Heeft iemand nog de originele OSBanditi 1.5 op zijn PC staan, echt de originele source dus niet dat je er zelf aan hebt gewerkt ofzo. Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan alle links zijn down en 1.6 wil ik niet;)
OSBanditi 1.5
-
-
-
-
Iemand een andere link? Hier heeft wss iemand aan gezeten, want hij wil de database niet uploaden, krijg paar errors.
-
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.10 19:15:08:
Ik plaatste een dode link, sorry, ik zoek verder voor je:$:$
-
Citaat van Project B
Iemand een andere link? Hier heeft wss iemand aan gezeten, want hij wil de database niet uploaden, krijg paar errors.
Zucht, kijk zulke mensen als jou word ik moe van. Kijk is naar die error en kijk is wat er is mis? Er mist dacht ik een ;
Maar goed, zoveelste al die zonder enigszins moeite alles klaar wilt hebben
-
ja ik had dat ook, je moet gewoon even goed kijken dan krijg je het wel voor elkaar. Ik heb het ook voor elkaar gekregen toen.
-
Ik ben niet zo goed in SQL, dus dit kan ik niet oplossen. Ik wil niet een script zonder moeite klaarhebben, maar ik neem aan dat OSBanditi wel naar behoren zou moeten werken. Verder was ik ook niet van plan de game te gaan uploaden en niks eraan te doen, maar juist dingen aanpassen en toevoegen.
Misschien kan je ook vertellen hoe:S
-
Citaat van Project B
Ik ben niet zo goed in SQL, dus dit kan ik niet oplossen. Ik wil niet een script zonder moeite klaarhebben, maar ik neem aan dat OSBanditi wel naar behoren zou moeten werken. Verder was ik ook niet van plan de game te gaan uploaden en niks eraan te doen, maar juist dingen aanpassen en toevoegen.
Misschien kan je ook vertellen hoe:S
Weet je geef je tip, upload elk stukje gewoon in PHPmyadmin bij SQL. Dan zie je vanzelf wel het stukje wat niet klopt. Geef dat stukje hier en ik zal je helpen;)
-
De database is best groot, dus dat gaat een tijdje in beslag nemen. Verder als ik de database nu upload, krijg ik weer nieuwe errors, dus de hele database klopt niet denk ik:S
-
Of kijk naar de error dat er gegeven wordt. Er zal zo'n grote rode kruis er voor staan !
-
Ik denk het INSERT TO (scooters) (xD)
-
Laat die OSBanditi maar even zitten, weet iemand waar de originele Banditi te downloaden is? Deze staat namelijk ook niet mee bij downloads.
-
Omdat die er ook niet is;) Enige Banditi is dus OSBanditi
Maar Oceans had gelijk
het zat in de scooters. Haal die maar eens weg en upload hem maar eens;) Dan zie je dat het werkt =]
Dan kan je desnoods even manueel die scooters erin zetten als je dat makkelijker vind
-
- http://www.megaupload.com/?d=DS9IGOII
Die link werkt voor zover als ik kan zien, dit is dus de oude en originele banditi source.
Let wel op dat hier dus alle bugs nog in zitten, die zal je wel moeten oplossen.
Via de zoek functie van criminalspoint kan je wel 90% oplossen.
Meeste is namelijk via het forum gemaakt, alleen zullen veel links niet meer werken.Succes :cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!