Na maanden intensief bouwen heb ik besloten om Straatbaas.eu te verkopen.
Straatbaas is sinds begin dit jaar volop in ontwikkeling en begint stilaan zijn finale vorm te bereiken. De basis van het spel staat volledig, maar daarnaast heb ik nog een uitgebreid notitieboek met ideeën, uitbreidingen en nieuwe functionaliteiten die verder kunnen worden uitgewerkt.
Het spel is volledig mobile-first ontwikkeld, maar kan probleemloos gespeeld worden op smartphones, tablets en desktops. De oorspronkelijke bedoeling was om Straatbaas later ook uit te brengen als mobiele applicatie in de Google Play Store en Apple App Store, om zo een groter publiek te bereiken.
De website is ontwikkeld in React en TypeScript, waardoor verdere ontwikkeling en het omzetten naar een mobiele applicatie een stuk eenvoudiger wordt.
Enkele kenmerken:
• Volledig speelbaar online maffiaspel
• Beschikbaar in het Nederlands en Engels
• Mobile-first en responsive ontwikkeld
• Gebouwd met React en TypeScript
• Bestaande spelers en activiteit
• Ongeveer 500 bezoekers per week
• Op actieve momenten ongeveer 10 spelers gelijktijdig online
• In de afgelopen maand ongeveer €200 omzet gegenereerd
• Uitgebreide roadmap en veel ideeën voor verdere groei
Bij de verkoop hoort ook een waardevolle set domeinnamen:
• straatbaas.be
• straatbaas.nl
• straatbaas.eu
• straatbaas.cc
Voor deze domeinen heb ik zelf ongeveer €175 betaald. De domeinen bestaan al bijna 17 jaar, met uitzondering van de .cc-domeinnaam, die enkele maanden oud is.
De enige reden voor de verkoop is een gebrek aan tijd. Het project heeft veel potentieel, maar verdient iemand die het actief verder kan ontwikkelen, promoten en laten groeien.
Vraagprijs: €2.500
De prijs is bespreekbaar bij een serieus voorstel. Het betreft een privéverkoop.
Interesse of graag meer informatie, statistieken of een demonstratie? Stuur mij gerust een privébericht.