Posts by mrmike

    Zowie zo vind ik deze topic wel erg op bepaalde mensen ingaan zoals killing en jos al zijden stuur dit naar hun als jullie ergens mee zitten. Op anderen ga ik geen woorden vuil maken. Aangezien ik iets merk meld ik dit netjes vervolgens worden mijn dingen en anderen weg gehaalt maar dan gaan twee mod weer verder dan zeg ik nog een punt over iets waar ik zelf maar ook andere mods mee eens zijn, Ben ik de gene die gebannen wordt en de gene die de regels wel over treed mag gewoon blijven doen waar die mee bezig is. Ik vind persoonlijk. Oke zal dit anders zeggen uit ervaring op andere grote community site worden leden die de regels en de wet overtreden direct verbannen. Zodat de community site laat zien aan alle andere leden treed de regels en de wet niet, Nee hier gaat het een beetje anders. Hier mag je alles doen wat god heeft verboden. En dan als die gene een ban krijgt komt hij naar 1 uur terug en begind weer lekker verder waar die mee bezig is.


    Leden en Mods trek een lijn en pak die leden hard aan. Je zal maar een keer een bedrijf of ander instantie je aanschrijven met een fixe boete en daar kom je dan ook niet meer onderuit. Site plat en de eigenaar die is de pieneut omdat een lid dit heeft gedaan en de mods niks er tegen deden.



    Dus trek die lijn nu eens. Kijk niet iedereen weet de wet en regels van CP. Maar trek nu een keer een streep en pak niet de leden aan die gewoon hun ding doen en zig zelf verdedigen tegen de leden die het verpesten.


    Ik heb me zeggie gedaan het is al 2 uur en vandaag moet ik weer werken. Maar word zelf erg moe door het gedrag van sommige leden en Crew leden.


    Tevens wil ik niet de namen door geven wandt iedereen krijgt een tweede kans. Maar pak dit aan. Anders raak je leden kwijt en sterft deze community uit en dat wil niemand.


    MVG Mr Mike


    Ps voor de mensen die dit lezen spreek me niet aan op me schrijf fouten iedereen maakt fouten. Zelfs ik die dislecties is.


    Mijn dank is groot.

    Ik moet zeggen als koper. Vind ik dit wel leuk dat ik deze nu ook op medere domein namen mag gebruiken. Ook al heb ik me licensie al door verkocht. En ps leuke dingen die je extra verkoopt.


    MVG Mike

    Ik zit nu ook sinds een aantal weken bij wj en moet zeggen goede support. Daarbij heb ik ook een VPS server en moet zeggen WHO. Zeer goede service als de server niet reageert, en daarbij de storing dienst nummer werkt ook heerlijk.


    heb alleen 2 dingen te zeggen.
    1. Top support
    2. Goedkoop voor wat je krijgt


    MVG Mike

    cijfer 4
    geen goede punten.
    slechte punten wat Superior zecht en mis een Footer. Daarbij de menu is te standaard. Header totaal niet passend bij de Linke en Rechte menu. Content voorbeeld mist. enz enz Meschien een tip er zijn tutorials site voor designen.

    Even tussen door. Sloosmedia is niet geregistreerd en mag gebruikt worden. Wand als ik kijk kan ik sloos media dus niet terug vinden in KvK en belasting nummer kan ik niet vinden op hun site. Dus Volgens de Nederlandse wet mag de naam gebruikt worden. Maar dit wilde ik even zeggen.


    Het is een ander verhaal als sloosmedia KvK geregistreerd is dan heeft meneer sloosmedia ergens op te staan.


    Maar OnTopic.


    Pas je de layout ook aan, Als er aanpassingen aangedaan moet worden.


    MVG Mike

    Lol je moet je config controleren
    Daar zie je path staan dat moet de root path zijn en dan is alles weer in order. Zo werkt SMARTY. Zelfde heb ik ook gehad met deze source.

    Lol dan is hij de enige die dat heeft wand de maker heeft namelijk geen door verkoop rechter gegeven. Maar oke als er bewijs is dan zal ik hem op zijn woord moeten geloven.

    Volgens mij heb je geen door verkoop rechte. Zie het nergens staan in je topic. Dus bij deze ook de maker op sitedeals een melding gedaan. Als je door verkoop rechter heb laat graag bewijs even zien.

    Nee paypal ook

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.08.10 12:16:03:

    Citaat van FerhatR

    Mogen we ook de toestemming van Mijnmaffia zelf zien?


