Posts by Jannick

Nillas Ik doe een opleiding Applicatieontwikkelaar aan het RijnIJssel College te Arnhem. Ik zit momenteel in het vierde jaar; maar ik kreeg laatst te horen dat ik minimaal een half jaar studievertraging heb. Ik heb vanaf volgende week tot midden juni ook nog full time stage, dus CP kan ik er echt niet meer bij hebben.

Was gezellig hier, en ik kom nog wel een keertje kijken ;) Bedankt iedereen!

Ben enkele weken geleden eens meegesleept naar een alternatief café hier in Arnhem, en op zich bevield het me wel, is weer eens wat anders. Maar om dat nou elke week te doen... Nahh.

Zit veel liever op mijn nieuwe studentenkamer te werken :)

Ik ga eigenlijk echt nooit uit :P Wat dat betreft ben ik een regelrechte nerd. Uitgaan heb ik eigennlijk nooit echt gedaan, al dat drinken, het "dansen", nahh :P

Eens met Patrick, het is gewoon erg overzichtelijk en netjes. Heeft niets te weinig, maar ook niets teveel. Vind het wel een beetje jammer dat je in je fotoalbum je foto's niet kunt sorteren op Google+ zelf. Via Picasa (foto's op Google+ is in principe gewoon Picasa) kan je ze wel ordenen.

Verder vind ik het jammer dat mensen onder 18 jaar zich nog niet aan kunnen melden via een invite. Maar goed, laten we maar eerst wachten tot Google+ uit z'n kinderschoenen is. :)

Voor degene die mij willen volgen op Google+: Google+: Jannick Bolten.

Enige logische verklaring is, is dat er in de resource geen atcpunten bestaat. Met andere woorden, wordt deze wel opgehaald in de query?

Maakt niet uit; kan je ook niet zo 1 2 3 weten. Weet niet of iemand ervaring heeft met storneren bij PayPal?

Het scripts is gecodeerd; en dat is niet voor niets. Je hebt waarschijnlijk betaald voor gebruik van het script, niet om het te mogen aanpassen. Helaas is dat mogelijk, en dit is een risico. Decoderen is daarbij strafbaar. Anderzijds: hoe heb je de persoon in kwestie betaald? Als dat via de bank is, probeer het geld dan terug te laten storten.

ZiraX Kost je niks extra's, als je gewoon zelf in België bent met een Belgisch abonnement als Belg. Pingen gaat gewoon via mobiel internet, dus er is geen sprake van roaming. Anders zou thesun.co.uk bezoeken vanaf een mobiel apparaat ook duurder zijn dan nu.nl; is ook niet het geval.

M.a.w.: Het kan gewoon. Pingen gaat via mobiel internet, dus als je een databundel hebt die de kosten voordelig dekt hoeft dat geen probleem te zijn.