Posts by animalking

    Beste leden,


    Ik heb geprobeerd om een countdown te maken voor de borg in de gevangenis, maar er komt niks te staan bij borg. Kan iemand me misschien helpen?


    Dit is een gedeelte van het script:

    Dat is precies hetzelfde probleem als ik vroeger ook had.
    Ik kon er toen ook niet uit wijs worden en ik kon het niet verhelpen. Later had mijn host echter nieuwe servers in gebruik genomen en toen ging het opeens wel. Het probleem ligt dus i.i.g. bij je host.

    nee werkt ook niet


    ik merk al wat een fout is, hij moet namelijk kijken of dat rijbewijsC of CE uit de tabel USERS 0 is, maar hoe voeg ik dat er nu aan toe?


    De code nu:

    ja dat lukt me dus juist niet, ik weet niet wat ik er anders van moet maken. Het haalt dan dus uit de database of een c of een ce op en dat moet dus achter rijbewijs komen te staan, want bij een andere tabel in de database staat rijbewijsc en rijbewijsce en daar moet het dus naar verwijzen.

    Hoe bedoel je: ik zet alles van de if in html.
    De if zelf staat gewoon in php en ja de rest buiten de ?> is html ja, maar dat is ook de bedoeling, ik gebruik nooit een print.


    Maar hoe moet ik het dan oplossen met die $soort, dat is mn probleem. Hoe kan ik het anders oplossen. Ik wil dat er dus komt te staan $data->rijbewijsc of ce, dat hangt er van af wat nodig is. Daarom wil ik het zo doen. Want in die $soort staat dus c of ce.

    Hallo allemaal,


    Ik heb hier een vrij eenvoudig scriptje gemaakt, maar ik krijg hem niet werkende, zou iemand misschien een oplossing voor mij weten?


    Het script:


    De foutmelding:

    PHP
    Parse error: syntax error, unexpected '?' in H:\UsbWebserver\Root\v3\rijbewijs.php on line 41


    Lijn 41:

    PHP
    if($data->rijbewijs<?$soort;?> == 0){

    Hallo,


    Ik heb een kleinje scriptje gemaakt, maar ik krijg de error: Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in D:\Documents and Settings\Administrator.GTAMTA\Desktop\website\v3\jail.php on line 142. Wat houdt dat nou eigenlijk in??


    Het script:

    PHP
    $prob = (rand 1,2); //Dit is lijn 142
    
    
    if($prob == 1){
    $error = mis;
    }
    elseif($prob == 2){
    $error = yes;
    }

    oke ik zal het morgen is proberen, maar waarom moet er (int) bijstaan dan? Waar is dat voor? En waarom moeten er punten staan? Ben nog niet zo super goed met php.