Crime gezocht!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ach man rot toch op! voor 25 euro heb je niet eens een goede host!
    Ik vind het een enorme belediging die je maakt tegenover de eigenaars en de designers.


    Kijk weet je wat het nadeel is van dit soort mensen:


    ze kunnen niks betalen -> willen wel mooi resultaat -> zijn te slecht, jong en te moe om te leren scripten of designen -> en gaan dan maar andermans werk rippen.


    Sorry hoor maar ik ben dit soort typetjes echt zat. Ga toch lekker buitenspelen want dit is een plek voor volwassenen/jong-volwassenen.


    Sorry maar jij bent de druppel die de emmer deed overlopen - en het maakt mij niet uit dat ik hiervoor een ban krijg. Ik denk dat iedereen zich aan dit soort topics ergert.

  • Citaat van SvenB

    Niet te breed he, maar ik begrijp je wel. Designen ben ik aant leren, Van scripten snap ik niks, lijkt me slim (als je toch van zulke berichten verstuurd) Dat jij eens een mooie tut gaat schrijven over scripteN!


    Beetje google werk en je vind er duzienden ;)
    het is maar net "hoe graag" je het wilt leren!

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Citaat van SvenB

    Niet te breed he, maar ik begrijp je wel. Designen ben ik aant leren, Van scripten snap ik niks, lijkt me slim (als je toch van zulke berichten verstuurd) Dat jij eens een mooie tut gaat schrijven over scripteN!


    Er zijn genoeg tutorials hoor, de meeste mensen verwachten dat je gewoon een tutorial leest en opeens alles kan. Helaas werkt het zo niet. Ik script al ruim 4 jaar en ik ben nog steeds niet aan een super hoog niveau. Hiermee moet je je elke dag bezig houden, fouten maken en ze daarna oplossen. Eens andere scripts bekijken en daaruit leren, ...

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.10 18:52:22:

    Citaat van Ferhatje

    [offtopic]Of dat jij is een boek gaat kopen[/offtopic]
    Ik denk dat je het best een gratis source kan gebruiken (Criminolz ed.)


    Waarom een gratis source?
    Ik begin de gratis sources beu te worden eerlijk gezegd.


    Ik heb er geen problemen mee dat je iets gratis wilt geven, maar alstublieft, doe een beetje moeite..


    Ik ben bezig met men eigen source en dit heeft me tot nu toe 5 maanden gekost. Andere mensen kopiëren iets, gooien het online en gaan inkomsten binnenhalen.


    Geen wonder dat het zo moeilijk is om nog eens een bekend spel te maken..

  • +1 voor stan


    Weet je wel hoeveel bloed, zweet, tranen & uren in zoiets zit.
    25 euro is een zware belediging naar de designers en scripters.


    Voor dat bedrag kan je 1 script krijgen man (xD)

  • +1 stan


    Ik werk me de naat uit om een goede design te maken, en al je een echt leuk designtje van me wil krijgen, ben ik ong 6 to 8 uur bezig,


    Zal ik er zelf niet alteveel voor vragen maar zeker 5 euro per uur!


    dus 8x 5 = 40 euro ( en dan ben ik echt de goedkoopste! )


    Normaal wordt er 10 euro voor een design gevraagt... per uur!


    dus 25 euro:o Nee, echt niet..


    [offtopic]En nee, ik ga niets maken, want ben momenteel met 3D bezig, maar ik vind dit inderdaad een beetje beledigend voor mensen zoals ik, die designen:)[/offtopic]

  • Ach, gebruik criminolz, osbanditi of osvendetta.


    Pas hem aan aan iets wat je zelf leuk vind :) Dat lijkt me wel kunnen?


    Scripten leren je niet uit een boek, leer je door het doen, proberen en idd soms met hulp van google.
    Ben begonnen op 30 Januari nou ja moet bekennen dat ik nu erg veel weet ondertussen van PHP, MySQL en HTML. (heb het even over programmeringstalen van websites, hou rest even buitenwegen) Maar ja tis ook kwestie als je snel dingen oppikt en dus aanleg voor hebt, blijkbaar pak ik het erg snel op :) ik maak eigen scripts nu voor me spel puur uit 0,0 en bouw sommige dingen netjes op. Daarnaast heb ik sommige scripts ook compleet herschreven ongeveer zelfde layoutje maar toch heel anders opgebouwd.


    Het is gewoon te doen, als je maar je tijd voor neemt (ik zat begin 12 uur per dag te scripten... dus ja), dat je er zin in hebt en dat je het graag wilt. Als dat goed zit zal het vast wel lukken!

  • +1 voor stan
    Je gaat geen crimesource krijgen met een mooie layout voor ?25 mijn neem de criminolz source en maak er een mooie layout bij en je bent klaar ;) Nog gratis ook, maar als je echt een mooie source met design wilt hebben zul je toch echt wel meer dan ?25 moeten uitgeven.


    -1 voor stan
    Je hoeft er niet bij te gaan schelden ;) Alles kan op een vriendelijke manier uitgelegd worden

  • Citaat van diestro

    +1 voor stan
    Je gaat geen crimesource krijgen met een mooie layout voor ?25 mijn neem de criminolz source en maak er een mooie layout bij en je bent klaar ;) Nog gratis ook, maar als je echt een mooie source met design wilt hebben zul je toch echt wel meer dan ?25 moeten uitgeven.


    -1 voor stan
    Je hoeft er niet bij te gaan schelden ;) Alles kan op een vriendelijke manier uitgelegd worden


    Je kan zelf ook wel bedenken dat je voor 25 euro niet een source gaat krijgen.
    Ik ben het volledig met stan eens dus die -1 vond ik niet terecht.
    Hij heeft het volste recht om uit te schieten tegen dit soort figuren.


  • Dan vraag ik meer af wat heb jij dan zoal berijkt dat jij dat mag zegegen :hmm:


    25 euro voor een site is te weinig ja true.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!