Zoals ik al heb vermeld, die heb ik al. Maar ik wil weten waarom de source op bepaalde hosting wel werkt en op bepaalde niet. Het is niet dat ik mijn source zelf niet werkende heb maar ik ben benieuwd waar het probleem hierin schuild.
inlog probleem
-
-
-
ik hoop echt dat dit probleem opgelost gaat worden.:} ik wordt dit probleem echt zat om te hebben.:@
-
PHP
<?php $host = "localhost"; //de host meestal gewoon localhost $user = "xxx"; //je database username $pass = "xxx"; //Je database wachtwoord $tablename = "xxx"; //Je database naam $sitelink = "xxx"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! ?>
vervang je connection (in de map v3) naar dit, wel even je gegevens invullen natuurlijk
dit zou moeten werken -
nee dan geeft hij FF OFFLINE
Offline wegens database fout!
maar dat lijkt me vrij logisch ook of niet?
want wat betekent nou dat xxx ?? dat is toch niks -
-
als je ff doorleest dan snap je het
gegevens aanpassen, of moet ik dat ook nog voor je doen|-) -
dan is hij toch precies hetzelfde als degene die er al instaat in v3. (c) wat is dan het verschil met degene die er al in staat in v3?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.04.10 12:28:52:
is er dan echt niemand die dit grote probleem op kan lossen? -
heeft er echt niemand een oplossing voor dit probleem?
-
ja ik word echt gek van dit probleem. Is er niemand die kan helpen of die het weet?
-
Login opnieuw scripten:cheer:
-
zo goed ben ik nog niet in php. Zou jij het voor me willen doen alsjeblieft?
-
Please please (a), yeah right
-
Ja ik ga niet zeggen doe het nu meteen voor me begrepen! Ik ben tenminste nog beleeft :x
-
hier had ik net het zelfde probleem en een half uur later kon ik gewoon in loggen :O
-
nou ik kan na 2 maanden nog niet inloggen ^o)
-
hij doet het alleen op internet explore
kan iemand er niet even naar kijken -
Eerst jouw zinnen goed doen a.u.b.
-
zo goed?
weet iemand hier een oplossing voor? -
Bij mijn host is nu een nieuwe server aangeschaft en nu doet hij het wel gewoon. Het ligt absoluut aan de server. Dat weet ik zeker.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!