Ik zoek hardstyle evenementen voor alle leeftijden (ben 13 jaar :P) maar alle die evenementen zijn 16 of 18+ weten jullie er misschien een? Het liefst in Noord-Brabant ik kon jammer genoeg zelf niks vinden op google.
Mvg.
Ik zoek hardstyle evenementen voor alle leeftijden (ben 13 jaar :P) maar alle die evenementen zijn 16 of 18+ weten jullie er misschien een? Het liefst in Noord-Brabant ik kon jammer genoeg zelf niks vinden op google.
Mvg.
Als je een beetje oud lijkt, ze controleren bij die feesten toch nooit ID, doen ze bijv. ook niet bij dirty dutch, amazone project (geen hardstyle feesten mja).
Hardbass wordt gecontroleerd en goed
in belgie bij events van bassevents controleren ze heel slecht. Je kan er heel kortweg gezegd met een halve kilo pillen binnenkomen
in nederland is het meestal wel gewoon controle
Citaat van PatrickHardbass wordt gecontroleerd en goed
in belgie bij events van bassevents controleren ze heel slecht. Je kan er heel kortweg gezegd met een halve kilo pillen binnenkomen
in nederland is het meestal wel gewoon controle
Pille etc controle is hier ook goed, enkel ID controle bij ingang niet.
Nahja als ik bijv naar reverze ga dan lopen er zo 200 man door en controleren ze er weer is 1, ligt er ook aan hoe je je gedraagt natuurlijk bij de ingang
Citaat van PatrickNahja als ik bijv naar reverze ga dan lopen er zo 200 man door en controleren ze er weer is 1, ligt er ook aan hoe je je gedraagt natuurlijk bij de ingang
In ieder geval bij Dirty Dutch en Amazone Project kon je gewoon binnenlopen, eerst ticket showen dan lopen, dan als je verder loopt 500 meter ofzo, dan kom je pas bij de pillen controle etc.
Cruelty, waarschijnlijk vind je die feesten wel erg leuk.
Maar wacht tot je 16 of 18 bent, er is niet voor niets een leeftijdsgrens, want als jij alcohol nuttigt of jou iets overkomt, is de club de pineut en kunnen ze 9 van de 10 keer sluiten.
Wacht tot je 16 bent, en ga dan echt feesten als je nu wilt feesten, ga dan lekker naar een lokale tienerdisco, want bij hardbass hoor jij niet thuis net als alle andere clubs/evenementen ed.ed.
intense festival? Is in oisterwijk wel 16+
Intentsfestival is uitverkocht;) Vandaag mail over gehad, alleen dag 2 is niet uitverkocht maar dat is dance etc.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!