Posts by mafiabase

    is wel raar dat hij hier bij link partners staat want de source is volgens ictscripters ilegal maar dit is dan wel weer beetje raar ? en de source staat gratis te downlouden bij criminalsfanaat .com van af het begin!
    vind het raar dat hij hier 25 euro voor vraagt terwijl het de zelf de source is?
    ik vind dit om te ;(
    en dan zegen dat ictscripters eerlijk is NOT!
    ze denken allen in eigen belang !!! of lijkt dat zo ?

    om bij de vraag te blijven van topic starter Nee deze website is niet betrouwbaar je zal je geld kwijt zijn !
    je bent gewaarschuwd bij deze :!:
    je kan idd beter bij sourceshop er een kopen hij is betrouwbaar ! :!:

    Je hebt niet alles geprobeerd, ik zie direct de fout..


    Je maakt connectie met mysqli en vervolgens ga je mysql_query() aanroepen dat gaat natuurlijk never nooit werken.


    Ik snap hem niet, wat moet ik veranderen dan.

    Ik heb een poll op me site zonder errors. Alleen hij is niet zichtbaar. Weet iemand hoe dit kan terwijl hij wel zichtbaar hoort te zijn. Want hij connect gewoon. Dit is de poll code.


    Hallo, ik heb een fout in mijn bewerk reactie script. Het is zo, dat als ik een reactie bewerk hij wel gewoon bewerkt wordt maar hij linkt wel terug naar de vorige reactie wat bewerkt is maar in de internet browser je www balk staat een link van een andere reactie.


    Bijvoorbeeld ik bewerk de reactie van:
    http://www.domeinnaam.nl/ding/nieuws/id/naam/1/0/


    Dan is ie bewerkt dan linkt ie gewoon terug naar degene die bewerkt is, maar in de www balk zie je dan staan:
    http://www.domeinnaam.nl/ding/nieuws/id/andere-naam/1/0/


    Dan linkt ie naar een andere reactie.
    Terwijl die wel op dezelfde reactie zit. Wie weet hoe dit kan.


    1 Macgyver tv serie


    2 rambo 123


    3 rocky 12345


    4 last house on the left


    5 eden lake


    6 home alone 12


    7 terminator 1234


    8 top gun


    9 flodder 12


    10 grand torrino

    De source valt niet meer vrij te downloaden, ik roep iedereen dan ook op om hem NIET te verspreiden om zo de source uniek te houden.


    (Sorry Victini | Ik ben degene die hem had vrijgegeven) :slotje:


    ik had hem al aan Victini gegeven had hem ook nog ligen !
    eerst geef je hem vrij en dan weer niet had je het bij het begin al niet moeten doen ! 8)