Posts by alexruter

    Citaat van TerrorSheep

    Genoeg zo! Droom jij maar verder alex, en zoek ondertussen maar een andere community om op te lichten (als die er nog zijn voor jou).


    Geef maar tekst en uitleg dat jij zo reageerd. Want jou reacties zijn alleen maar boos maar zonder argumentatie. Of weet je niks te melden pik, of ben je nog steeds boos dat ik de nieuwe eigenaar werdt van crimepatrol.be...

    Citaat van Dein

    En waar haal jij dan ineens het geld vandaan voor je nieuwe project ?
    Je zou beter eerst je schulden wegwerken, en dan projecten starten :s!


    Ik probeer het zonder geld te doen, en ik kom zover als dat ik kom. Niet voor ieder project is er gel nodig. Als je veel dingen zelf leert en probeerd kan je ook veel meer zelf is er ook veel minder geld nodig!.

    Citaat van TerrorSheep

    En je blijft jezelf er maar uitpraten. Oplichters geven hoop, zelfs de kleinste kans is hoop en zolang het slachtoffer er in gelooft is dat goed en wordt hij opgelicht.


    En Alex als jij je deadline niet naleeft moet jij ook een deel van je geld teruggeven! Dat is hoe het werkt en niet anders!



    Zoals ik aangeef ik heb hem al vaker gezegd dat het langer gaat duren als 3 dagen, maar als hij zoon gestresst klote persoontje is die alles binnen 1 dag moet hebben. Dan moet die het zelf maar weten ik heb hem via offline berichten enz laten weten dat het langer gaat duren. Hij was gisteravond online op CP heb hem gelijk een PB gestuurd en daarna gelijk die mail die had hij dus als eerst kunnen lezen voordat hij dit topic opende.



    Maar maakt niet uit, jullie kennen mij niet. Jullie lopen alleen dingen bij elkaar te rapen van andere mensen en worden dan boos op mij. Ik zie jullie over een paar jaar nog wel;). Als jullie echt zo denken dat ik zo bgen, dan zoek je het zelf maar uit. Maar ik hoop dat je levend verband of dood voor de trein neer pleurtr iedereen die zo over me denkt!!! Ben het nu wel spuug zat probeer mijn leven op rolletjes te laten lopen, en moet je kijken hoe focking mensen gaan lopen doen!


    Owhja en voor de mensen onder ons die Dein geloven!! Lees dit zelf maar!!!


    Zo dein nu jij weer... of heb je ineens weer zoon uitlating dat je naderhand sorry zegt....?

    Heey,


    Jammer dat je alsnog een topic opent en mensen weer laat denken dat ik de schuldige ben. Laat ik dan even het volgende neerzetten.


    Mail Jeroen 26-09-2009 22:59


    Ik heb jou een privebericht verzonden.


    Met daarin:

    Citaat

    Bekijk even je mail;)


    Dit mailtje had ik gestuurd voordat je dit onzinnige topic uberhaupt hebt geopend of wat dan ook.


    Hieronder volgt een screen van de mail!!



    Ik heb al vaker tegen je gezegd dat het iets langer gaat duren. Maar jij zit hem ineens te stressen, ik had tegen jou gezegd dat het woensdag af zou zijn. Maar ik heb je ook laten weten dat er vertraging is opgelopen en dat ik ook nog met mijn eigen project bezig ben.


    Nu jij weer... Godsamme zeg,,,



    En dien jij moet je muil houden met ik ben je nog 30 euro schuldig. Jij had toen een PB gestuurd dat alles was efgerond over die 30 euro en dat ik crimepatrol alsnog mocht houden zonder te betalen. Ik ben hiermee akkoord gegaan, en ik heb jou toen aangesproken dat ik je alsnog die 30 euro wilde betalen. Maar er moest wel rekenign met me salaris worden gehoud3en omdat die in het begin nog niet hoog was aangezien ik maar pas 3 dagen had gewerkt.


    Zie je dat mensen alles proberen om te draaien. Maar start maar een klachten topic begin maar, anders begin ik er wel zelf 1. Moet je kijken hoe jullie bezig zijn joh. En dat allemaal achter internet. Ik wed dat als mensen van hier voor mijn neus of voor anderen hun neus zouden gaan staan gelijk niks meer zeggen. Godsamme zeggg.... ik vindt dit pure pussy gedrag!!!

    Ik zou als ik jou was de eerste houden, die ziet er prachtig uit en is veel beter. Ik weet niet door wie of wat dan ook het nieuwe design is ontworpen maar het lijkt well plak en knip werk in paint. Indien je een nieuw design nodig hebt, kan je mij contacteren via een PB en stuur wat voorbeelden mee. Over de prijs hebben we het dan wel ;)

    Ik zou zeggen probeer een heel eigen lay-out te ontwerpen met je eigen indeling. Deze lijkt nog veel teveel op Oscommerce standaard template. Daarnaast zijn er ook kleuren voor de hedaer en de website zelf gebruikt. Die ik 1 nooit zal combineren en 2 nooit op een webshop zou doen in die vorm. De kleuren kan je gebruiken maar dan zou je een hele andere indeling moeten gebruiken.

    Beste,


    Ik zou ook wat meer opvulling gebruiken dermate van wat icoontjes of dergelijk. Daarnaast zou ik je menu een submenu erbij maken. Dat als je over een link gaat er daaronder de links verschijnen voor die categorie;)

    Beste,


    Ik heb een nieuw design laten slicen, alleen nu is er steeds in FireFox (Zover ik weet) dat er aan de rechterkant een heel breed wit vlak is. Ik heb de divs al nagekeken maar die zijn goed.


    Voorbeeld:
    http://94.103.150.3/~aruter/website/
    Even naar rechts scrollen


    Hopelijk kunnen jullie mij helpen dit weg te krijgen.


    Groetjes,

    Als de crimeclub source illegaal is, en ddie van cclub een rip is is die ook illegaal. Dus heb je pech. Hier worden geen illegale source's vrijgegeven of ten download gesteld ;)

    Als je betaalde hosting hebt moet sowieso alles werken. Ik heb bijna all scripts getest en ze werken. Dus ik weet niet hoe jij het doet...


    Ander topic kan je beginnen hoor, als dit niet het allerlaatste topic is wat is gestart