Posts by ProjectB

    Ik bied 5 euro voor deze 2 domeinnamen samen


    247gamers.nl
    playstationfour.nl


    Reden daar toe is dat er niet vermeld word tot hoelang de domeinnamen geldig zijn


    247gamers.nl is geldig tot 19 februari 2014 en playstationfour.nl tot 4 april 2014. De domeinnamen hebben vaste prijzen, dus bij elkaar wordt het €10,-.


    Overigens kan je zulke vragen gerust stellen in het topic of via een PM.

    Domeinnaam(en) te koop:
    - 247gamers.nl (Transip, €5,-)
    - drawsomething2.nl (Transip, €5,-)
    - goudvissen.info (Transip, PR2, €15,-)
    - playstationfour.nl (Transip), €5,-)


    Pakket:


    - ahmobielinternet.nl
    - ah-mobielinternet.nl
    - ah-mobiel-internet.nl


    Bovenstaande alle drie geregistreerd bij Transip, eventueel inclusief website (€15,-)


    Domeinen zijn apart verkrijgbaar:


    Ja


    Statistieken


    Niet van toepassing


    Betaling via


    Overschrijving


    Bijkomende informatie:


    Verplichte houderswijziging, eventuele verhuiskosten voor de koper. Meerdere jaren ervaring met Wordpress, dus eventueel kan er tegen een meerprijs een Wordpress website worden bijgeleverd.

    Heeft iemand misschien een idee waar ik een Twitter script kan vinden, die automatisch tweets plaatst? Ik heb een account waarop ik dagelijks een aantal plaatjes op plaats en ik wil graag dat ik de tweets vooraf kan schrijven, inclusief foto link en dat ze dagelijks random worden geplaatst.

    Refferalboy


    Voor een Twitter account met 2.600 ga ik natuurlijk geen tweets verkopen, de verdiensten zijn dus 0. Verder, volgers zijn redelijk actief. Goede tweets krijgen rond de 15 RT's en als je iemand volgt krijg je altijd van die zeer enthousiaste reacties als "@_MijnLevensweg volgt me, wauw!".

    247*gamers.nl. Afgelopen weken niks met de website gedaan in verband met privé zaken, dus hooguit 10 uniek per dag. Daarvoor waren het er rond 20 uniek per dag. Actieve leden zijn er niet, enkel bezoekers die ook vaak via Google op de website terecht komen.

    Beste CP'ers,


    Een tijdje geleden ben ik samen met een partner een Game Community opgestart. Deze partner (niet bij CP) heeft bij een aantal game uitgevers de nodige contacten en kan in de toekomst gratis games etc. vóór de officiële release krijgen om te reviewen, previewen en dat soort zaken.


    Dit is natuurlijk al een hele grote stap en ik ben blij dat ik die persoon heb gevonden. Nu zit ik echter met een ander probleem, namelijk een crew. Daarom dit topic.


    Ik ben voornamelijk op zoek naar nieuwsposters, vrijwillig uiteraard. Je doet dit geheel voor jezelf en de game community. Verder beloof ik niks, maar naarmate de site meer bekendheid en activiteit krijgt zullen extra's (zie eerste alinea in deze post) worden verdeeld onder de crew. Kaarten voor game events en dergelijke zal ik regelen en op mijn kosten nemen, mits er genoeg activiteit op de site is.


    Ervaring is niet vereist, wel handig. Ik leg desnoods de techniek om een artikel te posten uit. Dit houdt in waar je nieuws vandaan kunt halen, hoe je dit in een verhaal moet verwerken etc.


    Ten slotte, de website staat al online en is zo goed als af. Hij staat inmiddels sinds december online en wordt wekelijks bijgewerkt. De huidige redactie bestaat (inclusief ik) uit drie personen.


    Vereisten:


    - de nodige uren vrije tijd om nieuws te posten;
    - ongeveer 1-3 artikelen per dag;
    - zoals eerder vermeld is ervaring geen must, wel een pluspunt;
    - voorkeur gaat uit naar personen die de volgende consoles/handhelds bezitten: PS Vita of PS3;
    - uiteraard, interesse in gamen;


    Interesse? Link en meer informatie via PM!

