Wilders wil moslims eruit zetten.


  • Wat vinden jullie hiervan?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik geef hem wel gelijk, ook al gebruikt hij dit standpunt met de verkeerde reden.
    Ze leven wel in ons land en daarom moeten ze zich wel aan de regels houden die het nederlandse volk in hun staat heeft aangelegd, als ze hun eigen regels willen naleven dan kan dat in hun eigen staat, daar hebben ze het 100% zelf voor het zeggen.


    Tevens vind ik wel dat racisme ver te zoeken is in europa.
    Ik heb nog nooit een kerk in het midden oosten gezien, en betwijfel of je er levend vanaf komt als je er 1 wilt bouwen.


    Ik ben geen racist, ik weeg de feiten altijd tegen mekaar op voordat ik een oordeel maak. ( zwart/wit heeft geen enkel zin, dan verlies je uiteindelijk het hele doel ervan en word je alleen maar extremistisch, dan kan je niet eens je eigen fouten meer inzien )


    Helaas ( om weer terug op het onderwerp te komen ) wil wilders dit denk ik gaan gebruiken voor mensen die beetje elke vorm van misdaad veroorzaken, dus hij wil dat als een groepje marokaanse jongeren overlast veroorzaakt, ze direct het land uit.
    Is overdreven maarja, we hebben het hier wel over wilders.


    Het ligt er allemaal aan op welke manier dit in de praktijk toegepast zal worden, het zou nog wel even duidelijk moeten worden welke sancties er gelden...


    Bijv bij een bepaalde mate of als je uberhaupt een strafblad heeft.
    Tevens zou er dan wel een regeling met het land van herkomst moeten worden gemaakt, wil dit slagen. ( je kan ze wel het land uit willen zetten, maar waar wil je ze dan heenbrengen ).


    Wilders heeft weer is een goed standpunt, alleen geen enkele manier om het uit te werken. ( Pvv ook enigste partij zonder plan in het Europees parlement..., geef toe is wel knap )

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik ben het deels met hem eens, al vind ik hem af en toe wel te ver gaan.


    Judge zulke uitlatingen hebben wel meerdere mensen gedaan, maar het is een feit dat Wilders nog altijd levend over straat loopt.;)

  • Jongens, komop zeg.. Wat hebben jullie voor een verstand. Je ziet toch dat Wilders gewoon een vieze racist is! Wat is er mis met allochtonen; niks! Kijk eens naar de Nederlandse jongeren (en ouderen), die zijn ook niet altijd even braaf hoor? Ik zie meer Nederlanders in het nationale nieuws dan allochtonen. En als er een keer iets ergs gebeurd dan zit Geert weer van: Kut moslims enzo. Dit is toch belachelijk. Nederland zit niet vol..


    Wie zijn eigenlijk degene die vele allochtonen naar Nederland hebben gebracht: wij (de Nederlanders). Wij hadden hulp nodig om ons land weer op te bouwen en dat konden we niet alleen dus riepen wij zelf allochtonen op om naar Nederland te komen voor werk. Dus eerst halen en dan er uit schoppen..?


    Ook over zijn 'film' (?) Fitna.. Hier klopt ook bijna niks van. Hij haalt precies het ergste er uit en zegt ook nog is verkeerde dingen. Het is niet zo dat alle moslims er zo over denken. Ik vind het namelijk een hele mooie godsdienst. Ook denk je zeker dat de bijbel en andere geschriften vol staan met poes (vredige) verhalen. Dit is ook niet zo hoor ;).


    Ik hoop dat jullie weer wat verstand hebben opgedaan 8-|.

  • Ja hoor weer zo droge topic waar nergens opslaat!
    Maar nee hij heeft geen gelijk !


    Ook slaat het compleet nergens op zijn theorie..
    Hij veroorzaakt ook nog is zelf de problememen kwa media aandacht!


    Stel nou je hebt niets gedaan maar je wordt toch zo schuldig bevonden, moet je het land uit!
    (a)

  • ik denk dat wilders ook wel een beetje goed is voor de balans in onze politiek, compenseert met het linkse regime en dat watje van een jan peter ( potter, uhhh... ) balkenende...


    Even over die reactie van fitna..
    Ik snap nog steeds niet zelf precies wat wilders z'n probleem nou is.



    Heeft ie wat tegen allochtonen of tegen moslims ?
    ( Yeh i suck, maar is mij eigenlijk nooit echt duidelijk geworden... )

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Wilders gaat veel te ver. Zoals hiervoor werd gezegd werden moslims
    eerst geroepen naar Nederland voor hulp en dan kunnen we weer oprotten?
    Dacht het dus even niet Wilders, wat denkt hij wel niet.

  • Mij is altijd geleerd mijn mening met feiten te onderbouwen:
    http://statline.cbs.nl/StatWeb…1,G2,G4,G5,G6&STB=G3&VW=G


    In deze staafdiagram zie je duidelijk dat allochtonen vaker een misdaad plegen dat autochtonen. Echter, ik vind dit geen reden alle allochtonen die een misdrijf plegen zomaar het land uit te zetten. Wel vind ik dat we niet allerlei allochtonen die hier een misdrijf plegen, hier in de gevangenis kunnen zetten. Gevangenen kosten geld, veel geld. Als mensen hier naar toe komen om vervolgens hier in de bak te gaan zitten, is mij persoonlijk te duur af.


