Sinds een paar maanden ben ik druk bezig geweest met het bouwen van een Kingdom Game met Raids, Dungeons (Multiplayer raids waar je met je hele kingdom moet vechten tegen een Raid of Dungeon Boss)
Ook een Travelsysteem met random encounters is aanwezig hieronder enkel voorbeelden.
Dungeon Bosses
Mobile Dungeon in actie hier is dus 1 speler tegen een baas aan het vechten, er is plaats voor 60 spelers en de baas zijn attacks zijn random.
Het gevecht gaat door tot of de baas of de spelers dood zijn.
Travelsysteem:
Traveling via deze knoppen
Random Encounter die je dan moet verdedigen.
Graag had ik nog wat testers gehad die me konden voorzien van wat feedback, wat kan ik verbeteren, heb je nog bugs gevonden, enz...
het spel is 100% F2P en de dingen die je met echt geld kan kopen zijn puur cosmetisch dit om er geen P2W game van te maken.
-------------------------------
en natuurlijk een promotie tekstje ![]()
Fallen Kingdom
Stap binnen in Fallen Kingdom, een strategische online browsergame waarin je een eigen rijk opbouwt, machtige creatures verzamelt en samen met andere spelers strijdt om de heerschappij.
Kies jouw klasse, ontwikkel je magische vaardigheden, bouw nieuwe gebouwen en versterk je leger.
Trek eropuit om grondstoffen te verzamelen, ontdek verborgen locaties, neem deel aan gevechten en werk samen met je Kingdom tijdens uitdagende Raids en Dungeons.
Elke keuze heeft invloed op jouw vooruitgang.
Investeer je in sterkere creatures, een grotere verdediging of de groei van je Kingdom?
Vorm allianties, versla rivalen en schrijf jouw naam in de geschiedenis van het rijk.
Fallen Kingdom wordt ontwikkeld met aandacht voor strategie, samenwerking en langdurige progressie,
zonder pay-to-win.
Durf jij een gevallen rijk opnieuw groot te maken?
Speel mee op playfallenkingdom.com