• Hallo!


    Ik zou graag jullie mening willen horen over HDMI Kabels, Mijn budget is zoon 30-40 Euro en ik wou graag een goeie HDMI Kabel hebben van 1-2meter ik kan het me niet echt inbeelden hoelang hij moet zijn dusja.. groot lijkt me niet want ik wil de kabel om mijn laptop op de tv aan te sluiten.. om bevoorbeeld HD Films te kijken of Blu-ray... etc maar ik weet dus niet welke en waar ik zoon goeie kabel kan krijgen sinds ik niet zomaar 1tje koop die dan allemaal lelijke vlekken in me beeldscherm gaat weergeven :p iemand hier wat over te zeggen?


    ik dacht zelf aan:
    http://www.ruconnected.nl/kabels/15-hdmi-kabel.html


    Maar ik heb er niet echt verstand van dus ja :P kheb all wel veel gegoogled en een WHDI Stick voor laptop naar TV leek me ook heel leuk maar waarschijnlijk wordt de kwaliteit dan slechter..:p als iemand een goeie te vinden weet, stuur me dan maar een linkje :) hij moet natuurlijk wel in voorraad zijn en verzendbaar?


    Met vriendelijke groet, LP(a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Kabels van 2 euro zullen echt niet zo lang mee gaan als kwaliteitskabels.
    Daarnaast zit er verschil in de hoeveelheid data overdracht per kabel, ik verwacht ook hierbij dat deze veel lager zijn dan een normale kabel van +- 20-30 euro.

  • Volgens een onderzoek zijn de kabels bij de action het beste.
    Hoe raar het ook klinkt, maar hier kwam ik ook achter nadat ik mijn gold hdmi kabel had gehaald voor de ps3 naar de tv.. Een vriend van me wees erop.


    Zoiets staat vast te vinden op internet, ik geloof dat het een onderzoek van de kassa of vara is geweest. Ik zou het echt dom vinden om een dure kabel van 30-40 euro te betalen!! Ipv slechts ong.4euro.

  • Citaat van R-Mijnten

    Volgens een onderzoek zijn de kabels bij de action het beste.
    Hoe raar het ook klinkt, maar hier kwam ik ook achter nadat ik mijn gold hdmi kabel had gehaald voor de ps3 naar de tv.. Een vriend van me wees erop.


    Zoiets staat vast te vinden op internet, ik geloof dat het een onderzoek van de kassa of vara is geweest. Ik zou het echt dom vinden om een dure kabel van 30-40 euro te betalen!! Ipv slechts ong.4euro.



    De hdmi kabels van de Action werken perfect, heb zelf ook 1 gekocht poos terug voor me ps3, koste geloof ik 2,69 of 3,69.
    Kabel werkt nog steeds en super kwaliteit !!

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


  • Als je 20 euro extra wil betalen voor de lucht in de verpakking zou ik zeggen, doen! Echter kun je op allekabels.nl gewoon goede kabels kopen voor een klein prijsje.

  • ik heb vandaag dus ff 1,5meter kabeltje gehaald bij de mediamarkt.. nogal te klein dus ik ben nog steeds opzoek xD ook als ik 'm aansluit enzo.. is de kleur niet all te super, misschien valt dit te wijzigen mja morgen ga ik even langs de action, hebben ze daar wel langer dan 1-2m? :p ik kan me laptop wel naar de tv leggen maar ik wil 'm toch liever gewoon stukje van de tv af enzo lol xD


    is er ook een specifieke.. eentje die ik dus gwn bij action zo kan noemen en hij hem voor me pakt (dus goed is..) sinds bij de mediamarkt ook weer allemaal verschillenden zijn X(


    [offtopic]resolutie is opgelost, lol past nu perfect.. nu de lengte van de kabel nog-.-" en als het kan betere kwaliteit tenzij ik gewoon een zeurpiet ben en dit all hele goeie is.. but i dont think so :P[/offtopic]
    .

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Hood

    Bij de LIDL hebben ze 2 meter HDMI kabel.
    Action heeft ook heel goede kwaliteit.


    ik zoek nu dus boven de 3 meter kabels t/m 5 heeft action dat? :$

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Een duurde kabel is niet voor niets duurder.
    Denk aan de kwaliteit kabel, kwaliteit afwerking... je wilt niet na een paar keer de kabels te hebben verwisselt dat de stekker in je apparaat blijft zitten en je de rest van de kabel in de hand hebt :P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!