Heey,
Jammer dat je alsnog een topic opent en mensen weer laat denken dat ik de schuldige ben. Laat ik dan even het volgende neerzetten.
Mail Jeroen 26-09-2009 22:59
Ik heb jou een privebericht verzonden.
Met daarin:
Citaat
Dit mailtje had ik gestuurd voordat je dit onzinnige topic uberhaupt hebt geopend of wat dan ook.
Hieronder volgt een screen van de mail!!
Ik heb al vaker tegen je gezegd dat het iets langer gaat duren. Maar jij zit hem ineens te stressen, ik had tegen jou gezegd dat het woensdag af zou zijn. Maar ik heb je ook laten weten dat er vertraging is opgelopen en dat ik ook nog met mijn eigen project bezig ben.
Nu jij weer... Godsamme zeg,,,
En dien jij moet je muil houden met ik ben je nog 30 euro schuldig. Jij had toen een PB gestuurd dat alles was efgerond over die 30 euro en dat ik crimepatrol alsnog mocht houden zonder te betalen. Ik ben hiermee akkoord gegaan, en ik heb jou toen aangesproken dat ik je alsnog die 30 euro wilde betalen. Maar er moest wel rekenign met me salaris worden gehoud3en omdat die in het begin nog niet hoog was aangezien ik maar pas 3 dagen had gewerkt.
Zie je dat mensen alles proberen om te draaien. Maar start maar een klachten topic begin maar, anders begin ik er wel zelf 1. Moet je kijken hoe jullie bezig zijn joh. En dat allemaal achter internet. Ik wed dat als mensen van hier voor mijn neus of voor anderen hun neus zouden gaan staan gelijk niks meer zeggen. Godsamme zeggg.... ik vindt dit pure pussy gedrag!!!