Posts by Descoo

Hallo allemaal,

Ik zat laatst te kijken naar dat er zoveel sites zijn zoals MijnMaffia en Owncrime. Nu kwam ik zelf op het idee om zo'n soort gelijk systeem te maken voor een ander doeleinde. Maar nu is mijn vraag hoe ik dat nou het beste moet aanpakken.

Dus dat je bijvoorbeeld in elke tabel in de database game_id of iets dergelijks er bij te zetten?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met ideeën.

Met vriendelijke groeten,
    Descoo

Helaas, de extra while zorgt ervoor dat het helemaal niet meer weergegeven word.

Edit:
    Het is al opgelost, was een domme fout van mij. Had namelijk bij auteur id 1 ingevuld terwijl id 1 niet bestaat. Allemaal bedankt voor jullie hulp! :slotje:

Wat bedoelt u precies? In de eerste query haal ik al het nieuws op en die zet ik in een while, en in die while haal ik de alle gegevens van de auteur op, maar deze word niet weergegeven (auteur zit in tabel nieuws en is het id van de user)

Hallo allemaal,

Ben momenteel bezig met een nieuwssysteempje voor mijn website, alleen wil ik informatie van de auteur ophalen d.m.v. een andere query. Maar dit wil helaas niet meewerken, ik heb wel een query gemaakt maar hij laat verder niks zien, ik hoop dat iemand de fout ziet.

Het script:

Descoo

Bedankt Lars, de error is nu weg, maar er treed nu wel een andere error op namelijk:

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'key) VALUES('Descoo', '3de49dfdd6bfeec96f42ac8', 'Jordy', '', '' at line 1

Zoals je daar onder ziet, gebruik ik mysql_query in een andere regel. En ik wil niet lullig doen, maar in jou script mist er nu ook een )^o)

Edit: Je hebt het al aangepast, sorry.

Citaat van cp2

ooit gehoord van deze 2 dingen :........ komt ie dan he... open iets( en sluit iets ) jeej

Ik weet niet waar deze reactie op slaat, maar leer lezen. Ik heb de dingen van killingdevil gedaan, maar werkt nog niet. En ik heb op alle manieren quotes geprobeerd maar ook zonder resultaat.

$gebruiker is een beveiligde versie van de $_POST['gebruiker'], en het "voorgekouwde" deel was niet goed. Ik heb alles al geprobeerd, maar de error blijft komen.

Ik heb alles gedaan wat Killingdevil zei, maar hij werkt nog steeds niet. En die van Frenzo doet het ook niet helaas.

Beste,

Ik heb die or_die(mysql_error()) erachter gezet om te kijken wat de fout is. Als ik die weg haal doet die namelijk nog niet. Hij INSERT niets in de database.

Hallo allemaal,

Ben bezig met een aanmeld scriptje, maar nu kom ik een error tegen, heb alles al geprobeerd maar zonder resultaat helaas.

De error:

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/jordy/domains/public_html/registreer.php on line 43

PHP
    $sql = "INSERT INTO gebruikers(gebruikersnaam, wachtwoord, naam, email, ip, key) VALUES('".$gebruiker."', '".$pass."', '".$naam."', '".$email."', '".$ip."', '".$key."')";
    mysql_query($sql);

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Descoo

Hallo allemaal,

Voor mijn nieuwe website wil ik een template parser gaan gebruiken om makkelijk te kunnen switchen van layout. Maar hoe begin ik nou met zoiets? Wat raden jullie aan, zelf een proberen te maken of eentje downloaden.

En hoe werkt zoiets?

Groeten,
    Descoo

Hallo allemaal,

Ik wil graag een .tif plaatje in een database (blob) opslaan, en deze ook weer uitlezen, weet iemand hoe ik dit zou moeten doen? Ik heb al wel gezocht op internet, maar heb niet veel kunnen vinden helaas.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Descoo