Axl_H's moderatorschap is niet meer

• Beste leden,

Na een aantal weken aankijken en heel veel ingrijpen, hebben R-Mijnten en ondergetekende uiteindelijk de beslissing genomen Axl_H te ontslaan uit de crew van CriminalsPoint.

We hebben ons best gedaan om er het beste van te maken, maar toen R-Mijnten en ik keer op keer niets terug kregen voor onze moeite, was het voor ons inmiddels duidelijk.

We willen Axl_H bij deze bedanken voor de dingen die hij bij CriminalsPoint heeft gedaan.

Ook namens R-Mijnten,
    Lodewijk
    Teamleiders Moderators CP

• Citaat van Cruelty

Wat was nu de reden?

We hebben axl meerdere malen verbeterpunten gegeven.
    Maar keer op keer zagen we geen voldoende resultaat.
    Elke keer hebben we het geprobeerd, maar het ging niet.

We hebben hem de tijd gegeven, en die tijd is per vandaag gestopt.

Axl had ook veel prive zaken (school / hobby / werk / sport etc) waardoor hij niet erg veel tijd had voor CriminalsPoint. Erg jammer!

We denken dat dit een goede keuze is geweest, zowel voor ons, maar ook voor Axl.

• Nou bij deze stel ik mezelf als kandidaat voor om de functie van Axl_H over te nemen.

Lollas

P.S. Ik ben bloedserieus.

• Citaat van lollas

Nou bij deze stel ik mezelf als kandidaat voor om de functie van Axl_H over te nemen.

Lollas

P.S. Ik ben bloedserieus.

Ik denk dat de crew zelf een verzoek aanstelt als ze het nodig hebben

• Citaat van Addictedtuts

Ik denk dat de crew zelf een verzoek aanstelt als ze het nodig hebben

Ik denk dat de crew voor zichzelf makkelijk kan praten.

Aaaaah mooiboy grapmooike.

lollas

• @ Lollas: en ik denk dat je zojuist je enige kans om ooit in de crew te komen, verspeelt hebt.

Als wij een nieuw crewlid zoeken, doen we dat op individuele basis en benaderen wij de persoon in kwestie.

• Citaat van Lodewijk

@ Lollas: en ik denk dat je zojuist je enige kans om ooit in de crew te komen, verspeelt hebt.

Als wij een nieuw crewlid zoeken, doen we dat op individuele basis en benaderen wij de persoon in kwestie.

[offtopic]Dus als iemand jullie wil helpen , maakt hij al zeker geen kans meer?|-)[/offtopic]

ontopic : Ik vond wel dat hij zijn best deed:D

• Citaat van Lodewijk

@ Lollas: en ik denk dat je zojuist je enige kans om ooit in de crew te komen, verspeelt hebt.

Ok. Nu dat ik het niet wordt blijf ik wel de smaakmaker van Criminalspoint.

Btw het lijkt net alsof die dude vandaag dood is gegaan. Laten we het vieren dat hij niet meer moderator is. Beter dan janken of chaggie doen.

BTW BTW, plannen voor werelddominatie is nu 10% af. Meer info volgt binnenkort.

Dank voor jouw steun. Ik voel me vereerd.

• Jammer maar wel te begrijpen als je moderator bent moet je ook een aanvulling zijn en flexibel kunnen zijn in dingen veranderen en overnemen zodat je jezelf kunt verbeteren.

• Ik ben hier nog niet zo'n lange tijd, dus ik ken hem niet goed, maar het is wel balen voor hem, maar als ik het zo hoor wel een terechte beslissing ..(c)

• [offtopic]@mod, verander topictitel eventjes in algemeen beschaafd Nederlands. R-Mijnten, Mijn naam schrijf je met een hoofletter?[/offtopic]

Persoonlijk vind ik dat jullie alleen naar de negatieve punten keken, en ik heb me best gedaan om er het beste van te maken.

R-Mijnten: Tevens had ik alleen gezegd dat ik het druk heb. Ik heb nooit gezegd dat ik 'te weinig' tijd heb voor cp.

Maar dit is jullie keus. Have a nice day!

• Axl, bij deze wil ik je graag bedanken voor die leuke tijden in de crew. Jammer maar helaas was je niet zo super in de functie die je moest vervullen. Hopelijk kan je het iets of wat begrijpen/accepteren en blijf je hier nog gewoon rondhangen op CP.

@Supermods
    Goed werk geleverd ;) Spijtig dat het zo is moeten lopen maar ik weet zeker dat jullie het allemaal goed besproken hebben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!