Cijfer: 7/10
Pluspunten: mooi begin voor je eerste keer
Minpunten: ik vind het persoonlijk een beetje leeg.
tips: opvullen.
Posts by neo3k
-
-
PHP voor dummies is niet echt een goed boek volgens dein had ie al een keer tegen mij gezegt.
@puddinghoofd, mooi voor de eerste keer
-
Jan wat heeft dat er nou weer mee te maken?
@jelle, daar heb je wel een punt
-
Guido, welk voordeel de leden hebben? wat dacht je van al die mensen die je bannertje zien
-
Guido dus goed voor de leden, die gasten zien de banners van onze leden, dus helpt CP ons zeker wel!
-
-
JanvanHan je bent hier net nieuw dus hoe weet je wat er hier aan de hand is?
-
alleen maar mooi
-
-
@Ferhat, totdat iemand die code bij je site gebruikt
-
sql code is misschien handig
-
@petytn omdat die mensen zolang door zijn gegaan over het zeiken over 1 persoon, en die topics al 3x waren gesloten door de admins.
-
waar het ook vandaan komt het is gewoon lekker (als het mensen zijn waar WIJ wat aan hebben)
-
Henkie, waarom moet je altijd negatief reageren? hij doet ook zijn best, en ook al is dit van een tut het lukt hem wel!
Danny, mooi werk 7.5/10
meer ga ik er niet over zeggenPS: als dit tut is waar heb je hem vandaan?
Groeten,
Jasper Vergers
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.09 19:13:01:
Danny check je PB -
ik hoop het niet als al die gasten zich ook gaan aanmelden en goed mee blijven draaien is het wel lekker voor CP!
-
ben het niet met je eens, ik vind dat bijna niemand word voortegtrokken, ik ben het wel met je eens dat mensen gaan spammen. en daar worden we inderdaad gek van. en offtopic berichten + ban? nooit gezien. oke als je heel erg offtopic gaat. maar een klein beetje offtopic mag
Groeten
Jasper Vergers -
@Ferhat wie zegt dat dat allemaal klopt? xD
-
gefeliciteerd
ikzelf ben op 20 april jarig
-
-
alleen weet hij