Ik gebruik nu 1 week al Google+ en ben er wel tevreden over, Ze mogen wel wat meer functies toevoegen.
Gebruiken jullie het al ?
Ik gebruik nu 1 week al Google+ en ben er wel tevreden over, Ze mogen wel wat meer functies toevoegen.
Gebruiken jullie het al ?
CitaatAMSTERDAM ? Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.
Het grote struikelblok voor mij om dit te gebruiken, is dat dit Google zo veel extra informatie gaat geven, dat dit ze echt niet controleerbaar maakt.
Ik verspreid liever mijn privé gegevens een beetje dan alles ineens beschikbaar te zetten voor 1 bedrijf.
Daarom verkies ik Facebook toch nog wel wat.
Weten wie je vrienden zijn, wie je collega's en wie ex-collega's, is zo'n waardevolle informatie...
Soms heb ik echt schrik van dergelijke zaken.
Zeker als ik weet dat Google nu al bijna alles van mij weet...
@sloosmedia die is zo geniaal he en vind hem nog kloppen ook:)
Google heeft het grote voordeel dat vanwege dat hij al zoveel diensten te bieden heeft het heel makkelijk met al die diensten samen kan laten lopen zoals GPS locatie met google maps, foto's met Google foto, blogs met google blogs en ga zo maar door als al die functionaliteit in een social media site gaat stoppen krijg je een verdomd goeie site die flink dynamisch wordt en toch goed hanteerbaar is :)!
Ja en toch vind ik google gewoon na apers ze pakken alles af van andere sites egt alles zodat hun maar meer kunnen verdienen
Google+ is pas online er zullen nog veel uitbreidingen komen dit jaar zoals: Muziek / Games / en other stuff.
Iedereen verwacht zoveel van google dat het nog niet goed genoeg is.
Nee dat maak jij ervan
Als het zo doorgaat word er over 20 jaar alleen nog maar op google gesurft want dan is toch alles van google beter en mooier dan je eigen site maar dat snappen mensen niet
google heeft zoveel geld dat ze maar boe zeggen en het word gemaakt
Als Google beter wordt dan Facebook, dan gaat Facebook zijn site verbeteren toch? Dan heb je betere websites
Als iemand btw een invite wilt, pm me maar
en btw google+ vind ik tot nu toe beter dan alle andere die er zijn
- clean
- duidelijk
dat is wat ik wil ook al socialize ik op het moment niet zo veel
Eens met Patrick, het is gewoon erg overzichtelijk en netjes. Heeft niets te weinig, maar ook niets teveel. Vind het wel een beetje jammer dat je in je fotoalbum je foto's niet kunt sorteren op Google+ zelf. Via Picasa (foto's op Google+ is in principe gewoon Picasa) kan je ze wel ordenen.
Verder vind ik het jammer dat mensen onder 18 jaar zich nog niet aan kunnen melden via een invite. Maar goed, laten we maar eerst wachten tot Google+ uit z'n kinderschoenen is.
Voor degene die mij willen volgen op Google+: Google+: Jannick Bolten.
Ga ik dit gebruiken: nee, vindt ik het handig: ja. Zoals Patrick al zegt, ze hebben al veel diensten dus kunnen ze het makkelijk integreren. Waarom ik niet ga gebruiken is zoals K.Rens zegt: het is Google. Ze weten al veel van mensen en om ze dan nóg meer info te geven vindt ik een beetje té. Google is gewoon een informatie kreng, Apple een eigendunk en een zieligaard en Microsoft is gewoon een mix van allebei: niet perfect maar precies genoeg. Vandaar dat ik ook Windows Live® gebruik en geen GMail en al die troep en daarom ga ik ook geen Google+ gebruiken. Het enige van Google dat ik gebruik is de zoekmachine, de ads en Android voor m'n telefoon maar daar hou ik het bij.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!