3e leerjaar VMBO-K.:cheer:
Posts by Davey
-
-
Ik draag zelf deze Munichs:
en ik heb ook nog 2 paar airmax 90 waar ik de foto niet van kon vinden op internet.:p
-
Ik dacht na al die tijd, laat ik ook eens me bureautje showen nu ik eindelijk een fatsoenlijke camera heb.
De PC:
en nog een minilaptopje..:
-
Prijs verlaagd, en wordt nu 3x verkocht.:)
-
Hallo,
Hierbij verkoop ik een maffia outgame.
Voorbeeld: Klikje
Buy-now/prijs: €3,50
Based: Nee, dit is mogelijk voor een meerprijs van €2,50Deze layout wordt slechts 3x verkocht. De eigenaar mag de layout doorverkopen.
Bij interesse PB. :cheer:
Met vriendelijke groet,
Davey -
Cas en Baldex, blader eens een paar pagina´s terug. Dan zie je dat cwcw allang een foto heeft gepost van zijn computer.;)
-
rutgerk, heb geen PM hoor.:hmm:
-
Hallo,
Een aantal dagen geleden ben ik een eigen design bedrijfje begonnen. Nou vraag ik me af wat jullie van de layout vinden.
Linkje: http://www.d-vormgeving.nl
Gelieve zo te beoordelen:
Cijfer:
Pluspunten:
Minpunten:
Tips:Bovendien heb ik een mooie actie bedacht voor CP leden! Want aangezien ik nog maar een paar ´geinteresseerde´ heb in een layout, had ik bedacht dat ik voor 1 CP lid een gratis layout maak. Dit dan wel exl. basing. Indien je de basing ook door mij wilt laten doen, vraag ik daar slechts €7,50 voor.
Bij interesse PM.
Met vriendelijke groet,
Davey -
Ik gebruik gewoon kladblok. Vind ik persoonlijk het fijnste programma ervoor.
-
Haha swatcrime,
jij krijgt wel veel layouts van de makers is het niet?(xD)
Zo krijg je 'zogenaamd' ook layouts van de maker van MijnMaffia en deze verkoop je voor 50 euro door. En als je vervolgens een mailtje stuurt naar de eigenaar van MijnMaffia blijken ze gewoon ILLEGAAL te zijn.:hmm: -
Hallo,
Ik ben vandaag begonnen met mijn eerste layout in Photoshop.
Zelf ben ik er tevreden over, maar wat vinden jullie? :cheer:Afbeelding:
Gelieve zo te beoordelen:
Cijfer:
Pluspunten:
Minpunten:
Tips:
Opmerkingen:Groetjes,
Davey -
Hij zei dat hij per ongeluk 250 euro bood.:S
-
Bieden kan weer vanaf 210 euro.
Aangezien het bod van 250,- is ingetrokken door die persoon. -
De updates die ik heb gemaakt krijg je erbij en deze zijn 100% zeker nooit weggegeven.
Over de crew mag je zelf beslissen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.09 16:28:56:
Er is nu ook 250 euro geboden via SD.:cheer: -
xtreempje
Ik betaal per maand, en niet per half jaar. -
Startbod en buynow met 50 euro verlaagd.:)
-
Er is al 200 euro geboden via msn.;)
-
Verkocht. :slotje:
-
Ben net terug van de kermis en begin me nu ook langzamerhand te vervelen.. Om me een beetje bezig te houden ga ik maar eens beginnen te werken aan nieuwe Banditi updates (o.a. huizenmarkt). :p
Eerst effe iets te drinken pakken en een oliebol...:cheer:
-
Sorry, maar ik ben juist opzoek naar een designer die ook het slice en base werk kan doen. 8-|