    Ik vind dat mensen die hier komen wonen, moeten integreren, dat houd voor mij in: De Nederlandse taal leren (laten we zeggen, in vijf jaar tijd acceptabel Nederlands spreken), werken of werk zoeken en zich aan de Nederlandse wet houden.


    Maar dit geld natuurlijk ook voor autochtonen, de grote vraag is of je autochtonen en allochtonen anders kunt bestraffen, zonder dat dit onder racisme valt.


    Overigens, Nederland is echt niet vol. Dit betekent echter niet dat Nederland vol hoeft, dat beetje extra ruimte kan namelijk echt geen kwaad.


    Kort samengevat denk ik dat je het zo kunt zeggen:
    Allochtonen en autochtonen moeten zich aan dezelfde regels houden. Maar omdat allochtonen hier zijn komen wonen, kun je je afvragen of ze ons geld moeten kosten als ze in de bak zitten. Aan de andere kant kun je de vraag stellen of een andere straf niet onder een ongelijke behandeling valt, wat racisme zou zijn.

  • Daar sluit ik me 100% bij aan, wou het alleen niet zo hard zeggen ^^

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.



  • Hallo,
    Om even terug te komen op de film 'fitna'.
    Er is niks racistisch aan het zijn gewoon allemaal stukjes film uit de wereld,Ja dat komt ook door de Nederlanders maar het was vroeger (de jaren 70) veel leuker.
    Toen konden mensen nog hun touwtjes uit de deur laten hangen dat hoef je nu niet meer te doen dan word je gelijk neergeschoten.
    Ook verbaas ik me er nog over dat Wilders nog leeft kijk naar Pim Fortuin.
    Ook een goede man even later word die dood geschoten.
    Dit is pas racisme,
    Ik vind het een perfect idee om alle kwaden allochtonen uit het land te gooien.
    Ook zijn er natuurlijk goede allochtonen die mogen uiteraard blijven.

  • Het grootste probleem is hoe maak je dat onderscheid ?


    Ik vind zelf dat ze er beter allemaal uitkunnen dan allemaal blijven. dit komt neer op het eeuwenoude principe van de goede moeten weer lijden onder de slechte ( dus geen racisme ) tevens als ik naar statistieken ga kijken is vaak meer dan 50% van allochtonen betrokken bij criminaliteit etc.
    zo is ong 60% van de marokaanse jongeren in aanraking geweest met de wet.
    zelfs als wij nederlands met meer zijn en minder percentage denk ik dat het totaal aantal marokanen wel groter is ( als de cijfers kloppen ) of niet ver er vandaan.


    Mensen moeten is een keer reeël gaan denken en bereid zijn de prijs te betalen.
    Beter iets doen dan niets doen.



    Voorbeeld:
    Baltische staten proberen massaal russen het land uit te schoppen, is ook racisme.
    Maar ze zijn er wel van af.
    Rusland en russen daarintegen gaan geen mensen uit letland etc neersteken, om het maar te zeggen waar het op staat.
    Als je dat zou vergelijken met de situatie nederland...
    Als wij massaal die allochtonen eruit gaan zetten, gaat dat echt niet zo "vredig" lopen. zo zie je maar weer over het type mensen waar je mee te maken heb.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    Ik ben moslim en als ik hem een keer zie op straat.Dan is hij niet meer jarig :@:@


    Je durfde al niet eens je mond tegen mij open te trekken gast.


    OT:
    Misschien dat iemand het ook had gelezen dat meer als de helft van de marokaanse jongeren uit Rotterdam of Amsterdam (weet ik zo niet meer) bekent was bij de politie.

  • Ik geef hem 100% gelijk , en nederland zit vol.
    file`s worden steeds groter , en als er geen moslims in denhaag waren ? kon je over de weg lopen , om maar zo te zeggen,


    En wij hebben ons eigen land opgebouwt, want wij zijn harde arbeiders. En al hebben ze geholpen mag dan al hun nabestaanden een uitkering als bedank hebben ?


    ik vindt als je hier wilt blijven dat je moet leren & werken , en geen overlast / criminele activiteiten plegen.
    Iedereen met een strafblad mag van mij vertrekken.


    die goeie ouwe tijd is er niet meer:
    vroeger kon je je fiets open laten staan nu moet je er 10 sloten omheen doen.


    maar er zijn ook goede moslims , die mogen gewoon blijven , maar die moeten we wel laten zien dat ze niks kunnen uithalen.


    en er komt oorlog als er duizenden vertrekken.
    denk je hun familie / vrienden ? die zullen er heus niet aardiger op worden.


    Maar meschien verhuizen ze wel mee en zeggen: kom we stappen op:cheer:


    en die op pagina 1 hem niet meer jarig wou maken: als jij jezelf gedraagt is er niks aan de hand , maar je moet weer tof doen en laten zien dat jij(jullie) de baas zijn.
    Alles maar met geweld oplossen toch ? nou je komt hem niet op straat tegen...


    maarja we moeten maar afwachten en kijken hoe het verder gaat.(a)

  • Als zij zich gewoon aan de wet houden is er niets mis.
    Maar zoals je misschien al gemerkt hebt wil bijna iedere moslim Wilders aanpakken, en waarom?
    Door dit gedrag maken zij hun reputatie in Nederland alleen maar slechter.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!