Posts by cwcw

    Ik wil het zelf maken,
    maar het systeem is nu eenmaal +1 en niet + 30
    wil dat datum niet gebruiken en -1 elke dag lukt dan niet.
    Dus ik moet iets anders hebben

    Beste leden,


    Ik wil graag bij mijn spel zo hebben dat de donateurs na 30 dagen 1 punt van de donateur status af hebben dus als de 1 x bellen krijgen zij 1 donateur status en ik wil dat deze na 30 dagen af gaat volgens mij gaat dut niet lukken door middel van crons of wel? of weten jullie een andere oplossing ?

    Hij is helemaal niet gratis:P


    Ik heb hem met doorverkoop rechten gekocht van ferhat die had hij met doorverkoop rechten gekocht van ravan.


    maar hierbij verkoop ik 1 licentie die ik gekocht had van ferhat voordat ik het met doorverkoop rechten kocht.


    betalen kan via wallie, ideal en telefoon.

    Ik denk dat de regering zeker wel wat kan doen om het hier te laten blijfen,
    maar dat wilt mevrouwtje wilders niet.


    Ik vind dat zulke kinderen als Mauro welkom moeten zijn in nederland die houden zich bezig met school en sport,
    ook al zijn er 1000 van deze kinderen dat maakt toch niks uit ?
    de regering hoeft niks aan Mauro uit te geven of wat dan ook.


    Dit is pure onzin, dit lijkt wel het verhaaltje van tarzan.
    zie het als iemand die weggerukt word van zen familie en ergens in een bos word achtergelaten en na 10 jaar weer de weg terug vind en kent niemand en kent het taal niet slaat toch werkelijk nergens op:S


    Als er geen sprake was van een verblijfsvergunning waarom hebben ze heb niet meteen teruggestuurd :S

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.11.11 21:54:42:

    Citaat van az

    @Malik 75% weet volgensmij niet eens wat demografische druk betekent.



    De som van het aantal personen van 0 tot 20 jaar en 65 jaar of ouder in verhouding tot de personen van 20 tot 65 jaar.
    De demografische druk is de som van de `groene druk` en de `grijze druk`.

    Nu heb ik dit



    en dit is de error


    PHP
    Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: unmatched parentheses at offset 0 in /home/********/domains/*******/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 92

    Brokentrack dat heb ik al gedaan toch bedankt:D
    daarvoor had ik 100 van die dingen maar toen ik dat gebruikte was maar 1 error over gebleven


    PHP
    Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: unmatched parentheses at offset 0 in /home/********/domains/*******/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 92


    Dit is de error.



    en hoe bedoel je Puntje eraf bij PHP @ profiel?



    Dit is het script waar het fout gaat

    Beste leden,


    Ik heb net een source gekocht en probeer deze online te zetten,
    maar ik krijg dit melding :

    PHP
    Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/*********/domains/********/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 92


    Wie zou mij willen helpen aub.


    Willem: topic titel iets duidelijker gemaakt