    Lees de voorwaarden van MijnMaffia. Maar ik heb ze gemailt want veel leden van CP weten niet de voorwaarden.


    Zie topic voor mail bewijs.


    MVG Mike

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.09.10 20:20:54:
    Verkocht. Deze topic mag gesloten worden.

    Veiling: Ja
    Begin bod: €75
    Opbieden met: €5
    Buy-now: €200
    Veiling eindigt: 72 uur naar laatste bod.


    Domein is inbegrepen? Ja
    Domein is geregistreerd bij: Mijnmaffia.nl
    Hosting is inbegrepen? Ja
    Hosting loopt bij: Mijnmaffia


    Reden van de verkoop: Geen tijd meer. 3 kind op komst dus vandaar de verkoop. tevens heb ik niks aan promotie gedaan, aangezien ik eerst alles wilde hebben. Na 300 euro uit gegeven te hebben ben ik pas begonnen 1.5 maand heb ik er 93 bij mekaar.


    Betaalmogelijkheden: Bank overschrijving, Paypal


    Bij ontvangts geld op de bank. Zal er een mail verstuurt worden naar de koper die krijgt de login gegevens



    Screens





    PS on topic. Doorverkoop mag


    Met Vriendelijke Groet,
    Mike

    Mensen wat zeuren jullie. Als hij het aan kan en die twee die mee doen aan de battle. Laat ze lekker. En zeur dan niet zo.


    On topic. Die van tcbhome vind ik de leukste tot nu toe en hij houd wel een beetje aan de battle.


    Gr Mike

    Daarvoor zijn er mensen zoals op verschillende script site`s die je wel willen helpen. Die sites mag ik niet noemen hier anders over treed ik de regels van CP.

    Oke sorry dacht dat je een kerel was. Als je hulp nodig hebt om de bugs op te sporen en te verhelen. Zijn hier wel mensen die je kunnen helpen. Geloof me. Ik zal zeggen maak een topic en vraag hulp aan mensen hier op CP. Tip van mij

    Kerel wat wil je anders hier op CP het zijn mensen die beginnen met scripten en die kunnen nog niet alles. Daarbij zelfs ik maak veel bugs in een source. Daarom is het belangerijk dat iemand dat test, ( Dus een licensie verkoop ) Dan kunnen die ook opgelost worden.


    Daarbij dat hij terug is wist ik niet. Kan ook wel jou frustratie wel begrijpen. Maar zelf debugen moet je ook kunnen. Ik zou zeggen los het op met anderen. En die gene reageert heus wel een keer op je. Want op CP ziet tegen woordig niet iedereen meer. Die zitten op TB of Sitedeals omdat daar wel mensen zijn die verstand hebben van zaken.


    Maak een mailtje met de bugs en stuur het hem. Maar voor iedereen je moet ergens beginnen en dan verder gaan en niet opgeven als je een idee hebt.


    Gr Mike

    Lol omdat ik gelijk heb. Kerel een scripter doet meer werk dan een designer. Zegt mij al genoeg van uw kennis is, in de scripters wereld. 0,0 dus.


    Maar ik kan ook redelijk zijn hier op CP. Ik hoop dat je iemand kan vinden die dit doet. Succes


    PS Zie je met 100 projecten starten maar je maakt er ook nooit een af. Maak eens een begin en dan zet die online en vraag dan een scripter wie wil mij helpen. Die gene kan dan zelf oordelen. Maar zoals we nu zien is er niks. Je zegt er is wel wat. Maar zal wel


    Oja en deze topic net gestart nu al een BETA TESTER EN EEN SCRIPTER. Dus als ik 0,0 verstand heb kan ik al terecht bij u. lol en dan moet ik ophouden met off

    Citaat van Oceans

    Het is alles behalve bugloos scooby, heb hier een hele lijst.... :x Deze game is de 50,- zeker niet waard. Misschien als J. zoals beloofd zou helpen de fouten eruit halen, maar hij reageert nergens op :(



    Is die zekker wel als je ergens wil beginnen. Ik zie jou dit al gaan bouwen voor minder dan 50 euro. Lol broek.


    Als je ergens wil beginnen moet je wat uitgeven. ZO heb ik op sitedeals crimezz gekocht en verder uit bouwt. En dat is al een begin. Ik heb daar 100 euro in 1 lecensie gestoken. Dus kom op Kinderen als je het geld niet zelf hebt kraak dan niet de topic maker af omdat je dat zelf heel graag wilde hebben maar het geld de niet voor heeft.


    Erg jammer weer.


    Bonnano succes met de verkoop