Posts by vergeten

    Linkforsoad


    Je hoeft echt niet nog formeler Nederlands te gaan praten om je gelijk te krijgen hoor, hiermee zul je juist meer laten merken dat iets niet deugt.


    Daarnaast als je zon grote jongen bent met oh zo veel big-??? projecten wat doe je op zon forumpje als deze? Want dan kan je bijv. toch beter meer hangen zoals sitedeals.nl of nog "duurderde" websites.



    @Sloos, je zoekt dus sites die zeg maar met een merkje van jou naam op het internet staan? Om dus zo reclame te maken?


    Hahaha nou ja dat verklaart genoeg. Populair proberen te zijn (c)


    Naja zet dan maar je hele script maar op CP als geld je niks kan schelen, naja ik denk meer punt is dat je te jong bent en nog niet helemaal snapt.


    Maja andere kant is je geeft scripts weg die al aangeboden zijn dus maakt ook niet zo gek veel uit :)


    Php versie te oud, je faalt hier beetje heel erg. Aub ga wat meer verdiepen en ga niet deze achterlijke uitspraken maken.


    @mods, sorry hoor maar ik erger aan zulke kinderen die denken dat ze het beter weten en meeste achterlijke uitspraken maken.

    Zucht de 12 jarige kindjes die voor geen meter kunnen scripten zijn weer blij.


    Ga zelf gewoon eens scripten, geld vangen doe je niet in 1 week, Perry je weet ook wat ik op je vorige draadje zei dit gaat alleen maar voor zorgen dat je webmasters krijgen die geen ruk verstand hebben van dingen en maar doen wat ze willen.


    1 plaatje heb ik voor zulke kindjes


    Voor gamen is AMD ideaal, lekker goedkoop enz.


    Hoewel designen enzo ook wel Apple handig is maar voor games is minder met Apple;)


    Ik denk dat je richting Core i5/i7 moet kijken. Zelf heb ik een Core i7 920, naja games werken uitstekend en veel applicaties werken ideaal ermee :)


    Gewoon 3x 2 GB DDR3 min. 1600 mhz erbij nemen. Neem bijv goed videokaartje zoals 5850 (5870 is namelijk wel duurder).


    Beeldscherm kan je zelf kiezen, hoewel ik erg tevreden ben over Samsungs, ik heb zelf ook 1 van 23 inch nou mooi beeld hoor geweldig gamen op HD xD


    Muis tsja... heb beetje standaard gamers muis. En boxjes zou je richting logitech moet kijken, die bied echt waar voor zn geld, ik heb Z5500, hoewel ik denk niet ideaal is voor je budget maar is wel fantastische ding.

    1. Algemene voorwaarden heb je nog niks aan als ze niet een KvK enz hebben.


    2. Dan moet je nog bewijzen DAT je script is gestolen en van jou is, dit gaat vaak ook lastig.


    3. Neem dan een goedkope hosting van 50 cent per maand of iets dergelijks... Het geeft je zekerheid en toch kost je het vrijwel niets, want idd scripts stelen gebeurt vaak.

    Aub hou is op met het woordje Viral content. Echt zeer vervelend hoe vaak je dat woord zegt.


    Daarnaast, doe je een poging tot opscheppen. Dus je bent een grote knul :cheer:


    Kan je nu andere dingen spammen hier op deze site wat meer nuttig is voor ons allemaal?


    Maar trouwens je hebt 0,0 bewijs dat het echt bezoekers zijn en niet van een autosurf is of ingekochte bezoeken. Want je praat als een grote kerel, dan moet je echt niet hier gaan rondhangen maar meer bij sitedeals.nl bijv en daar je methode aanprijzen.

    Ik kan nu


    -HTML
    -PHP
    -MySQL


    En heel klein beetje javascript


    Maar ik wil eerst de 3 dingen die ik nu ken beter beheersen dan wil ik rest leren ;) Plus ga opleiding volgens applicatieontwikkelaar dus zal ik wel meer gaan leren:P

    Wat ook handig is welke budget moeten we naar kijken, aangezien ook genoeg "14 a 15 jarige" hier zijn die dus niet veel kunnen missen ;)


    Mmm geen eens C++?:P

    Als goed is er overal escape strings en addslashes in de banditi script. Dus het zou geblokkeerd moeten zijn ;)


    XSS moet je idd googlen =] maar dacht dat je meeste via replace kon verhelpen:)

    PHP
    <?
    if(isset($data->login) || isset($_SESSION['login'])){
    ?>
    
    
    blablablabla
    
    
    <?}?>


    Dat kan ook overal te plaatsen :) niet ingelogd, zie je niks

    Omdat die er ook niet is;) Enige Banditi is dus OSBanditi


    Maar Oceans had gelijk :) het zat in de scooters. Haal die maar eens weg en upload hem maar eens;) Dan zie je dat het werkt =]


    Dan kan je desnoods even manueel die scooters erin zetten als je dat makkelijker vind


    Weet je geef je tip, upload elk stukje gewoon in PHPmyadmin bij SQL. Dan zie je vanzelf wel het stukje wat niet klopt. Geef dat stukje hier en ik zal je helpen;)

    Hallo,


    ik zoek dus een script om een chat te beginnen op Banditi, aangezien ik die huidige chat vervelend vond en IRC ook niet echt een goede oplossing is vanwege rechten enz.


    Weet iemand een goede chat script, die dus werkt met je gegevens van je database?


    Als je zelf 1 hebt gemaakt wil ik gerust een budget voor uitgeven.


    Ja ik heb uren lopen zoeken op google voor de juiste, maar meeste zijn dus chats die niet samenwerken met je huidige database. (apart database of zelfs helemaal geen database)


    Kan iemand mij hiermee helpen?

    Citaat van diestro

    vergeten: Ik heb hier anders nog nooit last van gehad. Heb al meerdere keren daar een criminal gedraaid en is nog nooit weg gehaald dus...


    Ligt eraan wat voor spel je draait, ga maar eens Banditi source die ook nog flink aangepast is erop draaien ;) Ik heb bij Versio gezeten dus ik weet heus wel wat die ventjes en ik met elkaar mailen.


    Gangstawar, lees beter dan wat in mijn post staat, heb nergens vermeld dat het niet mag