Bing live

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik heb al echt me levensdoel gevonden.
    Gewoon later een politieke partij oprichten om zo internationale kritiek op microsoft te kunnen geven, alhoewel ik gekkere ideeën heb gehad ( wereld overheersing dmv hentai xD ) denk ik dat dat nog kan werken ook.
    moet alleen dan nog een heel puntenagenda erbij doen, voor een "eerlijkere" samenleving.

Ik geef microsoft de schuld van de crediet crisis..
    1, het zuigt, geld verspilling...
    2, zeker een windows comp bij wallstreet, die crashen dan natuurlijk en hup crediet crisis xD
    3 ( chernobyl was echt wel microsoft die het in de gaten hield XD ).

moet echt is keertje een pro linux community maken.
    Inclusief mac ( ook lid van de unix familie ^^ )

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• is microsoft, als het goed is en geen geld uitzuigt valt het niet te vinden...
    tevens moet het zo bagger zijn dat het maar de helft van de keren crashed als je het op windows gebruikt, alleen dan keuren ze het goed

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Citaat

Zucht..
    daar komt weer een nieuwe vorm van tyrannie van bill gayts... wanneer geven ze het op.....

Bill Gates is allang weg maargoed. Misschien moet je niet zo anti Microsoft zijn je bent zelfs later begonnen met Linux dan ik. Tevens heeft Microsoft de computers wel gemaakt tot wat het vandaag is met haar mogelijkheden.

• Ik denk dat Bing nog lang niet z'n goed algoritme heeft als Google. De suggesties slaan ook nergens op. Als ik intyp: "microsoft", is de eerste of tweede suggestie "microsoft opensource". Volkomen onzin.

Dan ook nog eens: Wanneer ik zoek op "Google", zijn de eerste twee resultaten beiden de hoofd-pagina van Google, enkel ééntje met een of andere GET-waarde.

Bing zal naar mijn idee in zijn huidige status niet meer dan 10% marktaandeel veroveren, en dat wat ze veroveren, veroveren ze waarschijnlijk meer van Live Search dan van Google.

Google Wave, dat is pas interessant. Ik zal daar vandaag nog even een topic over openen!

• Ja ben benieuwd, ik had er wel iets over gelezen maar geen flauw idee wat 't is.

• Citaat

Ik blijf gewoon bij FireFox, Internet gebruik ik nooit, en ze winnen toch noooooooooit van google..

Mag ik vragen wat FireFox hiermee te maken heb? :p

Overigens kwam Microsoft niet met een andere zoekmachine? Iets heel anders? Of moet dit dat voorstellen 8-)

• Als bing ook aan ADS doet , kunnen ze misschien ook wel groot worden.

Microsoft is heel bekend in sommige landen.

Als je automatisch advertentie's kon plaatsen via Bing/Windows live messenger voor een mooi bedrag. Mag je ook zeker zijn dat je een pak bezoekers gaat krijgen of dat het via google gaat hoor.

• Microsoft is wederom slecht begonnen.
    Ze halen misschien wel Google een beetje in,
    maar hun achterstand is te groot en ze hebben te weinig geinvesteerd in kwaliteit.

Zowel op het vlak van beveiliging (windows) als kwaliteit van hun aangeboden zoekresultaten als ...
    Enkel gebruiksvriendelijkheid zijn ze aan het inlopen op hun concurrenten (windows 7 vs mac & unix).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!