Beste Frenzo,
Op 26 februari stuurde je mij een nogal onprofessionele app bericht met de nodige dreigingen van dien. Hierin stuurde je een screenshot van de website sportsbrainy.com
Omdat je me nogal probeerde te chanteren met dat je mijn bedrijf te schande gaat brengen heb ik niet direct meer op je appjes gereageerd, echter heb ik toen wel een onderzoek ingesteld.
Tot mijn grote verbazing stuurde jij mij een website door die
1,) niet door WM Diensten wordt gehost
2,) domein niet in het beheer is van WM Diensten.
Dit heb ik jou direct vermeld waarna ik enkel een paar lachpoppetjes als reactie kreeg.
Verder hebben we in het verleden het zelfde probleem gehad met de website banditi.nl.
Hier bleek het uiteindelijk te gaan om een DNS fout, wat altijd een eigen verantwoording is. Ipv4 werdt netjes naar onze server geleid maar ipv6 naar je oude hosting partij.
Ook toen kreeg ik diverse dreigingen naar me toe geslingerd met o.a. dat je me zou vermelde op diverse fora's en dat je zou gaan zorgen dat ik slecht werdt neergezet in google, nooit enig excuus gehad.
Betreffende je IP Adres op moment dat je meerdere malen een foutief wachtwoord opgeeft wordt inderdaad je IP geblokkeerd, of dit nou via webmail danwel in het controlepaneel danwel in een mailprogramma gebeurd. De blokkade duurt maximaal 15 minuten, dit geldt overigens alleen voor het desbetreffende ip adres.
Ook heb ik je meerdere malen aangegeven dat je site fouten vertoond en dit ook bewezen, hierop kreeg ik een reactie met wat bedoel je, wat is dat, wat betekend dat.
Naar aanleiding van je laatste dreigement die je naar mij hebt geuit via Whatsapp hebben wij besloten om de support alleen nog maar via het ticketsysteem te doen.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Willem
WM Diensten B.V.