Posts by FX-DNS

    1.) Inderdaad versio is inderdaad wel goedkoop.
    Of ze goede kwaliteit hebben weet ik niet maar goed.


    2.) Ik vraag me toch soms echt 1 ding af, denken jullie wel na ?!
    Jullie zouden zelf goed moeten weten als je voorbeeld bij deziweb voor maar 4€ 100GB WB. en 100GB DV. hebben. Maar weten jullie ook dat jullie misschien max 10GB WB nodig hebben om een website te hosten. Dus je betaald eigelijk maar 4€ Omdat dit het max. is wat je nodig hebt.


    Ik ken hier niemand van jullie die een website host die files heeft van 100GB groot.


    En dan wat over dat dataverkeer , ik vind 10GB genoeg hoor voor een webhosting pakketje die misschien juist maar zeg maar voor RPG game die misschien max. 1000 leden zal hebben. En waarvan misschien online zullen zijn.


    Maar als u voorbeeld adverteerders hebt zoals i-med.nl
    Dan hebben jullie pas duizende GBts dataverkeer nodig omdat je dan pas echt heel, maar dan ook heel veel leden/bezoekers noem maar op kunt gaat krijgen. En uiteindelijk hebben jullie nood aan om dan servers/racks te gaan bestellen in een datacenter om het feit dat deze project meet veel bezoekers/leden/enzo echt heel veel dataverkeer nodig moeten hebben.


    Dus waarom zouden jullie deze sites zo goedkoper vinden of die van mij als alles toch op het zelfde neer komt ?!?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.06.09 17:18:29:
    @Moderators mag hier aub een slotje op.
    Alvast bedankt

    Met deze pakketten kunt u uw website op een gemakkelijke manier publiceren op het Internet. Deze pakketten zijn geschikt voor particulieren. Als u voor shared hosting kiest, dan deelt u de server met andere websites. Deze vorm van web hosting komt het meeste voor. Onze hosting servers zijn snelle Intel Xeon 3060 @ 2.40GHz met 4096 Mb DDR geheugen.
    Ook wanneer u niet weet hoe u een website moet maken kunt met Installatron met een paar muisklikken een website online zetten.


    Pakket Brons
    1.000MB webspace
    10.000MB dataverkeer
    Gratis .nl domeinnaam
    20 MySQL databases
    20 e-mailadressen
    20 e-mailaliassen
    20 domeinpointers
    20 subdomeinen
    20 FTP accounts
    20 responders
    Back-up tot 7 dagen terug
    DirectAdmin control panel
    SpamAssassin spamfilter
    PHP5 en MySQL5
    CGI en Perl
    POP3/IMAP4 e-mail
    Webstatistieken (AwStats)
    Installatron T.w.v €50
    Hosting in Nederland
    Wildcard DNS op verzoek bij netohost


    Prijs: €4.00 per/maand
    Setup kosten: €6.00 (eenmalig)


    Direct bestellen kan op deze LINK
    Of via msn [email protected]
    Voor meer info over onze diensten kunt terecht op de website http://www.netohost.nl


    (Binnenkort misschien een actie voor de CP leden)

    Als bing ook aan ADS doet , kunnen ze misschien ook wel groot worden.


    Microsoft is heel bekend in sommige landen.


    Als je automatisch advertentie's kon plaatsen via Bing/Windows live messenger voor een mooi bedrag. Mag je ook zeker zijn dat je een pak bezoekers gaat krijgen of dat het via google gaat hoor.

    Hallo ,
    Hebben jullie allemaal jullie eerst zelf gemaakte design nog ?


    Dus toen je ook nog een beginner was ?



    Dat was men 1e design , Natuurlijk heb ik die wat geupdated. :piraat::piraat:

    Citaat

    Ik ben toch nog steeds tevreden over.. wij hebben zo'n hele telenet pakket, telefoon + tv + digicorder + internet..
    En het is niet duidelijk of het aan mij lag of aan de provider.
    Verder gaat het daar niet om ;), ik wou gewoon melden dat ik daardoor even afwezig was..


    Maar je kon me wel een strafpunt geven :O:p


    Nene , het licht niet aan telenet hoor want ik zit zelf ook bij telenet. ( En nog nooit problemen mee gehad.)

    Dagelijks:
    - HLN
    - Hotmail
    - Netlog
    - Mollie
    - Targetpay
    - ISP gids
    - Google
    - Criminalspoint
    - VZ-Hosting internet services
    - ING online banking
    - Thug XL
    - Gang XL
    - Play XL
    - Diginet Solutions


    En nog veel meer.. :)


    Wekelijks:
    - Ebay
    - Marktplaats
    - Sitedeals
    - Zoekeenleven.nl
    Maandelijks:
    - Alle banken waar ik geld op krijg xD

    Citaat

    Zeer mooi, ik zou wel die header in iets hogere kwaliteit proberen op te slaan :)


    Ik weet , maar zit momenteel op linux :) en dan is het wat moeilijker.