Posts by SvenB

    Hoe kom je bij Minecraft, verzin je dit nou of haha? Wat een onzin. Daar heb ik in heel mijn leven nog geen aandacht aan besteed en heb helemaal niks met dat spel. Enneh al helemaal geen website voor beheert ;)

    Tijdelijk slechts €4,99


    Demo: http://www.telefoonsonline.nl


    Hierbij bied ik een zeer uitgebreid script aan , hiermee kan je gemakkelijk een grote verdien website opzetten, ik zet de mogelijkheden even op een rijtje;


    Standaard mogelijkheden
    # Aanmelden, Hier meldt de bezoeker zich (gratis) aan, er wordt ook een activatie gestuurd.
    # Inloggen, Hier kan de gebruiker zich inloggen op zijn account
    # Email adres wijzigen, Op deze pagina kan de gebruiker zijn email adres wijzigen.
    # Wachtwoord wijzigen, Op deze pagina kan de gebruiker zijn wachtwoord wijzigen.
    # Vrienden uitnodigen via msn lijst, Via deze pagina kunt u via een cct lijst van je msn lijst uploaden en een email versturen.
    # Vrienden uitnodigen door email in te vullen, Op deze manier vul je zelf een eigen email in en dan stuurt die een uitnodiging.
    # Refferallink, Via deze link kunnen mensen zich aanmelden op de website en krijgt de gebruiker punten
    # Koop credits, Op deze manier kan de gebruiker credits kopen 5 stuks voor €1.30
    # Klikmissies, Een klik missie systeem, als ze op een banner klikken krijgen ze kliks.
    # Contactformulier, een pagina met een email adres erop.


    Beheerpaneel mogelijkheden
    # Leden beheer, Bewerken/verwijderen/bannen
    # Klikmissie's beheren/toevoegen/verwijderen


    Demo account:
    E-mail: [email protected]
    Password: op aanvraag


    Misbruik van gegevens kan een vervelend staartje krijgen


    Prijs
    €4,99 per domeingebonden lictentie


    Bestellen
    Klik hier om het script te kopen


    Veilig betalen via iDeal, SMS of bellen.
    Na betaling krijg je direct het script als download aangeboden!


    Layout is uiteraard (gratis) bijgeleverd.
    Je koopt het script met een domeingebonden licentie, doorverkopen is dus niet toegestaan.
    Dit script word meerdere malen verkocht.


    Komt u er even niet uit? U kunt me gewoon contacteren en ik help u.


    Met vriendelijke groeten,
    Sven van Bezouw

    Beste CP'ers,


    Heeft u een goed uitziend design nodig voor uw website? Of wilt u een gehele makeover uitvoeren op uw website? Geen probleem! Ik kan voor u al een ontwerp maken vanaf 49,99,- incl. BTW. U ontvangt dan een .psd bestand en u heeft de mogelijkheid om te zeggen dat er dingen gewijzigd moeten worden.


    Deze unieke actie geldt voor de eerste 3 personen die een design afnemen. Wanneer u normaal een ontwerp laat realiseren bent u 59,99 euro kwijt. Aarzel dus niet langer en profiteer van deze actie.


    Meer informatie & werk?
    http://bit.ly/12LJ6on


    Ik hoop iets voor u te kunnen betekenen.


    Met vriendelijke groeten,
    Sven van Bezouw


    http://www.svenvanbezouw.nl
    e: [email protected]

    Hallo,


    Er is de afgelopen 2 maanden niets meer aan promotie gedaan wat er toe heeft geleid dat de inkomsten wel zijn gedaald.
    Met meer promotie, en wat adwordscampagnes of iets dergelijks valt er zeker weer meer mee te verdienen.


    Vandaar dat ik jullie geen overzicht van de inkomsten kan bieden. Het betalingsysteem zorgt er trouwens voor dat
    alle betalingen op Mollie.nl binnenkomen iDea(a)l!


    Groetjes

    Bij deze verkoop ik mijn webshop Music*Head.nl. Het is een webshop die verschillende soorten trendy-koptelefoons verkoopt. Naast de verkoop van diverse koptelefoons worden er ook verschillende merken oortjes verkocht op de webshop. Deze zijn allemaal van de bekende merken, denk hierbij bijvoorbeeld aan Philips, Sennheiser en dergelijke.


    De webwinkel word geleverd inclusief het adres van de dropshipper. De webshop werkt dan ook met een dropshipper. Het is ideaal en je hebt nooit de producten in huis wat voor de meeste mensen harstikke fijn is, wanneer je over een webshop beschikt. Het is een zeer betrouwbare dropshipper en heb er al flink wat zaken mee gedaan. Bij aankoop van de webshop krijg je de dropshipper er dus ook bij. Ook het domein krijg je er bij aankoop bij!


    De webshop is een systeem van CMS hero, waar ik zeer ernstig over te spreken ben. De BTW percentages zijn allemaal al doorgevoerd op de webshop. Verder ziet hij er fris en clean uit. Producten en dergelijke zijn makkelijk in te voeren via het admin-panel wat je ook kunt zien via de screenshots die ik bij dit topic heb gedaan.


    URL: http://no.nl/rufo
    Leeftijd site (maanden): 6


    Maandelijks inkomsten:
    xx tot xxx


    Unieke bezoekers/dag:
    10 tot 50 per dag


    Prijs:
    Bieden vanaf 10,
    opbieden met 10
    buy-now 175 (reserve van 110 eu)


    Waarom verkopen:
    Ben enorm druk bezig om meer te gaan leren op het gebied van scripting. Daarnaast enkele andere webshops draaiende die ook hun nodige aandacht nodig hebben.


    Betaling via:
    Overschrijving


    Hoop graag iemand blij te maken met deze webshop. Er zit weldegelijk potentie in!
    Met vriendelijke groeten,


    SvenB

    Hoi,


    Ik krijg het wat drukker, en heb nog een leuk concept in me hoofd zitten. Is er iemand die een beetje tijd vrij heeft en er voor open staat om samen met mij het project onder handen te nemen?


    Mailen kan: info[at]svenvanbezouw[dot]nl!
    Bericht sturen kan ook hier op ICTscripters.


    Mvg

    Beste CP'ers,


    Ik heb een site waar ik eigenlijk iets unieks aan wil toevoegen. Ik weet zelf niet precies, daarom vraag ik de hulp van jullie. Voor de gouden tip, loof ik ook nog eens 5 euro uit.


    Het moet eigenlijk een trendy iets worden, of een spel die zich snel veel verspreid over facebook of iets dergelijks. Hierdoor moet het iets unieks hebben. Graag hoor ik van jullie wat jullie een leuke toegevoegde waarde vinden.


    Het gaat om: De website


    Ik hoop op leuke reacties!


    Met vriendelijke groeten,
    Sven van Bezouw


    Svenvanbezouw.nl

    Beste ICT's,


    Waarschijnlijk kennen jullie allemaal wel de nieuwe trend ''Harlem Shake", al veel in de sociale media geweest en daarnaast al enkele dagen op nummer #1 op Dumpert.nl!


    Typ op youtube Harlem Shake in en je ziet dat de meeste clips al een x.xxx.xxx aantal views hebben in een kleine week! Het is eigenlijk iets, wat de wereld nog moet gaan "veroveren". Het word ook wel de nieuwe gangnam style genoemd.


    Daardoor verkoop ik het potentievolle domein: ShakeHarlem.nl


    Statistieken:
    niet van toepassing


    Betaling via:
    Overschrijving


    Bieden maar!