Posts by Addictedtuts

    Hey leden van CP,


    Sinds korte tijd gebruik ik dreamweaver voor het ontwikkelen van HTML sites. Nu was mijn vraag, Wat vinden jullie van het gebruik van Dreamweaver?


    Ik persoonlijk ben er een voorstander van omdat het sneller en makkelijker gaat. Nu wil ik niet zeggen dat ik een lui persoon ben maar waarom tijd "verspillen" als het ook sneller kan. Natuurlijk kan Dreamweaver ook voor problemen zorgen en is dit dan weer een nadeel. Maar ik ben er vooral positief over.


    Gr,
    Addictedtuts

    Oke bedankt voor de reactie, ik zal is kijken hoe duur de LOI opleiding is en als dat te hoog voor me ligt ga ik het nog een keer uit 1 van mijn boeken proberen en leden aanspreken.

    Ik heb er al 2, PHP en Mysql voor Dummies en PHP 5 handboek, bij beide kom ik er niet echt uit. Ik zal morgen anders even kijken of het wat beter gaat. Bedankt voor het advies.

    Ja dat snap ik, maar ik ben al tijden bezig geweest om zelf een begin te maken. Met HTML is dit al aardig gelukt maar met PHP lukt het mij maar niet. En daarom zoek ik iemand die mij daar bij kan helpen ;)

    Beste leden van CP,


    Graag zou ik een persoon vinden die mij kan helpen om een entree te maken in de script wereld. Hierbij denk ik aan HTML en PHP. Dit wil ik doen door middel van een mentor die mij bij dit soort dingen zou kunnen helpen.


    Mijn tegenprestatie hiervoor is dan dat ik meehelp aan projecten van diegene en in de toekomst als ik op eigen voet kan staan dit ook zal blijven doen om mijn dank te betonen. Ik hoop dat men hier begrip voor heeft en dat ik met diegene een hele mooie toekomst tegemoet ga.


    Met vriendelijke groeten,
    Addictedtuts

    Even ontopic op de vraag: Waarom TPB?


    Het gaat niet om het aantal torrents dat de site online heeft staan het gaat gewoon puur om de seeders (downloaders) die TPB heeft. En hiermee slaan ze waarschijnlijk hun slag omdat TPB harstikke bekend is over de wereld.

    Citaat van Niels

    Denk dat dit gewoon dmv een enquête is gebeurd oid


    Dan vraag ik me af hoe ik deze heb kunnen ontvangen aangezien ik dit soort troep nooit invoer.


    En ik ben ook minderjarig en heb hem ontvagen (16)