Posts by Melvin

    Wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij iederekeer andere filmpjes in zijn FTP krijgt die hij wilt afspelen. ik zie die vraag vaker het probleem is meestal dat de filmpjes steeds een andere bestandsnaam hebben. in de standaard html players moet je namelijk je bestand.mov opgeven maar als je iederekeer een ander bestand krijgt is dit iritant dus meestal zoeken ze dan een player die automatische alle filmpjes in de folder opzoekt en ze in een keuzelijst zet zodat je ze kan afspelen.


    of bedoel je wat anders phpmyadmin?

    Ik raad frames ook af maar alsnog de code:


    Heren,


    Ik ben op zoek naar iemand die mij wilt helpen met een maffia game.


    Wat moet je doen:
    - Leden zoeken.
    - Vragen beantwoorden.
    - Leden tevreden houden.
    - Minimaal 1x per dag online zijn.
    - Veel op MSN zijn om dingen te bespreken.


    Wat levert het op:
    - Je krijgt 50% van de winst dit wordt overgemaakt op je rekening.


    Wie zoek ik:
    - Iemand die ouder is dan 16.
    - Iemand die al ervaring heeft met soortgelijk functies.


    Informatie over de naam van de game enzovoort hoor je op MSN.


    Ben je geïnteresseerd stuur me dan een PB.


    Mvg,
    Melvin Kok

    Dit hoeft niet meer hij zit namelijk op onze servers heb tevens alle gegevens van de hacker al opgevraagt en zijn ip zal op de blacklists komen.

    Het ligt aan de accu ik had ook zo'n laptop je moet de laptop gewoon even 24uur ana het stroom laten hangen en niet gebruiken daarna kan je hem booten dan moet je hem nog een 10uur aan laten staan met je os en dan is je accu pas weer helemaal goed.

    Nou vond de naam wel leuk maar heb het net overlegt met een jurist die zegt ook omdat ik er toch een spel op ga draaien moet ik gewoon even kvk aanvragen en dan kan er niks meer gebeuren want ze hebben het naam merknaam nog niet vastgelegt

    Haha nee ok het is van een groot spel dus problemen zal ik zeker krijgen in 2011 maar bedankt voor de info als er weer wat is zal ik het weer melden

    Ja dat snap ik maarja dan kan ik net zo goed morgen een 1 mand zaka beginnen voor 50euro kvk inschrijven met die naam dan kunnen ze niks maken dus dat slaat ook nergens op ze zullen het volgensmij nooit zo in 1x claimen zonder dat ze moeten overleggen met mij dat lijkt mij dan

    ja ik heb het domein pas dit jaar gekocht maar het is toch zo zodra hun hun naam registreren in nederland dat geld toch? want anders ben ik mooi de klos :P

    Ja ik snap best dat hun het niet leuk vinden haha maar ze kunnen hem toch niet zomaar overnemen zal toch wel een rechtzaak worden dat ze hem moeten overkopen of niet?