Posts by Thomas

    Citaat

    Denk ook eens aan de kinderen die niet het speelgoed kunnen kopen wat wij wel kopen.
    De meeste nmoeten van hier hebben wel een laptop, ipad, ipod, mp3, mp4, gsm etc...


    Hoe gaan deze kinderen jouw website bezoeken zonder pc, laptop of Ipad?

    Beste,


    Voor een online maffia spel ben ik op zoek naar enkele interessante linkpartners.
    Onze website is sinds een kleine week weer online en heeft in deze periode rond de 30 unieke bezoekers/dag ontvangen.


    Bij interesse ontvang ik graag een privé-bericht met statistieken van uw website. Ik zal u dan voorzien van bewijsmateriaal ivm mijn statistieken en een link.


    Ook staan wij open voor andere deals, denk maar aan advertenties (in beide richtingen) en dergelijke.


    Groeten


    Thomas


    Contact via pb aub.

    Ondertussen al enkele interessante personen gesproken. Ik wacht nog even op andere reacties, dus geïnteresseerden, laat maar van jullie horen!

    Hallo,


    Voor een text-based maffia spel ben ik opzoek naar een partner.
    Ik heb momenteel mijn handen vol met het scripten voor verschillende websites, waaronder dit spel.
    Spijtig genoeg beschik ik niet over de tijd (en misschien ook kennis) om zulke spellen op in-game vlak te onderhouden.


    Wat ik dus nodig heb is een gemotiveerde partner met kennis van zaken. Een persoon die denkt als een speler, weet hoe hij spelers moet behandelen en waar ze te vinden. Iemand die aanvoelt wat zulke spellen leuk(er) maakt en welke onderdelen compleet nutteloos zijn.


    Het spel staat al online en was in het verleden een tijdje actief. Spijtig genoeg heb ik dit links laten liggen. Nu zou ik graag weer van start gaan met de ontwikkeling ervan, maar dan met een partner die ervoor zorgt dat mijn werk als zijnde developer op een deftige manier gebruikt wordt.


    De winsten uit dit project zullen uiteraard 50/50 verdeeld worden. Echter is dit eerder een hobby en staat geld niet op de eerste plaats.


    Alles op een rijtje:
    - Beheerder van een text-based spel.
    - Geen technische kennis vereist.
    - Ervaring met het bekendmaken van gelijkaardige spellen is een pre.
    - Meedenken bij de ontwikkeling.


    Bij interesse gelieve een privé-bericht te versturen, ik bekijk dit forum niet zo vaak.


    Met vriendelijke groet
    Thomas

    Je layout heeft wel iets weg van Bulletstar.net. Ik ben hier geen expert in en weet helemaal niet of een eventuele koper hiermee problemen zou kunnen hebben. Ik meld het even en dan kunnen de iets beter geleerden hierover oordelen ;).


    Edit: "Ik meld", natuurlijk met een d..

    Bij deze bieden wij de mogelijkheid om op volgende website te adverteren:
    http://goo.gl/tFyhW


    De website wordt dagelijks gevuld met alle mogelijke informatie over Android. De bezoekers vinden er nieuws, tips & tools, informatie over de beschikbare apps en een webwinkel waar ze alle Android telefoons kunnen aanschaffen.
    Dagelijks behalen wij 150 à 200 unieke bezoekers. Dit is sinds de start van de website (5 maanden geleden) steeds aan het stijgen.


    Wij bieden de volgende opties aan: (alle prijzen incl. BTW)


    728 x 90 (bovenaan de website): 50 euro p/m


    300 x 250 (aan de rechterkant): 30 euro p/m
    Link (aan de rechterkant bij aanraders): 15 euro p/m


    Advertorial (artikel in gekozen categorie): 50 euro per artikel


    Bij het reserveren van verschillende maanden kan er een prijsje worden afgesproken.


    Gelieve een privé-bericht te sturen bij interesse. Bewijs van statistieken zijn ook op te vragen via pb.


    Met vriendelijke groeten
    Thomas S.

    Dus jij vertelt ons dat Google onze site inhoud gaat gebruiken zonder enige bronvermelding? Lijkt dit niet een klein beetje te ver gezocht? Ik denk dat ze nog net slim genoeg zijn om hun eigen graf niet te graven.


    En daarnaast zou het juist heel handig zijn wanneer Google onmiddellijk met een duidelijk antwoord of oplossing komt. Dat zou gewoon super gebruiksvriendelijk zijn voor hun bezoekers. They don't give a shit about your sites, and they don't even have to. Het is een bedrijf zoals een ander en zal enkel kijken naar wat voor hun en hun gebruikers het gemakkelijkste is :).


    En ja, ik ben een google fan.

    @lars, ik heb vandaag de Arc gekocht (in België) in solden. Deze was ?450 ipv 500. Daarnaast geeft SE een extra korting van ?50 wanneer je een brief verstuurd met betalingsbewijs. Uiteindelijk heeft het mij dus maar 400 euro gekost.


    Maar goed, ik ben zeer tevreden met deze gsm!

    Citaat van L.Groot

    Ik las ergens in een review dat het touchscreen van de SE Xperia X10 niet denderend werkt en het geen multi touch bevat. Heeft die neo, arc of ray dat wel? En hebben die nieuwe toestellen tevens een betere luidspreker (is niet super relevant maar toch beter :p).


    En daarnaast, die arc, is die snel genoeg? Heeft nl. wel véél minder RAM geheugen dan die andere toestellen (slechts 320mb)?


    X10 werkt prima hoor, weet ik uit eigen ervaring met de telefoon van mijn broer. Vroeger ondersteunde de X10 inderdaad geen multi touch, maar met de updates is dit opgelost.
    De luidsprekers van de nieuwe Xperia's zijn, volgens de reviews, beter. Ook beschikt de Arc, net zoals de andere gsm's, over 512 mb ram. Ik weet niet vanwaar je die 300 haalt?

    ZTE Blade is een goede low-budget android gsm. Mijn vriendin heeft deze en het werkt wel prima (Voor zijn prijs). Wanneer je enkel op het internet gaat, sms't en belt, dan is deze telefoon ideaal. Maar indien je iets zwaardere apps wilt gebruiken, koop je beter een duurdere.


    Om een voorbeeld te geven: Angry Birds werkt niet echt vlot op de ZTE Blade.


    Daarnaast beschikt de ZTE Blade over android 2.1, een update naar 2.2 of 2.3 lijkt me onwaarschijnlijk.
    Het grote nadeel van 2.1 is dat men apps enkel op intern geheugen kan plaatsen en niet op sd kaart. Wanneer je dus veel apps installeert loopt het toestel veel minder vlot.


    Ikzelf ben nog steeds een voorstander van de Xperia Neo (die waarschijnijk over 1 à 2 weken uitkomt). Sony Ericsson heeft onlangs ook de Xperia Ray aangekonidgd. De release datum weet ik niet, maar deze gsm zou ?368 euro kosten en heeft ook ongeveer dezelfde specs als de Arc en Neo.