    Maar je bent op SD toch ook verplicht tot een geldige naamsvermelding? Dan lijkt het me dat je niet zo maar onder een andere naam kan toch? Correct me if I'm wrong

    Eigenlijk wel, maar ik heb soms wel personen zien langskomen met hele rare namen. Bijvoorbeeld "Cristiano Nani", wat een combinatie is van Cristiano Ronaldo van Real Madrid en Nani uit Manchester United...

    Beste ICT'ers,


    Momenteel ben ik op zoek naar websites die ik over kan nemen, maar er zijn wel een paar aandachtspunten:


    - Lokale, exacte zoekresultaten per maand +1.000
    - Lage of normale concurrentie op de zoekwoorden
    - CPC van 0.80 of hoger
    - Inkomsten (moet via AdSense zijn) van €5 - €15 per maand


    De websites moeten dus echt goede zoekwoorden bevatten en iets betekenen, dus kom niet met leuke websites die zelfbedachte namen zoals "Flipyo" ofzo hebben....


    Graag on-topic reageren, of via PM.

    Klopt, maar het forum waar we nu mee bezig zijn is een heel stuk beter dan Buddypress. Voor PHPBB zijn er inderdaad plugins om het te "Bridgen" met Wordpress, maar ik steek liever het forum waar ik nu mee bezig ben in elkaar omdat het op sommige punten echt uitblinkt t.o.v. anderen.

    Updates voor deze week:


    - Elk artikel wordt nu automatisch voorzien van dezelfde afbeelding als die voor de thumbnail en slideshow gebruikt wordt (na de "lees meer" dus);
    - Bezig met het volledig vertalen van het thema, zodat ook die Nederlands is. De website krijgt dus geen Engelstalige afdeling;
    - Samen met een mede beheerder bezig om een nieuw en beter forum te installeren. Dit is een losse forum die niks te maken heeft met Wordpress, en we zijn dus bezig dit forum te "integreren" in Wordpress;
    - User Control Panel is af en wordt vanavond in het rechter "widget" menu geplaatst. Bevat onder andere Privé Berichten opties, die eerder een bug bevatte.


    Voor de rest staat er eigenlijk nog niet zoveel op de planning. Alle hulp is overigens welkom :thumbup:

    Beste ICT'ers,


    Wederom ben ik op zoek naar crewleden voor mijn Game Community 247*gamers.nl. Momenteel bestaat de crew uit 5 personen, inclusief ik-zelf. De crewleden naast mij zijn allemaal nieuwsposters en daarom ben ik op zoek naar versterking voor de komende tijd. Ik ben op zoek naar:


    - Promotiemedewerkers
    - Je houdt je bezig met reclame etc. voor de website en probeert bezoekers/leden voor de website te winnen.
    - Nieuwsposters
    - Je houdt je bezig met het dagelijks posten van nieuws op de website.


    Interesse in één van bovenstaande functies? Stuur me dan een PM waarin je vertelt in welke rol je interesse hebt. Let op: momenteel is alles nog op vrijwillige basis. Voor de rol van promotiemedewerker ben ik bereid vergoedingen uit de delen indien er echt grote veranderingen in de bezoekersaantallen en/of activiteit op de website te zien zijn.

    MJorritsma


    Bedankt voor je positieve reactie over het logo! Zelf dacht ik inderdaad dat hij zo ook goed zou zijn, maar ik ben altijd blij om meningen van anderen te horen. Zelf dacht ik er aan om dit logo te laten, maar het een klein beetje te tweaken qua effects. Niet teveel, maar gewoon net ietsje meer zodat het er echt uit springt.


    Ik ben blij om te horen dat je de website er goed uit vindt zien!

    Er is belangstelling als je een uniek idee hebt en deze goed naar buiten weet te brengen ja. Een standaard "iets" opzetten zonder uitgebreid plan en als doelstelling winst hebben (zoals de meesten hier denken) gaat helaas niet werken.