Posts by Cruelty

    Citaat van az

    Yoichi je hebt Fruity loops, ableton, logic, reasonen cubase daarmee kan je gehele tracks produceren met of zonder vocals:)


    Een keyboard zou ook handig zijn :) of synthesizer


    Fruity Loops is idd aanrader voor als je begint:P.
    En synthesizer heb je helemaal niet nodig, je hebt ook Plugins. Een stuk goedkoper (soms gratis) en je kan er net zo veel mee. Een keyboard is idd wel handig :).

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    De meeste zullen er niet van houden :P.

    Cijfer layout: 8/10
    Opmerkingen layout: Lekker simpel, en mooi overzichtelijk.
    Cijfer script: 7.5/10
    Opmerkingen script: ...
    Handigheid: 8/10
    Snelheid: 8/10


    :cheer:

    De pc van mijn nicht is waarschijnlijk gehackt, ze kan nu niet meer verder komen dan het inlog scherm. Het is een windows 7 laptop, ook zonder windows CD. En, kun je ook command prompt op inlog scherm opstarten en dan de command Net user...... gebruiken? Alvast bedankt,


    MVG Cruelty.

    Ik zoek hardstyle evenementen voor alle leeftijden (ben 13 jaar :P) maar alle die evenementen zijn 16 of 18+ weten jullie er misschien een? Het liefst in Noord-Brabant ik kon jammer genoeg zelf niks vinden op google.


    Mvg.

    Citaat van tukkie

    Genre's die niet gedraaid mogen worden:


    - Hardcore
    - Hardstyle
    - Happy Hardcore (old skool wel)
    - Piratenmuziek
    - Dubstep


    Met Old Skool Happy Hardcore bedoel je Technohead en DJ Paul Elstak en zo of niet?

    Features: Minimum attributes of your Video Card
    Required You Have
    Video RAM 256 MB 2.2 GB
    3D Yes Yes
    Hardware T&L Yes Yes
    Pixel Shader version 3.0 4.1
    Vertex Shader version 3.0 4.1



    Haha, en toch moet ik alles op GTA IV op zijn laagst zetten en dan werkt het pas redelijk xD.

    Kerel, ik heb 8 GB RAM geheugen en een 1 GB videokaart en mijn graphics staan op zijn laagst en het is nog steeds niet perfect...

    Tracks maken:


    FL Studio is een programma dat zeer makkelijk in elkaar zit maar niet de meest professionele. Basshunter maakt zijn tracks ook met Fl Studio.



    Tracks mixen


    Traktor Scratch Pro. Dit is zoals Virtual DJ maar ik vind Traktor gewoon fijner xD.

    Ik heb ooit een topic gemaakt met mijn eerste Hardstyle track, deze was niet zo heel goed, maar ik wil hiermee doorgaan. Dus mijn vraag is: Heeft iemand hier gratis Hardstyle synths?


    Alvast bedankt xD.

    Ik heb laatst voor het eerste een layoutje gemaakt in Adobe Photoshop CS2 maar nu heb ik de layout dus als .html, bijna helemaal zoals het hoort. Behalve dat niet de hele layout het browser scherm vult.


    Help :O.

    Ik heb gisteren Teletubbies op TV gezien.
    Dus dat is ECHT!


    Tuurlijk. WWE is nep xD. Alsof een ventje van 50 kilo iemand van 100 kilo eventjes met een draai neer haalt :P.

    Citaat van Gothic64

    Hoe maak je eigenlijk muziek.:hmm:


    Je kunt het met een instrument doen.
    Maar dit is gemaakt op de computer. Je kunt programma's als Fruity Loops 9 downloaden.