Posts by Descoo

    Bedankt allemaal voor jullie hulp, ik heb het opgelost met behulp van de onderstaande code.

    PHP
    <?php
    	$sql = mysql_query("SELECT DISTINCT c.idCoureur, c.Voornaam, c.Achternaam, sum(punten) AS spunten FROM coureur c, uitslag u, puntentelling p
    						WHERE c.idCoureur = u.idcoureur AND u.positie = p.positie
    						GROUP BY Achternaam, Voornaam
    						ORDER BY spunten DESC, Achternaam")or die(mysql_error());
    	while($info = mysql_fetch_assoc($sql))
    	{
    		echo'<tr><td><a href="?p=coureur_profiel&cid='.$info['idCoureur'].'">'.$info['Voornaam'].'</a></td><td><a href="?p=coureur_profiel&cid='.$info['idCoureur'].'">'.$info['Achternaam'].'</a></td><td>'.$info['spunten'].'</td></tr>';
    	}
    ?>

    Data uit de tabel: Coureur

    PHP
    INSERT INTO `coureur` (`idCoureur`, `Achternaam`, `Voornaam`, `Tussenvoegsels`, `Nationaliteit`, `Geboortedatum`, `Foto`, `Bijzonderheden`) VALUES
    (1, 'Vettel', 'Sebastian', NULL, 'Duitsland', '1982-03-14', 'SebastianVetel.jpg', NULL),
    (2, 'Button', 'Jenson', NULL, 'Engeland', '1980-01-19', 'JensonButton.jpg', NULL),
    (3, 'Webber', 'Mark', NULL, 'Australie', '1976-08-27', 'MarkWebber.jpg', NULL),
    (4, 'Hamilton', 'Lewis', NULL, 'Engeland', '1985-01-07', 'LewisHamilton.jpg', NULL),
    (5, 'Massa', 'Felipe', NULL, 'Brazilie', '1981-04-25', 'FelipeMassa.jpg', NULL),


    Data uit de tabel: Uitslag


    Een voorbeeld is te vinden op:
    http://formule1.vcowa2.nl/?p=klassement

    Script/programmeertaal: PHP/SQL
    Probleem (duidelijke uitleg vereist):
    Ik ben bezig met een project over Formule 1, ik heb een tabel coureur met alle coureurs erin en een tabel met uitslag, nu ben ik bezig met het klassement pagina maar ik kom er niet uit. De code die ik momenteel gebruik laad meerdere malen dezelfde coureur en telt de punten uit uitslag niet bij elkaar op.


    Code:


    De database ziet er als volgt uit:


    Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.

    Bedankt voor jullie hulp, ik heb het op de volgende manier gedaan:
    In mijn script heb ik een Point aangemaakt en elke keer als de muis beweegt dus bij MouseMove heb ik gezegd dat die Point geupdate moet worden met e.Location. Nu ik hem aanroep zet hij hem op de goede plek.


    Nogmaals bedankt, topic kan gesloten worden.

    Bedankt voor uw reactie, is het ook mogelijk om een extra MouseEventArgs toe te voegen aan OnKeyPress? Want dan kan ik gewoon Location gebruiken.

    Deze is voor de cirkel en die word wel bij de muis weergegeven alleen de Tekst niet. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals MousePosition en Cursor.Position maar krijg het niet werkend.


    Bij de eerst heb ik e.Location gebruikt maar deze werkt niet bij de onderste omdat daar MouseEventArgs daar niet toegevoegd kan worden op een of andere manier.

    Hallo allemaal,


    Ik heb voor school een opdracht gekregen om een programma in C# te schrijven waarmee je kan tekenen, de bedoeling is dat als je klikt er een cirkel getekend word en als je op het toetsenbord bijvoorbeeld op de letter A drukt, de letter A op het form getekend word.


    Het tekenen van een cirkel en de tekst word wel geplaatst alleen de letter word niet op de goede plek geplaatst. Het is de bedoeling dat het word neergezet bij de cursor. Nu heb ik Cursor.Position gedaan alleen dan zet die hem er een eindje onder.


    Mijn class:


    Mijn script:


    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.



    Met vriendelijke groeten,


    Descoo

    Hallo allemaal,


    Ik ben bezig met een site, maar omdat de site niet al te groot is in height wil ik hem centreren naar het midden van het beeldscherm op elke resolutie, omdat er anders zoveel ruimte over is. Maar nu is mijn vraag, hoe doe ik dat? Ik heb al meerdere malen gezocht op Google en ook wel oplossingen gevonden. Alleen deze werkte helaas niet.


    Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.


    Met vriendelijke groeten,
    Descoo

    Nederland heeft verdiend gewonnen, alleen de kansen worden niet afgemaakt.
    Van Persie heeft zat kansen gehad, paar keer op keeper af maar toch missen, hopen dat het volgende wedstrijd beter gaat.


    Krijg namelijk in café bij elke goal gratis pils!:cheer:


    [offtopic]Ooit gehoord van GOOGLE?[/offtopic]


    Er is een opensource naar mijn weten en dat is Die Duliga. Een duitse source, heb hem zelf niet gebruikt dus weet er ook niet veel over.
    http://sourceforge.net/projects/duliga/

    Citaat van diestro

    [offtopic] Cass: Interessant bericht, ik heb geprobreerd te decoden maar is niet gelukt. Wat betekend het?
    Oh zie dat al verwijderd is :S
    [/offtopic]


    Ik snap iets niet, waarom zet je foto's van mijn vakantie op je portfolio?


    Als je de tekst had gelezen was deze als opvul tekst bedoeld.


    Succes met de verkoop Tjeckit:cheer:

    Vind het wat mooier staan als pagina namen e.d. niet in de url staan, maar als het niet anders kan dan moet ik het maar zo laten. Bedankt voor jullie reacties.


    :slotje:

    Hallo allemaal,


    Bij veel sites zie je dat er in de adressbalk alleen hun sitenaam staat bijvoorbeeld: http://naam.nl. Ook al ga je na een andere pagina, toch blijft die url in de adressbalk staan. Nu is mijn vraag hoe ik dat doe met mijn site. Ik weet dat het kan via een iframe, maar dat wil ik juist niet vanwege zoekmachines.


    Heeft iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken? .htaccess misschien?


    Met vriendelijke groeten,
    Descoo