Posts by Descoo
-
-
-
Citaat van vergeten
Ach zover ik hoorde van een bekende van mij, had ze idd vrij weinig emotie toen die bekende met haar had. Tis gewoon een en al leugens
Daarnaast geloof me maar de loverboys in Zwolle werken heel anders en zeker geen 12 jarige die leiding heeft over zon organisatie =P Dan hoor ik toch andere verhalen hier hoe het wel aan toe gaat.
Hij was toch echt wel 18 jaar in die tijd, maar het is gewoon een en al leugens!
-
Je kan het ook gewoon via Ebay halen. Ik haal zo vaak dingen uit China, Japan o.i.d. vaak is het ook nog free shipping. Het is echt veel goedkoper en je hebt het binnen 15 dagen thuis.
-
Citaat
De prijs is zeer klein, slechts ? 1,30 dus kom niet zeuren duur.
Betaal link: http://www.mollie.nl/partners/…partnerid=32381&id=818865
-
Heb nog steeds niemand gevonden die dit kan realiseren. Iemand anders geïnteresseerd?
-
Sorry hoor, maar dit is ?5,- echt niet waard.
Je gebruikt <center> en <br>. Dit moet je toch echt in CSS doen en niet in HTML.
Ik zou zeggen, blijf nog even oefenen en je zal het snel beter kunnen. -
Citaat van Shahiem
Voordat iedereen het fout leert, zou ik niet een menu maken met <br /> enz erin. Gebruik gewoon de ul en de li.
-
Giotjuh,
Ze slaan echt niet alleen je Mac Adress op. Ook slaan ze je IP op en zetten ze dingen in het register die jij niet zomaar vind. Verder zullen ze nog wel meerdere trucjes hebben om dit niet te laten gebeuren.
-
diestro, Feyenoord heeft inderdaad niets gedaan, alleen NAC moet winnen van FC Twente om nog wat te kunnen halen, dus reken er maar niet op dat Twente al gewonnen heeft.
-
Aangezien niemand op het aanbod ingegaan is vraag ik het nog een keer, wie zou er een layout kunnen maken in ruil voor slicing?
-
-
-
De stenengooiers waren toch echt Ajax fans die hoopten dat FC Twente niet van de schik er boven op kwam, en dat is ze gelukt.
-
Slicen is het zelfde als basen, alleen iemand of sitedeals heeft het woord basen bedacht, sindsdien word het veel gebruikt.
Ik zal contactopnemen met de geinteresseerden, voor interesse kan je altijd nog reageren/PMen
-
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een layout voor mijn voetbalteam. Zelf ben ik niet goed in designen. Zou iemand een layout kunnen maken voor mijn voetbalteam, in ruil voor 1x slicing t.w.v. 20 euro?
Met vriendelijke groeten,
Descoo -
-
-
-