Het is idd versleuteld anders had ik het niet hoeven vragen. Heb de vraag al uitstaan bij de leverancier
Posts by zwpgangster
-
-
Ingevuld! succes verder met de opdracht!
-
Dit zal waarschijnlijk komen omdat Google met veel meer privacy schendingen zit dan Apple.
Apple is een stuk veiliger en makkelijk om mee samen te werken op het gebied van API koppelingen etc
-
Wie is bekend met het programma PHP Point of Sale ( https://phppointofsale.com )
Een klant van ons gebruikt dit, echter heeft een medewerker fraude gepleegd met de kassa, de medewerkers worden met een nummer gebruikt om in te loggen, echter die dag waren er meerdere medewerkers aan het werk en allemaal zeggen ze dat niemand wat gedaan heeft.
Nu zouden we graag willen kijken of het mogelijk is om het wachtwoord ik plain text te krijgen wat in de DB staat ( aangezien ze allemaal persoonlijk ww hebben ingesteld ) om te kijken van wie ditn account is . Is zoiets mogelijk?
-
Op mobiel witte pagina bij de demo?
-
Waarom niet backuppen via acronis cyber cloud? Ik als kpn business partner kan acronis backup aanbieden bij klanten, dit ook voor vpsen etc
-
Had ik al aangekaart ivm de footer enzo. Blijkbaar na enkele maanden nog niets mee gedaan… spijtig.
jij kan zien dat mensen tijd zat hebben mijn website ga ik zsm onder handen nemen. maar goed, hoef mij zelf niet te verdedigen tegenover jullie
-
volgens mij mag dit niet zomaar, en moet er ten allertijden een kennisgeving zijn.
Gelukkig zit ik bij een partij die dit wel netjes hanteert. overstappen lijkt mij de juiste oplossing
-
Zou zeggen maak een demo account aan en zet hem hier neer!
-
Alleen de kabel zal niks verspreiden, ik werk dagelijks met security om malware en ransomware etc tegen te gaan.
Het is wel zo dat als er een soort van computer achter hangt om punten te monitoren, configureren ( bv om de wattage in de gaten te houden etc ) bv via een rasberry pi bv dat dit inderdaad onveilig kan zijn en dus zijn te hacken.
Bij telefoons en tablets etc kan je aangeven alleen opladen, dan zal er ook niks op het toestel terecht kunnen komen.
Iig bedankt voor het melden, idd hebben overheidsinstanties / vliegvelden zo’n dingen niet altijd hoog in het vaandel staan
-
plannen is de oplossing
-
Tip,
Diensten, ik kan niet meer lezen (misschien aparte pagina's maken)
Er zijn berichten van demo import van Salient, misschien deze verwijderen.
Je footer is bekijken, door de demo import heb je tig keren contact en home.
Verder succes met je diensten
Hallo Ferhat,
dit is bekend, heb het te druk om me eigen site af te maken...
-
Op zoek naar een snelle hosting, domeinregistratie of websites / webshops op maat gemaakt? of op zoek naar ondersteuning in backups, IT gerelateerde zaken ( installaties, onderhoud of beheer )
Zoek dan nu niet verder en neem contact met mij op via md-solutions.nl of via [email protected].
Jarenlange ervaring op het gebied van websites, serverbeheer of werkplekbeheer.
-
En jij denkt dat dat genoeg is? Je 'denkt' dat jij controle hebt, maar zal zeker niet genoeg zijn.
maar zit wss wel op allerlei social media's etc?
-
Ook SAP nederland is getroffen door een ransomeware hack .
-
Ik gebruik voor de verlichting in huis / stopcontacten alles van de kruitvat :-p
In de tuin maak ik gebruik van InLight en de rest is allemaal via 1 app voor het alarm, camera's etc
-
Ik heb dit probleem idd ook bij de VPS op transIP ( cpanel )
-
Het is gelukt dankzij Aaron✌️
-
Officieel gezien is het www ( world wide web ) te danken aan de arpanet, daardoor heeft www zijn intreden gedaan zoals boven omschreven door Aaron
-
Thx voor de info, hiermee kom ik al verder!