Ehm... Zeven tot 8, dan van 9 tot 5, dan van 7 tot 1.. Een uurtje of 15 per dag zit er wel in...
Posts by Jannick
-
-
Verder studeren wordt 'm niet, het is niet slim om met mijn uitstelgedrag bij HBO aan te komen. Vandaar dat ik ga werken na m'n opleiding
-
Thanks iedereen! Ik hoop dat ik dan over 'n jaar echt aan het werk ben.
-
Nillas Ik doe een opleiding Applicatieontwikkelaar aan het RijnIJssel College te Arnhem. Ik zit momenteel in het vierde jaar; maar ik kreeg laatst te horen dat ik minimaal een half jaar studievertraging heb. Ik heb vanaf volgende week tot midden juni ook nog full time stage, dus CP kan ik er echt niet meer bij hebben.
Was gezellig hier, en ik kom nog wel een keertje kijken Bedankt iedereen!
-
Een heerlijk winderige foto, genomen op Kijkduin in Den Haag vorige maand
-
Een ID-kaart eisen mag, maar vraag me af of dit echt nodig is hierbij. In ieder geval wel je pasfoto van je ID-kaart verwijderen en je BSN. Zie ook hier: klikkerdeklikz.
Succes
-
Helemaal niks! Geen tijd voor, geen geld voor, en zo
-
-
Gelukkig heb ik de SGS2 al. Voor eind october zullen alle producten wel zó vermaakt zijn dat het gewoon weer legaal is. Of we krijgen via KIES een miniscule update die de fotogallerij aanpast.
Wat ik me trouwens af vraag.... Is het toevallig dat Steve Jobs aangekondigt heeft om geen CEO meer van Apple te zijn? Heel toevallig, ondanks dat zijn gezondheid al wat te vertonen had...
-
-
-
Ga maar lekker weer hier verder. :slotje:
-
:slotje:
-
Eens met Patrick, het is gewoon erg overzichtelijk en netjes. Heeft niets te weinig, maar ook niets teveel. Vind het wel een beetje jammer dat je in je fotoalbum je foto's niet kunt sorteren op Google+ zelf. Via Picasa (foto's op Google+ is in principe gewoon Picasa) kan je ze wel ordenen.
Verder vind ik het jammer dat mensen onder 18 jaar zich nog niet aan kunnen melden via een invite. Maar goed, laten we maar eerst wachten tot Google+ uit z'n kinderschoenen is.
Voor degene die mij willen volgen op Google+: Google+: Jannick Bolten.
-
Maar dat laatste is niet de strekking van dit topic. :slotje:
-
Enige logische verklaring is, is dat er in de resource geen atcpunten bestaat. Met andere woorden, wordt deze wel opgehaald in de query?
-
-
Zie deze pagina: Tutorial: Scroll up headline reader. Met wat jQuery-kennis kan je zo een redelijk makkelijke headline maken, en met nog een beetje meer kennis eentje die ook automatisch update wanneer er een nieuwe actie is verricht
-
Het scripts is gecodeerd; en dat is niet voor niets. Je hebt waarschijnlijk betaald voor gebruik van het script, niet om het te mogen aanpassen. Helaas is dat mogelijk, en dit is een risico. Decoderen is daarbij strafbaar. Anderzijds: hoe heb je de persoon in kwestie betaald? Als dat via de bank is, probeer het geld dan terug te laten storten.
-
ZiraX Kost je niks extra's, als je gewoon zelf in België bent met een Belgisch abonnement als Belg. Pingen gaat gewoon via mobiel internet, dus er is geen sprake van roaming. Anders zou thesun.co.uk bezoeken vanaf een mobiel apparaat ook duurder zijn dan nu.nl; is ook niet het geval.
M.a.w.: Het kan gewoon. Pingen gaat via mobiel internet, dus als je een databundel hebt die de kosten voordelig dekt hoeft dat geen probleem te zijn.