• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van faff

bij de action eentje 2,50 euro.
    3 meter lang!

ik heb hem ook, en ben zeer te vreden!

Ik heb er dus ook een gekocht bij de action voor 2,39 ofsow.. van 3 meter ook gold plated alleen wat ik wel merk is dat me muis sloom begint te doen of soms stotterd als de kabel erin zit.. voor de rest is hij wel goed moet nog wel even kijken of hd films enzo goed afspelen via VLC.. want daarvoor is hij dus.. anders moet ik een snellere kabel ofsowiets vinden..... hoort dit zo, is het te oplossen...? hij was wel heel goedkoop XD

Deze: Klik hier <--

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ik gebruik de HDMI kabel van de action, heb er geen enkel probleem mee, en werkt naar behoren.

het is inderdaad waar dat die als beste uit de test kwam..

je betaald het meeste voor het logo wat op de verpakking staat:)

• Citaat van h4x0r666

Ik heb er dus ook een gekocht bij de action voor 2,39 ofsow.. van 3 meter ook gold plated alleen wat ik wel merk is dat me muis sloom begint te doen of soms stotterd als de kabel erin zit.. voor de rest is hij wel goed moet nog wel even kijken of hd films enzo goed afspelen via VLC.. want daarvoor is hij dus.. anders moet ik een snellere kabel ofsowiets vinden..... hoort dit zo, is het te oplossen...? hij was wel heel goedkoop XD

Deze: Klik hier <--

ik heb geen problemen =D

pc blijft evensnel lopen! en hd films werken goed!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!