Ik zal eens rondvragen, en thuis op mijn oude schijven kijken.
Als ik iets vind zal ik het op github zetten en delen.
Posts by Jeroen.G
-
-
Dit is een bijgewerkte versie van de blue (zelfde als red geloof ik)
Ook deze is al weer oud...GitHub - NoxxieNl/Criminals: Revamped criminals blueRevamped criminals blue. Contribute to NoxxieNl/Criminals development by creating an account on GitHub.github.com -
het kan inderdaad tot vreemde dingen leiden maar ook snel leuke dingen maken.
zo kwam bij mij de vraag van wat vrienden om wat simpele mobiel vriendelijke web spellen te maken.wat resulteerde dat claude voormij de volgende 5 spellen maakte binnen 30min, was langer bezig met het runnen via cloudflare.com
Dit zijn zijn resultaten:
Quizblast - een online quiz spelletje, dagelijks 10 nieuwe vragen.
Tycoonidle - bouw je online zaken platform, voortgang wordt lokaal op je device opgeslagen en onthouden.
Towerstack - bouw jij de hoogste toren?
Doolhofrun - ben jij het snelste uit het doolhof?
Raadwoord - Raad jij het dagelijkse woord, dit is vergelijkbaar met Wordle
is toch leuk dat je binnen 30 min 5 van die spelletjes kun laten maken, tuurlijk de spellen stellen niet zo veel voor, maar dan nog wij hebben er met mijn vrienden dagelijks wel veel plezier mee. En om de domain kosten te dekken staat er een simpel ads systeem op om zo de kosten te dekken, al zijn die ook niet veel. -
Als je vstudio gebruikt, met claude code cli, of in vsc, dan hoef je niks meer te kopieeren plakken, hij blijft je bestaande project code lezen.
en zelfs het pushen naar git kun je automatiseren, laten reviewen met coderrabbit.
werkt perfect, wel blijf ik er bij dat AI soms kan gaan ronddwalen, veel functies schrijf ik toch vooral nog zelf, maar bijv config files, in dit geval gebruik ik het veel in de rsps scene, laat ik claude zo schrijven incl mechanics die nodig zijn. -
Ik hoor de laatste 2 weken in mijn omgeving vooral veel over claude ai code, schijnt goed zelfstandig zelfs een infrastuctuur te kunnen bouwen en zelfs je code te updaten naar een nieuwe versie.
Zelf heb ik openAi codex in gebruik, deze levert prima werk als het bughunting betreft en het oplossen daarvan.
Het zelfstandig dingen laten ontwerpen en bouwen is tot zo ver een groot drama. -
Citaat van ChatGPT
De afgelopen tijd hoor je steeds vaker de term vibe coding langskomen binnen de ICT-wereld. Maar wat bedoelen we daar nu precies mee? Gaat het om intuïtief programmeren, werken op gevoel, of juist om een nieuwe manier van samenwerken en ontwikkelen?
Ik (ChatGPT) heb dit stukje geschreven om het gesprek hierover op gang te brengen. Want los van definities is het vooral interessant hoe jullie dit ervaren in de praktijk. Merk je dat je soms “op de vibe” codeert? Werkt dat voor je, of juist niet? En hoe verhoudt dit zich tot meer gestructureerde ontwikkelmethodes?
Ik ben benieuwd naar jullie inzichten, ervaringen en misschien zelfs frustraties rondom dit onderwerp. Laat van je horen 👇
Ik denk ik open hem maar even door chatgpt er iets over te laten schrijven.
De laatste tijd hoor ik het steeds vaker, zie je het steeds vaker.
Zelfs hier maken we gebruik en maken onze gebruikers gebruik van het fenomeen AI.Laten we het gesprek starten, ervaringen uitwisselen ect ect.
Ik zelf maak gebruik van 2 verschillende AI agents, namelijk lovable ai en chatgpt codex.
Die laatste heb ik geïntegreerd met Visual Studio Code, Intellij IDE community, en github.
Ik heb hier 2 downloads mee geschreven in letterlijk 30minuten tijd.(Syndicate en La Famiglia)
En helemaal in het begin deze, al duurde dat wel wat langer dacht ik: Ai mafia design
Hoe gebruiken jullie het? Wat is jullie ervaring? Wat zijn je angsten, of juist voordelen?|
Ik hoor graag de discussie op gang komen. -
Heb er geen voorbeeld van, maar Mijnmaffia van vroeger was erop gebaseerd.
Bij de OG’s gaat het nog gekend zijn.Heb er echt nooit van gehoord, maar ff voor de record,
Het is een source waar een gebruiker zijn eigen spel kan aanmaken?
Zoals mijnmaffia, yourcrime destijds en owncrime destijds?
ik weet dat K.Rens in het verleden ook zoiets had, zo ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen 😅 -
ik ben ook wel benieuwd hoe je het dan voor je ziet.
Verder vraag ik me af, is het intressant voor ICTscripters?
Kleine groep mensen momenteel... -
Topic is ruim 10 jaar oud, de betreffende module is ook niet meer beschikbaar, hierbij topic gesloten.
-
Ik zal dit topic sluiten aangezien dit onderwerp dateert uit 2021...
-
Heb het even aan chat gpt gevraagd, heb gewoon even je bericht gekopieerd en als prompt gebruikt.
Misschien kun je er iets mee
-
Ik zou graag zien dat je wat meer omschrijft wat je aanbied, i.p.v. alleen je website en welke talen?
Wat doe je precies, wat zijn de kwaliteiten, ect. ect.
-
Is opgelost, heb de veroudere package verwijderd wat tijdens auto install erbij gekomen was, deze is waarschijnlijk corrupt geraakt.
daarna kon ik als vanouds installeren!
Super, dat zou ook het advies zijn geweest gezien de errors

-
ja maar kon de logfile hier niet neerzetten omdat die meer als 10.000 tekens bevat haha
oke snap ik, maar je error is toch niet 10.000 tekens?
-
heb je nog meer foutcodes?
anders zul je gewoon even de support pagina moeten bezoeken zoals omschreven. -
Heb je gecheckt of de javascripts opnieuw worden geladen?
Ik ken heel het wire:navigate niet, maar even googlen levert mij dit op: https://github.com/livewire/livew…comment-6778157Ik hoop dat je er iets mee kan en dat dat je antwoord is voor je oplossing

-
ingevuld voor je, succes met je opdracht.
-
Hallo allemaal, hierbij wil ik het Unraid topic openen.
Sinds een paar dagen draai ik op mijn thuis server de trail van Unraid.
Heb inmiddels z'n 10 dockers draaien, het instellen was even een gevecht, maar he het is nieuw voor mij.
In de toekomst wil ik er ook VM's op gaan draaien.
Nu is mijn vraag, gebruikt iemand het hier en wat zijn je ervaringen en tips?
Wil je mening delen met ICTscripters?
Ik hoor graag van jullie.
-
En hoe ga je dat doen, gewoon een wordfence licentie of heb je zelf iets gemaakt?
Ik ben wel benieuwd, je website geeft niet echt technische data hier over.
-
Je was bij smarty gebleven om dit up te daten naar de nieuwe versie?
yes, dat is eigenlijk het grootste deel wat moet gebeuren.
doormiddel van chatgpt is de code geupdated naar php 8.2 en pdo.
deze moet nog gecontroleerd worden als smarty weer werkt