Posts by irc4ever

    Citaat van MrWasted

    Volgens mij wilt hij de layout verkopen, en vraagt niet om een mening ervoor te geven.


    ps. is dat een fout bij hostingpakketten? zwarte lijn gaat door in bg en bij andere is dat niet zo?


    kan kloppen moet hem iets naar rechts schuiven :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.07.10 13:43:10:

    Citaat van meloentje

    Mooi, ik houd wel van lichte dingentjes :)
    WEl wat meer opvullen (ietsjes)



    wat bedoel je met opvulling :P watkan der nog bij ?:)


    Te koop een hosting layout het is me eerste layout dus ik verwacht niet egt boden er op.


    Wat krijg je der bij: De layout in psd.


    Hoe kan je betalen. Overschrijving.



    groetjes

    Ik ben bezig met een geheim project. Maar nu zit ik met iets en weet niet of het handig is of wel.


    het menu laten lopen via de database of niet?

    kan je eigenlijk via zon lightbox ook tekst doen stel je heb wachtwoord vergeten en je klikt er op dat je zon popupje krijgt met dat je daar je gegevens moet invullen,

    [offtopic]@ ferhat


    Mooi?? daar heb iedereen ze eigen mening om de layout ziet er niet uit ;) en de scripts is gewoon vendetta alleen beetje omgebouwt en hem engels gemaakt maar goed jij vind hem natuurlijk mooi zodat die hem koopt en jij weer 10 euro verdient heb ;)[/offtopic]


    bboy


    Als je genoeg van php, sql, html etc af weet kan je beter zelf 1 maken vanaf 0 , anders zou ik voor osbanditti of vendetta gaan en dan zelf alles 1 voor 1 om bouwen naar je eigen wensen

    Goede morgen beste Leden


    Ik ben sinds een paar dagen met photoshop begonnen om alles een beetje te beheersen maar nu ben ik begonnen met een layout maar ik zit met een vraagje over de footer.


    Moet een footer tot netjes onder het menu bij komen of mag een footer kleiner of groter zijn


    en net als een header als die breder is dan het menu is dat netjes of niet?


    grtzz irc4ever.nl

    jullie kraken hem nou wel af dat hij alleen de kleuren heb veranderd. maar geef hem dan ook tips of desnoods tutorials


    cwcw
    hier heb je een tutorial;) en verder wel leuk gedaan die kleurtjes zow;)



    Tutorial

    Citaat van Killingdevil

    Voer even de volgende MySQL query uit:


    SELECT NOW()


    En controleer even of deze tijd klopt met de tijd van je server (PHP, time()). Dit kan namelijk van elkaar verschillen, je zult de tijd van MySQL dan even moeten corrigeren.



    hoe bedoel je :p

    Als ik een misdaad ofzo doe op me spel dan geeft hij in de database de misdaadtijd 30 min eerder dus dan kan je gewoon misdaden door blijven doen
    wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn??


    grtzz irc4ever