• Beste leden,

We hebben zonet de eerste updates doorgevoerd vanuit ons nieuwe systeem.
    Updates aan CriminalsPoint gebeuren vanaf heden met patches.

Zoals jullie hebben kunnen zien, ging dit niet zonder slag of stoot, maar uiteindelijk komt alles natuurlijk goed.

Merk je ergens nog fouten - die er voordien niet waren, gelieve deze dan tijdig te melden, dat we deze onmiddellijk kunnen repareren.

Alvast bedankt voor jullie geduld tijdens deze interne migratie.

Koen en het CP team.

Ps: 1 van de updates is gebeurd aan het online/offline systeem, de groene/rode mannetjes naast elk topic. Responses worden vanaf heden per request gecached - met dank aan Darsstar.

• Citaat van Addictedtuts

Wat is er precies gewijzigd?

Lees en gij zult zien.

Ps: 1 van de updates is gebeurd aan het online/offline systeem, de groene/rode mannetjes naast elk topic. Responses worden vanaf heden per request gecached - met dank aan Darsstar.

• Komt zodra alles blijft werken in de updates lijst te staan en de home, maar het komt hier op neer:

1) Verzameling van een aantal config files tot 1 correcte file
    2) Caching van de online status om load te besparen en geen inconsistente informatie te tonen
    3) Stijlverbetering van de config file
    4) Kleine wijziging in de manier waarop de codes in het forum etc worden getoond
    5) Overlay class toegevoegd voor preview linkpartner (hoewel dit niet lijkt te werken)

Intern: alle wijzigingen van de codes worden vastgelegd in patches.
    Voor ik ze naar productie zet, worden ze eerst door mezelf nagelezen en verbeterd.
    => Dubbele controle, hogere kwaliteit en sneller updates
    => Veiliger, want scripters hebben geen directe toegang tot de FTP

Koen

• Netjes koen :cheer:

Ik vind deze updates alleen niet belangrijk aangezien alles achter de schermen is en wij er weinig van merken.

Maar omdat sommige mensen schijnbaar zeuren dat er te weinig gebeurd zet je ze nu even op hun plaats (xD)

Keep up the good work :cheer:

Btw:
    Dubbel check is juist goed, een scripter kan niet alles zien.
    Dus dit is helemaal niet slecht van je, het is juist veiliger.

• Klopt, er komt veel meer bij kijken dan de meeste mensen denken.
    Alleen al met het onderhoud van de servers ben ik elke maand minstens 5 dagen bezig!
    Dit is nodig om alles snel te laten verlopen.

Op dit moment ben ik bv ook bezig met het verplaatsen van onze backups naar een ander systeem, dus ja, werk met hopen ;)

• Mini-update: de scripts, artikels en downloads zouden sneller moeten laden + ongebruikte code in dit systeem werd opgeruimd.

Op zich kan het mij niet schelen of ze komen voor 1 download of niet. Dit opruimen heeft niet echt zin.
    + opruimen oude topic's heeft ook geen zin, we staan er nu juist goed mee in Google ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!