Posts by De1v3c1o

    Probeer eens bepaalde telefoons te importeren, die in nederland niet beschikbaar zijn, maar in buitenland gewoon populair zijn.

    Geen van alle drie wordt succesvol.


    - Dating site
    Zijn er veel te veel van, je kan simpel gezegd niet tippen, tenzij je met een revolutionair idee komt
    - Zoiets als hyves
    Tuurlijk gaat dit niet lukken, iedereen gaat naar Facebook toe, en anders heb je Google+ nog, mensen zullen echt niet zomaar overstappen naar een andere profielensite
    - Webhosting
    Veel te veel concurrentie, met name de scherpe prijzen die hostingbedrijven leveren, daar kan je als starter nooit tegen op boksen


    En voor de rest als iemand een uniek concept bedenkt, dan houdt diegene hetecht wel voor zich.


    Zonder inovatie kom je nergens!!

    @Joyeria wat is je bedrijf? Zoek ook nog steeds iemand voor een klusje.


    On:
    Voor de rest wat kan ik verwachten je idee? Hoe moet ik het zien? Welke taal wordt het gescript?

    Je zegt dat je geen Samsung wilt, toch raad ik je de Galaxy S2 aan, meest complete toestel van dit moment en daarnaast van hoge kwaliteit. LG kan ik wel begrijpen.


    Edit: Laat maar heb verkeerd gelezen.

    Citaat

    Coole gratis online maffia game


    Dit is een mening, mensen kunnen je game niet cool vinden, daarnaast klinkt het niet (c)


    Je zit met je verhaal wel in de goede richting, iets in de trend van "in de voetsporen van Tony Montana stappen".
    Je zult toch het zelf moeten bedenken, anders is het niet meer origineel meer :cheer:

    Ik Citeer op DimoPay:

    Citaat

    Vanaf 2002 was hij actief als webmaster van een schoolsite voor het Sint-Jozefs College te Aarschot, onder de naam "Klasje".
    Sinds midden 2003 is hij begonnen met het bouwen van zijn eerste online computergame, gebaseerd op de Criminals broncode.
    Samen met zijn vriend Hubert is hij een pionier op het vlak van Criminals games, oa. met de game War4Europe.


    Deze tekst schrikt mij een beetje af.

    Ik vind persoonlijk dat je voor hetzelfde geld wat je in een MAC steekt, netzogoed een HP of een Sony Vaio kan kopen, netzo goede kwaliteit.


    Tip: kijk misschien op vergelijking site's?

    Ik Citeer:

    Citaat van L.Groot

    Dit zou je met HTML kunnen doen.
    Via de php [func]mail[/func] functie kan je headers meesturen en dan kan je alle HTML gebruiken (van images tot table's en van div's tot jQuery).


    Dit is in mijn ogen één van de voor de hand liggende keuze.

    Ik wordt hier niet warm of koud van, het ziet er overzichtelijk uit, maar het is niet van: wow dat spel wil ik meteen spelen.


    Een keurige 7.5
    Ik mis de WOW-factor.

    Waarom zou je willen dat iemand kan inloggen op je portfolio? Om de status bij te houden van ze project? of betalingen? maargoed, dat even terzijde.


    Ik vind hem nogal saai voor een portfolio, daarnaast veels te simpel 8-) zo kan ik namelijk ook een portfolio maken, één menu bar.


    Ik geef je der een 6 voor.

    Ik vind het vreselijk van dat ze stoppen met de missie afganistan, ikzelf ben ook militair en heb daar maten zitten in afganistan die een maat verloren hebben, eigenlijk voor niks. De val van het kabinet boeit me niet, dat de missie in Afghanistan niet meer verder gaat vind ik 10x erger.


    Spijtig, zeer spijtig.

    Citaat van scarface

    jesus mis je een paar toetsen van je toetsenbord of word ik nouw scheel


    Hij zegt toch dat typen heel lastig is, lees voortaan eens goed :S
    Heb je spyware doctor al laten draaien?

    Ik vind er eigenlijk niks bijzonders aan, hij is niet speciale dan andere criminalsgames. Daarnaast is de layout ook niet de sterkste punt. Er valt nog veel te verbeteren maar het kan zeker wel wat worden.