


    mvg, ssjhenry


    ps. wel realische reacties.

    Citaat van K-Joniaux

    Inderdaad.


    Heb jij al een clan ?


    ja ik zit in obb(oostblok boys) is van een aantal kameraden van mij.


    de clan TIDW zocht nog leden is een grote clan miss dat je daarbij kan aanmelden is hoog lvl clan

    als je hdmi kabels zoekt moet je kijken naar gold plated hdmi kabel dat zijn kwalitatief de beste.
    je betaalt er mis meer voor maar je hebt er ook langer plezier van.

    goedenmiddag cp'ers mijn vraag is of iemand de versie v0.38.1 van tweetdeck nog heeft de versie waar je nog lange tweets (meer dan 140 karakters) kan tweeten.


    zou mooi wezen als iemand het bestand zou kunnen uploaden ne hier een linkje in het topic willen zetten.



    mvg, ssjharry

    goedenavond mensen ik had een vraagje


    is er ook een gratis host die ioncube ondersteunt.
    het is voor tijdelijk gebruik.


    mvg,ssjharry

    Naam: ssjharry
    Functie: moderator
    Ervaring: heb toen op verschillende sited moderator geweest en heb zo heel veel ervaring op kunnen doen.
    Motivatie:een spel moet netjes blijven zonder cheaters of mensen die onschuldige mensen uitschelden met erge ziektes oid.
    ABN: Ja/Nee : JA
    PHP: Ja/Nee : beetje dus neej ben wel lerende

    aait thnx :cheer:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.11 19:21:47:
    ik ben weer bezig maar ik kan nog steeds niet registreren hij geeft dezelfde fout aan ik snap er niets van alles goed ingevuld maar krijg deze melding bij aanmelden.


    wie kan mij helpen?


    mvg, ssjharry

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.11 19:57:34:
    niemand ?

    goede avond cp'ers ik heb i criminals source gedownload maar as mensen zich willen registreren en ze klikken op account vrij krijg ik volgende zin


    Could not connect: Access denied for user 'ferhat_mafia'@'localhost' (using password: YES)


    ik heb config wel goed ingevuld iemand een idee?



    mvg,ssjharry