Slowchat
-
-
-
Ben enkele weken geleden eens meegesleept naar een alternatief café hier in Arnhem, en op zich bevield het me wel, is weer eens wat anders. Maar om dat nou elke week te doen... Nahh.
Zit veel liever op mijn nieuwe studentenkamer te werken
-
-
Ik ga misschien 10x uit per jaar
Ben meer iemand die thuis een feestje bouwt.
Dan 6 euro betalen voor een baco...Daarin tegen werk ik liever aan me websites, Omdat dat geld oplevert
-
Citaat van sloosmedia
Dan 6 euro betalen voor een baco...Daarin tegen werk ik liever aan me websites, Omdat dat geld oplevert
Cheers :cheer:(a)
-
Citaat van sloosmedia
Hahahahahaa, gelukkig, ik ben niet de enigeLaatst ook mee geweest met een club bekenden, wat leuk hoor, maar niet zo mijn ding.
-
Zal ik mijn iPod touch 3G 8GB voor 1000 SEK (zo'n 100 euro) verkopen? Voor dat geld + wat extra kan ik een nieuwe phone kopen, de ZTE Blade. Wat zou ik doen? Ik vind mijn iPod namelijk echt tof.
-
Een iPod Touch 3G is nooit gemaakt. Zou je de laatste drie cijfers van je serienummer kunnen posten??
-
Een iPod touch derde generatie bedoel ik
-
Oke
Wat zijn de laatste drie cijfers van je serienummer? Is te vinden in de systeeminstellingen -> algemeen -> informatie (o.i.d.)
-
75J
-
Check eens op de achterkant wel Model. No je hebt, want het lijkt een iPod Touch 2de Gen. MC-model.
Voor dit model is 100 euro (heel) netjes overigens.
-
Model: A1288 en het is zeker weten een derde generatie. Of liegen ze bij de MediaMarkt
-
2e generatie MC-model. Zie voor meer informatie http://support.apple.com/kb/ht1353
Citaat
The iPod touch (3rd generation) can be distinguished from iPod touch (2nd generation) by looking at the back of the device. In the text below the engraving, look for the model number. iPod touch (2nd generation) is model A1288, and iPod touch (3rd generation) is model A1318. -
Ik ben paar keer naar A'dam geweest en naar Zandvoort.. ga dit jaar nog naar Centerparks als ik eraan toe kom.. dit i.v.m de AMO ( algemene militaire opleiding )
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!